Citat:
Ursprungligen postat av
flashback-user
Ja, håret kommer ryka snabbt, speciellt på tren och deca. Om det är ditt största bekymmer rekommenderar jag verkligen inte att du hoppar på aas-tåget.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
TrippleGreenX ditt kurförslag skulle förmodligen sluta i katastrof för dig om du försökte dig på det. Vad har hänt med testo E 500mg/v i 12 veckor-varianten av en första inject-kur? Istället för 1.25g testo, 350mg tren, 350mg deca/v plus dbol varje dag...
Vill få så bra resultat som möjligt och grejen är att jag mår så sjukt dåligt just nu känner typ att jag bara vill dö så därför bryr jag mig inte om alla bieffekter(förutom o tappa hår),hade jag haft mer pengar hade jag tagit alla prepp som finns men mina pengar tog typ slut hade bara runt 13.000 kr därför har jag köpt kuren.Mår verkligen inte så bra asså,de sägs att man mår bättre när man går på testo? sen så är det 100% säkert att man tappar hår av Deca o Tren? Deca är de väl 3/10 som tappar hår?
Annars om jag skulle märka att jag tappat mycket hår skulle inte Finasteride/Propecia hjälpa?
Sen undrar jag om läkaren frågar om man går på något medicin,ska man erkänna att man går på AAS? för om man gör det kan han/hon säger: Då är de ditt fel hoppa av allt AAS och återkom om några månader? vilket jag ALDRIG kommer gå med på...ska man neka att man går på AAS ifall läkaren frågar? kommer läkaren märka att an går på AAS om man förnekar sen de tar prover o så visar de att man har AAS i kroppen?