2014-06-08, 07:04
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Jag förväntar mig inte att min biceps ska växa 5 cm på en vecka , det har jag aldrig sagt din majmun, jag säger bara att nästan 4 veckor in borde jag känt nåt. Jag tar väl o höjer dosen ytterligare

kjo ju është se si erë majmuni

Gör så! och återkom med resultat.

mvh
Citera
2014-06-08, 07:11
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Men va fan gör du här då? I det här forumet diskuterar vi enbart aas och allt som hör till det. Vill du ha andra tips får du ta ditt feta jävla arsle och ställa frågan i rätt forum. Vadå inga fucking jävla sterioder? Lite sent påtänkt för beach 2014 tjabo. Du är fel forum försvinn härifrån!

/ Leif

HAHAHA tack för dagens magträning

ser honom framför mig,, en liten tjockis med sån propellerkeps

står och lipar på löpbandet, och ska bli fit på 2 veckor nu innan "beachen",,, hmmm måste h mirakelkur, MEN INGET OLAGLIGT och farligt, kollar med grabbarna på flashback, de har tjockt med kollll jaooo

underbart, tack
Citera
2014-06-08, 07:35
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Mannar! Jag är ombord igen. Det var två gubbar fuling samt värdelös röka inblandat igår när jag skrev. Sov 14 timmar, vaknade, drog i mig en kamagra och har sen jag vaknade knullat på två stycken vackra töser tills de inte orkade mer.
Hell AAS! ...och Hell Kamagra! ...och seger

GOTT!!!!

Hoppas du filmade festen,

keep it up SONNNNNYYYY!!!!
Citera
2014-06-08, 07:41
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Mannar! Jag är ombord igen. Det var två gubbar fuling samt värdelös röka inblandat igår när jag skrev. Sov 14 timmar, vaknade, drog i mig en kamagra och har sen jag vaknade knullat på två stycken vackra töser tills de inte orkade mer.
Hell AAS! ...och Hell Kamagra! ...och seger

GOTT!!!!

Hoppas du filmade festen,

keep it up SONNNNNYYYY!!!!
Citera
2014-06-08, 07:48
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Men jag har redan köp Tren? har det hemma? sen är Tren verkligen så farligt? för har för mig att tren är typ den starkaste steroider och bästa?

Här snackar en kille om Tren,han nämner inte att man kan tappa hår på tren,:

https://www.youtube.com/watch?v=v58O0AsOw5c

Bieffekterna:

1,Sjukt kåt.
2,sjukt mycket styrka
3,Sjuk Agressivitet
sen några till...

Kompis lyssna på flashback-user och killen i klippet för i helvete. TREN kommer KNULLA ditt huvud. Du märker inte av det själv, men det kommer det. Du kommer bli mer inne i dig själv och stöta bort människor.

Sen behöver du inte inte mer än 350mg tren ew om syftet är att bygga. Om du nu är så jävla urbota korkad att du kör det.
Citera
2014-06-08, 08:20
Medlem
Kan någon svara på om följande INTE behöver vara symptom på gyno?

Den ena bröstvårtan är hård och styv och står ut, bröstgården är formad som en strut, det uppstår en stickande känsla när jag trycker med handflatan över bröstet, detsamma när jag letar efter körtlarna som är större, allt detta i jämförelse med min andra vårta som istället aldrig är styv, den står knappt ut, den är platt och går jämt med bröstet, den har så klart körtlar men inte alls lika hårda och stora.

Symptomen är endast koncentrerade till området för bröstvårtan och det har alltså inte uppstått några titties. Man ser symptomen om man tittar på bröstet från sidan då bröstvårtan och gården ger bröstet en mer spetsig look. Jag har för ett tag sedan blivit nypt otroligt hårt där och minns hur ont det gjorde.

Andra faktorer som kan ha påverkat är att jag brukat anavar och nolvadex samt testoboosters som säljs över disken på helt laglig väg och som saknar vetenskapliga studier om effekt på människor.
Citera
2014-06-08, 08:27
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Kan någon svara på om följande INTE behöver vara symptom på gyno?

