2014-09-05, 09:30
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Antar att han fått barn via ivf isåfall?
Under utredning.
Citera
2014-09-05, 13:05
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Hej jag funderar på att köra någon viral tren A, för att snabbt få effekt så att jag ganska omgående kan avgöra om det är något för mig. Grejen är den och det här kanske låter dumt, men jag funderar på om man kan använda en insulinare (IM i deltan) eftersom det ska sättas e0d. Tänkte ta en relativt låg dos 50 mg ed bara för att känna på ämnet.

Antingen så kör du, eller så kör du inte. Det är ingen idé att "bekanta sig" med prepp i form av någon slags känna-på-dos.
Dessutom är väl kanske inte trenbolone det prepp man borde testa som förstagångskur.. Kör t-prop (testosteron propionate) ist; förhållandevis snabb effekt och även en god sådan om det är bra kvalle på dina grejer.
Men vad du än gör; sätt för guds skull inte IM-prepp subkutant.. Det som skall in i muskeln skall in i muskeln, å det som skall in i fettmassa skall in i fettmassa, blanda inte ihop det. (aka läs på mer om allt gällande AAS så slipper du laborera med din egen kropp som labbråtta)
Citera
2014-09-05, 14:56
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Antingen så kör du, eller så kör du inte. Det är ingen idé att "bekanta sig" med prepp i form av någon slags känna-på-dos.
Dessutom är väl kanske inte trenbolone det prepp man borde testa som förstagångskur.. Kör t-prop (testosteron propionate) ist; förhållandevis snabb effekt och även en god sådan om det är bra kvalle på dina grejer.
Men vad du än gör; sätt för guds skull inte IM-prepp subkutant.. Det som skall in i muskeln skall in i muskeln, å det som skall in i fettmassa skall in i fettmassa, blanda inte ihop det. (aka läs på mer om allt gällande AAS så slipper du laborera med din egen kropp som labbråtta)

Jag kör redan test 500 mg C e5d, vet du om det går att använda insulinare till tren A? Kanylen borde ju vara tillräckligt lång för att komma in i deltamuskeln (jag har lågt BF). Tänker att jag får mindre spill då (tänkte köra 50 mg tren A ed).
Citera
2014-09-05, 14:57
Medlem
Citat:
Jag kör redan test 500 mg C e5d, vet du om det går att använda insulinare till tren A? Kanylen borde ju vara tillräckligt lång för att komma in i deltamuskeln (jag har lågt BF). Tänker att jag får mindre spill då (tänkte köra 50 mg tren A ed).

Varför måste du bestämt köra insulinnålar? Är ju inga problem att använda ex. orangea i delts.
Citera
2014-09-05, 16:37
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Varför måste du bestämt köra insulinnålar? Är ju inga problem att använda ex. orangea i delts.

Inga problem med blå eller tom gröna heller.
Citera
2014-09-05, 16:43
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Jag tänker att det blir en del spill om jag använder en vanlig spruta och nål, om jag ska köra 50 mg ½ml ed, om jag typ inte lägger en luftbubbla i sprutan och lägger mig på sidan när jag ska ta. Funderade även på att insulin nålen var prefekt lång så att jag kan köra in hela, så att det blir lättare att ta det i deltan.
Citera
2014-09-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Inga problem med blå eller tom gröna heller.

Haha, din best! Grön i delts ryggar jag för, helvete säger jag bara

Citat:
Jag tänker att det blir en del spill om jag använder en vanlig spruta och nål, om jag ska köra 50 mg ½ml ed, om jag typ inte lägger en luftbubbla i sprutan och lägger mig på sidan när jag ska ta. Funderade även på att insulin nålen var prefekt lång så att jag kan köra in hela, så att det blir lättare att ta det i deltan.

Sant, men det kommer bli ett helvete att injicera. Tren är oljebaserat. Hade varit en annan femma om det varit tal om vattenbaserade prepp (testo susp, t ex).
Citera
2014-09-05, 17:41
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Haha, din best! Grön i delts ryggar jag för, helvete säger jag bara

Sant, men det kommer bli ett helvete att injicera. Tren är oljebaserat. Hade varit en annan femma om det varit tal om vattenbaserade prepp (testo susp, t ex).

Ahhh ok så tren A är för segt för att gå igenom en insulin nål effektivt, ok då förstår jag, kan ju bli väldigt svårt i sådant fall. Tänkte att det var betydligt mer, vad ska man säga, lättflyttande. Kan man köra acetat varannan dag eller blir nivåerna för ojämna då? Tänker att jag då istället kan köra 1ml varannan med vanlig pump blå nål (det passar mig ändå bättre då jag redan har sådana tyg)?
Citera
2014-09-05, 22:26
Medlem
Citat:

Använd luftbubbla. Det gör jag varje gång för ett inte få så mycket spill!

Mvh
Citera
2014-09-05, 23:10
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Använd luftbubbla. Det gör jag varje gång för ett inte få så mycket spill!

Mvh

Ja det får bli så, 50mg ½ml ed så får vi se hur det känns. Känns det bra då kommer jag köra tren E sen som jag kan ta ihop med testot e5d.

Tack för alla svar!
Citera
2014-09-06, 05:42
Medlem
Citat:
Ahhh ok så tren A är för segt för att gå igenom en insulin nål effektivt, ok då förstår jag, kan ju bli väldigt svårt i sådant fall. Tänkte att det var betydligt mer, vad ska man säga, lättflyttande. Kan man köra acetat varannan dag eller blir nivåerna för ojämna då? Tänker att jag då istället kan köra 1ml varannan med vanlig pump blå nål (det passar mig ändå bättre då jag redan har sådana tyg)?

du kan köra eod också.
man får ju alltid lite svajigt i början såklart, men gick bra för mig och många kör så.
så de är klart

tror inte ens de kmr gå suga upp med slin nål.
kmr gå för trögt.

aja. kör dina blå!
och tryck med luft om du vill.

Vh
Citera
2014-09-07, 14:36
Medlem
När är man redo att hoppa på AAS tåget? Både fysiskt och psykiskt. Jag vet liksom inte om jag är redo, om jag kan bli "bättre" naturligt innan jag kliver på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in