Citat:
Ursprungligen postat av
FYRB
Vem säger att män ska bli ihopklumpade?
Men nog finns det väl män som påstår att kvinnor är horor, tex. Eller ihoppklumpade när de råkar ha en gemensam tanke om jämlikhet. Kvinnor kan inte köra bil. osv. Jag vill nog mena att alla är lika goda kålsupare.
Min logik grundar sig på fakta. Det vet du uppenbart inte vad det är.
Du är en typisk gnällspik som gnäller om hur synd det är om alla oss män. Du har inte kommit med ett argument baserat på riktig fakta. Ska jag ta dig på allvar eller?
Edit: Tillägg
Fiministerna och du gör det indirekt genom att håna, förlöjliga och förtrycka de män som inte vill bli ihopklumpade.
Finns det män som säger att det är okej att hata kvinnor? Män som propagerar för att man ska hata kvinnor och kvinnorollen?
fi:s omskolningsläger för män och deras straffbeskattning på män är två exempel på manshat och hur män ihopklumpas.
Tex Marita Ulvskog som kallar män för gubbar, när kallade en manlig topp-politiker senast en kvinna för kärring? När sa senast en manlig topp-politiker att kärringar tar för mycket luft?
Att hata män är pk, att hata kvinnor ytterst tabubelagt.
Haha driver du med mig? Du har gång på gång bevisat att du inte har någon fakta och inte vet vad du pratar om. Du är verkligen aningslös. Det är pinsamt att se hur lite koll du har.
Du är en idiot. Allt jag säger baserar sig på fakta, men du är som Neville Chamberlain, en av historiens största clowner som verkligen var aningslös.
Det spelar ingen roll om du tar mig på allvar för jag har förstått att du är en pajas som inte förstått ett dugg. Skaffa lite kunskap innan du ska komma och diskutera.