Den ena bröstvårtan är hård och styv och står ut, bröstgården är formad som en strut, det uppstår en stickande känsla när jag trycker med handflatan över bröstet, detsamma när jag letar efter körtlarna som är större, allt detta i jämförelse med min andra vårta som istället aldrig är styv, den står knappt ut, den är platt och går jämt med bröstet, den har så klart körtlar men inte alls lika hårda och stora.

Symptomen är endast koncentrerade till området för bröstvårtan och det har alltså inte uppstått några titties. Man ser symptomen om man tittar på bröstet från sidan då bröstvårtan och gården ger bröstet en mer spetsig look. Jag har för ett tag sedan blivit nypt otroligt hårt där och minns hur ont det gjorde.

Andra faktorer som kan ha påverkat är att jag brukat anavar och nolvadex samt testoboosters som säljs över disken på helt laglig väg och som saknar vetenskapliga studier om effekt på människor.

Kan vara symptom på gyno det du beskriver. Kan vara från när du vart nypt.

Chilla ett tag till för att vara säker innan du börjar med tex nolva.
Citera
2014-06-08, 10:36
Bannlyst
Jag fortsätter med mina, kanske alldeles för dumma frågor, men jag lär mig ju inget utan att fråga.
Jag har under tiden jag läst lite trådar här sett uttryck som "ED", "ew" osv. Finns det någon bra begreppsförklaring på detta forum (kan ju vara jag som är blind och inte hittat det) eller kan någon vänlig själv förklara detta för mig?

"ED" lyckades jag googla fram till vad jag antar är effektiv dos men "ew" hittar jag inget om,
Vad menas i så fall med effektiv dos rent konkret?
Ett exempel från DNP tråden:
"Ligger just nu på 680 mg ED och det enda jobbiga jag upplever förutom att man blir jävligt svettig om natten är blodtrycket, blöder fan näsblod 3-4 gånger per dag eller något. "
Citera
2014-06-08, 10:53
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Jag fortsätter med mina, kanske alldeles för dumma frågor, men jag lär mig ju inget utan att fråga.
Jag har under tiden jag läst lite trådar här sett uttryck som "ED", "ew" osv. Finns det någon bra begreppsförklaring på detta forum (kan ju vara jag som är blind och inte hittat det) eller kan någon vänlig själv förklara detta för mig?

"ED" lyckades jag googla fram till vad jag antar är effektiv dos men "ew" hittar jag inget om,
Vad menas i så fall med effektiv dos rent konkret?
Ett exempel från DNP tråden:
"Ligger just nu på 680 mg ED och det enda jobbiga jag upplever förutom att man blir jävligt svettig om natten är blodtrycket, blöder fan näsblod 3-4 gånger per dag eller något. "

ED betyder every day, EW every week, EOD every other day osv.
Citera
2014-06-08, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
ED betyder every day, EW every week, EOD every other day osv.

Aha det var så enkelt. Tackar för det!
Citera
2014-06-08, 12:19
Medlem
Om jag bestämmer mig för att preppa, tror ni jag får bäst resultat i slutändan av att köra under bulk eller deff? Kommer att köra testo-p 150 mg eod.

Bulk eller deff: Att man får bättre resultat om man kör samtidigt som man bulkar är ju självklart men hur tror ni det bli i slutändan av att bulka rent och deffa med prepp?
Fördelarna jag ser med detta är att jag har möjligheten att bygga och öka styrka under deff vilket jag inte alls kan räkna med om jag kör rent. Jag brukar stå rätt stilla ökningsmässigt under tiden som jag deffar. På detta sätt får jag då två perioder som jag bygger på, den rena bulken och den preppade deffen.

Nackdelen är att jag inte får ut maximalt av preppet när jag ligger på kaloriunderskott.

Går det att ge en fingervisning om vilket som ger bäst resultat i slutändan av dessa två alternativ? Alltså vilket alternativ som byggt mest muskler och styrka när det är klart.
Citera
2014-06-08, 12:55
Medlem
Är de typ ett måste att sprita injekt området? Räcker de inte med att ta en varm dusch innan man sticker och inga andra åtgärder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in