2013-05-26, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Jag misstänker att du menar den där parken som ligger nedanför berget. Jag har också knullat sliddjur där. På toppen av konsum med öppen riddå är/känns väldigt riskfyllt. Finns ju vanliga personer som går förbi där.

Är det vanligt att sliddjuren kan gå med en hem? Eller att man går rätt så långt bort från rosen och har det mysigt?

Finns det någon bra plats nere vid det stora berget? nån vacker skreva etc?

Ja, för fan. Är du svensk, så är det grymt. Jag bor ju där så de gångerna jag har tagit horor så har det varit på hemvägen från krogen elller från en fest då jag har kört rattfull + påtänd av amfetamin (festdrog). Å helvete vilka nätter och vi drogade. Snygga svenskpr, och en ukrainska en gång. Vi pratade om allt. Drogerna + alkohol gör det ju mer äkta och djupt en vad du kan öppnå med din egna tjejer t o m. Minnen för livet.

Haha, har du kollat på kartan eller? Ja, vill inte säga min hemlighet. Men dit kan man ju gå. Inte fan rastar någon hunden där sent, f ö så skiter dem i det. En annan taktik jag har haft när jag inte har velat dra in horan i lägenheten, är att gå till tvättstugan. För mig är det perfekt då det finns ett mellanrum man kan släcka och bara grön nödbelysning har lysit. F ö har jag gjort det även med tjejer från krogen hemma gos deras BR! Haha. De har tänkt samma sak som mig... Är bra med springande sexpartners sent....haha.
Citera
2013-05-26, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Jag misstänker att du menar den där parken som ligger nedanför berget. Jag har också knullat sliddjur där. På toppen av konsum med öppen riddå är/känns väldigt riskfyllt. Finns ju vanliga personer som går förbi där.

Är det vanligt att sliddjuren kan gå med en hem? Eller att man går rätt så långt bort från rosen och har det mysigt?

Finns det någon bra plats nere vid det stora berget? nån vacker skreva etc?

Det finns ingen konsum i red light district, och inte på på kungshöjd, otterhällan, eller skeppsbron. Vad är det för konsum?
Citera
2013-06-03, 01:42
Medlem
flaSH.BomBs avatar
Roselund är helt Galeeet asså!! fyfan vad det är enkelt idag och haffa sig en fin brud men en bra tips låt bilen vara hemma och promenera dit ta dig en chill promenad och sedan go till roselund om du bor nära annars parkera bilen nånstans i närheten.
Man ska vara där runt 21:30 till 23:00 då är dom fin fina brudarna på plats dom tar typ 500 kronor för 5 minuter väldigt bra pris faktiskt för en go brud TESTA FÖRFAN!:evilgrin 39:
Citera
2013-07-03, 20:05
Medlem
Boardgamess avatar
Har märkt att det nästan alltid står en ganska kort satt öststatstjej där, lite småmullig, och när jag menar alltid så är det typ från klockan 9 till 2 typ varje gång jag varit förbi där, ibland står hon själv och ibland med några andra öststatstjejer, nån som vet mer om henne ?

En annan sak jag undrat över är att på vardagarna så kanske det finns mellan 1-3 negresser där senare på natten vid varje given tidpunkt, men sen till helgen så strömmar det till betydligt fler, det borde ju innebära att en hel del mörka tjejer extra knäcker på rosenlund under helgerna som har vanliga jobb, eller går på bidrag ?

Det verkar inte heller som affärerna går så jättebra för dem eftersom de verkar kunna stå där i timmtals utan att bli upplockade...
Citera
2013-07-03, 22:07
Medlem
Kurt1s avatar
Bor i Göteborg och nära Rosenlund, men jag känner ärligt talat inte igen den bild som ni målar upp. Utanför t.ex. Hemköp i Rosenlund brukar det mest stå gamla zigenska tanter som tigger pengar precis som utanför andra Hemköp och dyl. Annat är det på t.ex. Reperbahn.
Senast redigerad av Kurt1 2013-07-03 kl. 22:10.
Citera
2013-07-03, 23:02
Medlem
Boardgamess avatar
Det är på natten det är prostituerade är där. På vardagarna efter tolv mellan 1-3 östjejer, 1-3 svarta tjejer vid varje given tidpunkt, de svarta brukar komma lite senare och stanna lite längre. På fredag, lördag kan det vara några fler framförallt svarta tjejer kanske 3-7 stycken afrikanska tjejer cirka. Öststatstjejerna står vid engelska kyrkan och sticky, de svarta längre bort mot rondellen och även nere vid boende parkeringen vid kanalen.

Finns iallafall två öststatstjejer som har varit stammisar där ett bra tag (över ett år) den korta småknubbiga samt en längre smalare mörkhårig tjej som ser lite nedgången ut. Hon verkar konstigt nog vara populärare. Sen några svarta tjejer som 3-4 stycken som varit återkommande en tid som är där på vardagarna + nya svarta tjejerna som främst är där under fredag lördag.

Även sett två svenska äldre knarkare, alkisar, som verkar vara där regelbundet, en rödhårig mullig tant med glasögon som brukade vara på den "riktiga" rosenlundsgatan samt en riktigt nedgången smal ljus kvinna mellan 45-55. De flesta svarta tjejer har ok kroppar om man gillar lite fylligare små mulliga tjejer, finns några riktigt fina med. De flesta av östtjejerna ser mest ut som slitna knarkare. Men som sagt lite nyfiken på de svarta tjejer som bara är där under helgen, verkar ju inte finnas nån större internet sexhandel i gbg som de kan sysselsätta sig med under veckorna så det verkar rimligt att de inte jobbar heltid med att sälja sex
Senast redigerad av Boardgames 2013-07-03 kl. 23:04.
Citera
2013-09-17, 19:19
Medlem
Någon som vet om man kan köpa ett presentkort på/av någon av damerna på rosenlund? Hade varit lite sådär småkul
Citera
2013-12-26, 07:00
Medlem
Hur ser det ut nuförtiden? Någon som har varit där?
Citera
2014-02-14, 14:11
Medlem
Nidgandrs avatar
Finns det inga svenska tjejer i Rosenlund längre? det verkar bara vara rumänskor där nu.
Citera
2014-04-03, 19:16
Medlem
Hur är det på rosenlund/hvidfeltsgatan nuförtiden ? Finns det några tjejer att ta hem ? Är de negresser eller även vita/östater/thai ? och när börjar de dyka upp efter 22 ?
Citera
2014-05-24, 14:36
Medlem
Geleklumpens avatar
Hej på er. Jag va senast där inne igår 23/5 och kolla och det är dom vanliga tjejerna som brukar vara där! men såg faktiskt 3 nya tjejer som va där igår! En lite mullig blondin och en brunett som stod uppe vid engelska kyrkan. Sen va det en tjej va gick fram å tillbaka vid Sahlgrensgatan! Försökte plocka upp henne men hon va lite nonchalant så jag sket idet! har märk att dom är där från 21.30 och framåt! Dom är ungefär mellan 3 och 7 st beroende vilken dag man kommer! finns en blond polsk tjej som jag brukar ha det trevligt med emellanåt! nån som vet nått mer om henne? ungefär i 30års åldern!
Citera
2014-06-06, 12:51
Medlem
Boardgamess avatar
Det verkar vara väldigt dött på Rosenlund senaste tiden ? Verkar bara vara de där 2-3 öststatstjejerna som varit där sen urminnes tider. Är negresserna helt borta? inte sett nån där på länge, de brukade alltid dyka upp lite senare på kvällen/natten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in