2014-06-07, 00:33
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
I mitt yrke så träffar jag en del människor som jag samtalar med i ungefär fem minuter åt gången. För några månader sedan så träffade jag en kvinna som berättade att hon var grek från Rinkeby. "Jaha, precis som Alexandra Pascalidou?" svarade jag. DET var inte populärt! Dem närmaste minuterna handlade bland annat om:
* Pascalidou är inte alls grek, utan zigenare.
* Pascalidou var en madrass i skolan.
* Pascalidou är hatad av hela grekiska föreningen för att hon är en narcissistisk idiot.

Hon verkar vara populär, denna kvinna Perfekt för svensk kommunistmedia.
Okej. Ja du förstår nog bäst själv vad ditt inlägg är värt.
Jag är ingen förfäktare av Alexandra Pascalidou men kom med något konkret eller annars låt bli. Typ.
Citera
2014-06-07, 07:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nimrod666
Jag är ingen förfäktare av Alexandra Pascalidou men kom med något konkret eller annars låt bli. Typ.
Tycker det var en av de mest konkreta inläggen på länge, tre tydliga "skvaller" och förmodligen stämmer alla tre.
Citera
2014-06-07, 10:48
Medlem
Citat:

Nu heter ju denna forumdel "Kändisskvaller", så jag förmedlar enbart lite skvaller jag hört. Är väl liksom det som är meningen? Hade jag däremot beskyllt henne för något så hade det varit en annan sak.
Citera
2014-06-07, 12:24
Medlem
UT64s avatar
Postar denna igen: Peter Swartling vs Alexandra Pascalidou

https://www.youtube.com/watch?v=oTAHo0iQddg

Ger en bra inblick i denna självupptagna och arroganta människas tankevärld.
Citera
2014-06-07, 12:46
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tycker det var en av de mest konkreta inläggen på länge, tre tydliga "skvaller" och förmodligen stämmer alla tre.

Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Nu heter ju denna forumdel "Kändisskvaller", så jag förmedlar enbart lite skvaller jag hört. Är väl liksom det som är meningen? Hade jag däremot beskyllt henne för något så hade det varit en annan sak.
Okej, jag tar tillbaka det jag skrev. Jag var inte helt nykter när jag besvarade inlägget.
Citera
2014-06-07, 13:44
Medlem
Geres avatar
Citat:
Okej, jag tar tillbaka det jag skrev. Jag var inte helt nykter när jag besvarade inlägget.

Din reträtt och din ärlighet hedrar dig Nimrod666!

Observerade att hon numera heter Pascalidou i folkbokföringen, och jag har för mig att hon tidigare hette Pashalidou officiellt. Kanske inte av så stor betydelse i o f s.
Citera
2014-06-07, 20:49
Medlem
Morgonribbas avatar
Hon vurmar om förorten och mångkultur - men har själv bosatt sig så långt ifrån det som man kan komma: på Söder, Bastugatan. Vad säger det om hennes äkthet?
Citera
2014-06-08, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Hon är född i Rumänien. Så zigenarryktet är nog inte helt obefogat.
Citera
2014-06-08, 09:12
Medlem
Mikojans avatar
Ett starkt indicium att hon är rumänsk zigenerska är att hon inte frontar för sina "olyckssystrar" som tigger landet runt.

Hon vill nog avhända sig det zigenska problemet. Det är så mycket finare och lukrativare att vara kommunistisk grekinna.
Citera
2014-06-08, 23:40
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Hon är född i Rumänien. Så zigenarryktet är nog inte helt obefogat.

Varför skulle hon vara zigenare för det? 96% av Rumäniens befolkning är inte zigenare.
Citera
2014-06-08, 23:42
Medlem
Tungsvensks avatar
Hon är rolig att titta på under debatt program,under ett sådant så när dom diskuterade om " nazistiska krafter " som uppstår runtom i europa, fick hon nästan orgasm när ordet nazism kom på tal , hon blev verkligen helt till sig av lycka .
Citera
2014-06-09, 11:58
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsvensk
Hon är rolig att titta på under debatt program,under ett sådant så när dom diskuterade om " nazistiska krafter " som uppstår runtom i europa, fick hon nästan orgasm när ordet nazism kom på tal , hon blev verkligen helt till sig av lycka .

Klart hon får det är ju hennes levebröd vad skulle alla tusentals journalister och proffstyckare göra utan de ca 100st nazister som finns i sverige 10000tusentals personer i media skulle ju vara utan jobb

En katastrof, mkt därför då det sviktande antalet riktiga nazister gör att de breddar begreppet så nu är alla som är mer höger än vänsterpartiet Höger extrema, invandringskritiker är under samma fana,

rent ut sagt att inte tycka rätt och godkännt av staten och media är ett tankebrott som ska straffas, har du skrivit av dig på nätet och efter att blatteungarna stulit din cykel, tänt eld på några igelkottar och kallat dig hora, hatat loss lite på nätet så får du Aschberg hem till stugan för tankebrott eller att ha skrivit i affekt.

Nazisterna är ju det bästa som hänt Alexandra vad skulle hon vara utan dom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in