Citat:
Ursprungligen postat av blondhora
Jag misstänker att du menar den där parken som ligger nedanför berget. Jag har också knullat sliddjur där. På toppen av konsum med öppen riddå är/känns väldigt riskfyllt. Finns ju vanliga personer som går förbi där.
Är det vanligt att sliddjuren kan gå med en hem? Eller att man går rätt så långt bort från rosen och har det mysigt?
Finns det någon bra plats nere vid det stora berget? nån vacker skreva etc?
Ja, för fan. Är du svensk, så är det grymt. Jag bor ju där så de gångerna jag har tagit horor så har det varit på hemvägen från krogen elller från en fest då jag har kört rattfull + påtänd av amfetamin (festdrog). Å helvete vilka nätter och vi drogade. Snygga svenskpr, och en ukrainska en gång. Vi pratade om allt. Drogerna + alkohol gör det ju mer äkta och djupt en vad du kan öppnå med din egna tjejer t o m. Minnen för livet.
Haha, har du kollat på kartan eller? Ja, vill inte säga min hemlighet. Men dit kan man ju gå. Inte fan rastar någon hunden där sent, f ö så skiter dem i det. En annan taktik jag har haft när jag inte har velat dra in horan i lägenheten, är att gå till tvättstugan. För mig är det perfekt då det finns ett mellanrum man kan släcka och bara grön nödbelysning har lysit. F ö har jag gjort det även med tjejer från krogen hemma gos deras BR! Haha. De har tänkt samma sak som mig... Är bra med springande sexpartners sent....haha.