2014-08-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Självklart en kvinna.
Misstänkte det men inget är självklart i dagens samhälle så det är lika bra att fråga
Citera
2014-09-02, 17:58
Medlem
Ghandis avatar
är ju dött i gtbg. Rosenlund. feskejyrkan...eller var e dom ?

o när e dom där ?

gtbg suger kuk nu med alla jävla vägarbete i stan.
Citera
2014-09-02, 19:32
Medlem
labambass avatar
Dom är främst runt hvitfeldtsplatsen från rondellen nere vid rio rio upp mot sticky fingers. Tror dom främst är ute efter mörkrets inbrott, kanske mest aktivitet på fredag & lördag.

FYI Göteborg förkortas gbg.
Citera
2014-09-08, 19:18
Medlem
Geleklumpens avatar
Har märkt att det inte är så många tjejer längre runt Rosenlund. funderar på om dom kanske hittat något annat ställe och gå på som jag inte känner till eller att dom åkt tillbaka till sina länder igen ett tag... Någon som vet nått här?
Citera
2014-09-14, 14:20
Medlem
Geleklumpens avatar
Tycker det är synd att dom står nästan standby vid kyrkan och inte går runt området, Tänker om nån plockar upp dom vid kyrkan och kör iväg? Skulle inte förvåna mig om det står någon civilare i närheten och bara spanar på att någon ska plocka upp dom där?
Citera
2014-09-15, 12:45
Medlem
Zombieheadshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Tycker det är synd att dom står nästan standby vid kyrkan och inte går runt området, Tänker om nån plockar upp dom vid kyrkan och kör iväg? Skulle inte förvåna mig om det står någon civilare i närheten och bara spanar på att någon ska plocka upp dom där?

Var ute och gick med en polare vid 11 på kvällen där vid kyrkan såg 2 tjejer, en thai och en sjukt snygg blondin. Dock när vi gick precis ner för gatan står en tjej och en kille där i 25 års åldern med piercingar och ser riktigt konstiga ut. När vi börjar gå mot hemköp så följer hon tjejen efter och kollar vart vi tar vägen så civilare finns det gott om där.
Citera
2014-09-26, 17:48
Medlem
Boardgamess avatar
oki, då försöker vi igen... Hur ser läget ut där nere nu? Vet att öst-tjejerna fortfarande hänger där vid engelska kyrkan från halv nio -tio tiden nån gång. Men hur ser det ut senare framåt 12-2 tiden ? Finns det några svarta tjejer ? är det bara ruljans efter 12 på helgen eller händer det nåt på vardagarna med ?
Citera
2014-09-29, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boardgames
oki, då försöker vi igen... Hur ser läget ut där nere nu? Vet att öst-tjejerna fortfarande hänger där vid engelska kyrkan från halv nio -tio tiden nån gång. Men hur ser det ut senare framåt 12-2 tiden ? Finns det några svarta tjejer ? är det bara ruljans efter 12 på helgen eller händer det nåt på vardagarna med ?

Passerade kyrkan runt 21,00 förra veckan en vardag till fots. Där fanns ett gäng öststatstjejer som antastade förpasserande.
Citera
2014-10-13, 20:14
Medlem
Geleklumpens avatar
Är det nån av er andra som har haft sex med nån av tjejerna som går där eller är det bara jag?
Citera
2014-10-14, 14:40
Medlem
Tänkte testa rosen i slutet av veckan, finns det någon som sitter med tips hur man ska gå till väga när man letar tjejer där?
Citera
2014-10-14, 21:10
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Är det nån av er andra som har haft sex med nån av tjejerna som går där eller är det bara jag?

Nej då. Du är inte ensam.
Citera
2014-10-15, 21:43
Medlem
Ghandis avatar
ska till gtbg om en vecka. antagligen. kan nån säga om det finns tjejer där DAGTID o var man hittar dom då ?

om ni skriver en gata eller gator om det är fler, eller mer exacta platser...vill kunna kolla på hitta eller googlemaps var i hevete dom är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in