2021-10-17, 12:29
Medlem
Har inte läst hela tråden (beklagar), råkade se debatten från Bokmässan. Har AP alkoholproblem?
Hon beter sig ungefär som Anette Kullenberg när hon blev lite väl kolkad. Kullenberg hade dock en helt annan intellektuell stringens.
Citera
2021-10-18, 08:57
Medlem
Episkexperts avatar
Hennes bristande intellekt är pinsamt för alla inblandade. Att hon fortsatt får utrymme är helt otroligt egentligen.
Citera
2021-10-19, 08:49
Medlem
Hon är gäst i morgonpasset i p3 just nu. Det är blandning av låtsasgråt och självgodhet.
Citera
2021-10-19, 09:55
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Episkexpert
Hennes bristande intellekt är pinsamt för alla inblandade. Att hon fortsatt får utrymme är helt otroligt egentligen.
Hon kanske är kåt så hon knullar in sej i finrummet?
Citera
2021-10-21, 21:50
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magproblem227
Hon är gäst i morgonpasset i p3 just nu. Det är blandning av låtsasgråt och självgodhet.
Provlyssnade på p3
Helt galet uppblåst och manipulativ, nästan outhärdligt.

Det är Expressens fel, hon har ingenting med utformningen av publiceringen att göra. Hon har en skyldighet att rapportera om det som journalist.

Oväntat kritiska frågor av söderkidsen. Dock erkänner en av dem rakt ut att han inte vet någonting om den här ungen
Citera
2021-10-29, 18:14
Medlem
smoerreboms avatar
https://sverigesradio.se/avsnitt/pas...tsrapportering

Lol shit!!

Det här spårar ur rätt rejält alltså!

Mer tydliga tecken på storhetsvansinne och kanske en arbetsrättslig fråga. Har hon någon slags fast anställning på SR? Här knakar det i fogarna
Citera
2021-11-20, 20:46
Medlem
moralhoras avatar
https://twitter.com/pascalidou/statu...48065699155979

Citat:
Hamnade på krog vid två svenska högutbildade män som suttit inne i fem år var. Nu är de fria och bor ihop. Den ena satt oskyldigt dömd för knarkinnehav, den andra för flyktingsmuggling.
- Hur spenderade ni tiden i fängelse?
- Vi spelade schack med lasermannen.
#mansdagen

Hon påstår alltså att hon hört två män suttit på samma anstalt som lasermannen - den ena oskyldigt dömd för knarksmuggling (hur vet hon det?), den andra för flyktingsmuggling. Förstår hon att sannolikheten att dessa skulle hamna i fängelse, mycket mindre på samma anstalt som lasermannen är rätt låg?

Men kul att Pascans påhittade män hittade varandra och bor ihop.
Citera
2021-11-20, 21:20
Medlem
efedrinkungens avatar
Hon har inget eget att komma
med. Det har hon aldrig haft.

Allt är enligt copy-paste metoden.
Från någon annan.

När hon vill tränga igenom bruset
när hon inte hörts på en stund
är det ofta rasistkortet, eller
i sfären runt det som hon bullrar.

I Sverige vågar ingen ifrågasätta
en babbing, oavsett kön.
De har ju kulturkompetens.

Klart hon refererar till folk hon mött, som inte går att kontrollera.
Gammalt billigt trick.

Jag gjorde likadant på dagis,
försökte ofta övertyga mina
vänner om att jag mött Spiderman
och Hulken. På väg till dagis samma morgon. Eller att min kusins kusin var med i ABBA.

Hon är en kärring på 50 år nu,
risken att beteendet kommer ändras framöver är noll.

PS.. jag mötte faktiskt Hulken
en gång på tunnelbanan….
Citera
2021-12-02, 07:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Einar Askestad efter ett besök på bokmässa beskriver häxan som jag också minns henne enda gången jag stött på henne IRL.
"Ett tiotal meter från dörrarna får bokmässans självutnämnda drottning Pascalidou syn på mig. Hon rusar fram och skriker att jag är brun, att jag inte är människa, och att jag är en kvarleva av patriarkatet."
Text.
https://katerinamagasin.se/einar-ask...ge-ater-finns/
Clip.
https://swebbtv.se/w/jRdngtNqbL5T9c3ZNfYRrn
Citera
2021-12-07, 00:12
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Horan är fullständigt IQ-befriand, vid kvällens Alla mot Alla fick hon frågan om i vilket landskap ligger Åmål, hon svarar Ångermanland!
Sedan, vem var programledare för Allsång på Skansen innan Lasse Berghagen, puckot svarar Loket!
Citera
2021-12-07, 14:28
Medlem
Hon har gjort karriär på att vara ett offer, offer för rasism, offer i förorten, offer för allt och alla...kan hon något mer än att gnälla, kalla alla för rasister, tycka att svenskar är dumma? Det är något fel på människan.
Hon hade fått mer respekt om hon hade haft en annan attityd och inte spela på den stackars förortskvinnan, det finns de som haft det värre än henne och inte gråter ut i media.
Citera
2021-12-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Hon har gjort karriär på att vara ett offer, offer för rasism, offer i förorten, offer för allt och alla...kan hon något mer än att gnälla, kalla alla för rasister, tycka att svenskar är dumma? Det är något fel på människan.
Hon hade fått mer respekt om hon hade haft en annan attityd och inte spela på den stackars förortskvinnan, det finns de som haft det värre än henne och inte gråter ut i media.

Fuscalidou är en blatta i Sverige =:
1. Alltid diskriminerad.
2, Ständigt utsatt för rasism, av vita medelålders svenska män.
3. Bär en offerkofta som är PK, enligt senaste Södermalmsmodell.
4. Om nu orten är "da shit", varför bor hon inte där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in