2014-06-07, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är därför jag sa att kvinnor inte har något emot att bli våldtagna. Om någon tvingar dig till sex då vet du att du blir tvingad. Men det betyder inte att du inte kommer att tycka om det. Titta på den här videon och tänk dig att den var på riktigt, http://www.xnxx.com/video1051458/violentadas_01 tjejerna skulle vara medvetna om att de blev kidnappade och tvingade till sex. Men de skulle fortfarande tycka om det. Alltså tycker kvinnor om våldtäkt.
Jag blir ju inte tvingad om det är vad jag vill.

Har du någon gång blivit tvingad till sex som du haft något emot och tyckt att det har varit obehagligt och därför inte velat ha det? Vad var det som gjorde att du inte ville ha det frivilligt i så fall, sex är ju skönt?

Eller har du bara haft frivilligt sex?
Citera
2014-06-07, 08:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Jag blir ju inte tvingad om det är vad jag vill.

Har du någon gång blivit tvingad till sex som du haft något emot och tyckt att det har varit obehagligt och därför inte velat ha det? Vad var det som gjorde att du inte ville ha det frivilligt i så fall, sex är ju skönt?

Eller har du bara haft frivilligt sex?

Men kvinnor har ingen egen vilja annars hade kvinnor raggat upp män när de ville ha sex. Även om en kvinna vill ha sex så förväntar hon sig fortfarande att mannen ska ta henne. Det är mer riktigt att säga att kvinnor alltid ställer upp på sex. De har ingen vilja de gör bara som de blir tillsagda.

Jag har aldrig haft någonting emot att ställa upp. Ibland har det gjort ont men jag har ändå inte haft någonting emot det.
Citera
2014-06-07, 08:47
Medlem
Citat:
Men kvinnor har ingen egen vilja annars hade kvinnor raggat upp män när de ville ha sex. Även om en kvinna vill ha sex så förväntar hon sig fortfarande att mannen ska ta henne. Det är mer riktigt att säga att kvinnor alltid ställer upp på sex. De har ingen vilja de gör bara som de blir tillsagda.

Jag har aldrig haft någonting emot att ställa upp. Ibland har det gjort ont men jag har ändå inte haft någonting emot det.
Så du har aldrig blivit våldtagen alltså. Ändå påstår du än att det är samma sak som att ha vanligt sex, än att det är mer upphetsande än vanligt sex. Än att våldtäkt inte förekommer eftersom kvinnor alltid är villiga att ställa upp. Även när de är hungriga.

Du har snurrat in dig rätt rejält faktiskt.
Citera
2014-06-07, 09:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så du har aldrig blivit våldtagen alltså. Ändå påstår du än att det är samma sak som att ha vanligt sex, än att det är mer upphetsande än vanligt sex. Än att våldtäkt inte förekommer eftersom kvinnor alltid är villiga att ställa upp. Även när de är hungriga.

Du har snurrat in dig rätt rejält faktiskt.

Därför att våldtäkt är ett manligt koncept. Det utgår ifrån att kvinnan antingen säger ja eller nej till sex. Men kvinnor säger aldrig nej till sex de säger bara olika typer av ja typ "ja gärna" , "ja kanske" , "ja OK" , "ja jag ställer upp" , "ja det gör ont men jag gör det ändå" , "ja jag gillar inte dig men jag har sex med dig ändå" , " "ja jag vet att jag blir tvingad men jag har sex ändå" , och så vidare. Vilket av de här exemplen är våldtäkt?
Citera
2014-06-07, 09:21
Medlem
Citat:
Därför att våldtäkt är ett manligt koncept. Det utgår ifrån att kvinnan antingen säger ja eller nej till sex. Men kvinnor säger aldrig nej till sex de säger bara olika typer av ja typ "ja gärna" , "ja kanske" , "ja OK" , "ja jag ställer upp" , "ja det gör ont men jag gör det ändå" , "ja jag gillar inte dig men jag har sex med dig ändå" , " "ja jag vet att jag blir tvingad men jag har sex ändå" , och så vidare. Vilket av de här exemplen är våldtäkt?
Det är det jag försöker få veta av dig. Du utgår ju från att kvinnor alltid säger ja till sex.

Ingen har någonsin blivit våldtagen utan alla har haft sex som de sagt ja till och gillat. Allt sex är vanligt sex.
Citera
2014-06-07, 09:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är det jag försöker få veta av dig. Du utgår ju från att kvinnor alltid säger ja till sex.

Ingen har någonsin blivit våldtagen utan alla har haft sex som de sagt ja till och gillat. Allt sex är vanligt sex.

Titta på fallet med kvinnan som sa nej och sedan fortsatte att ha sex ( http://www.svd.se/nyheter/inrikes/man-frias-trots-nej-fran-kvinna_8884602.svd ). Det är "ja jag vill ha sex men jag tänker säga nej först" det är ganska vanligt.

Min poäng är att våldtäkt finns inte. För kvinnor säger aldrig nej till sex.

Här kan du se att 40% av kvinnorna någon gång sagt nej men menat ja,

Citat:
We found that 39.3% of the women had engaged in token resistance at least once. Their reasons fell into three categories: practical, inhibition-related, and manipulative reasons.

(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Senast redigerad av Babianen 2014-06-07 kl. 09:32.
Citera
2014-06-07, 09:51
Medlem
Citat:
Titta på fallet med kvinnan som sa nej och sedan fortsatte att ha sex ( http://www.svd.se/nyheter/inrikes/man-frias-trots-nej-fran-kvinna_8884602.svd ). Det är "ja jag vill ha sex men jag tänker säga nej först" det är ganska vanligt.

Min poäng är att våldtäkt finns inte. För kvinnor säger aldrig nej till sex.

Här kan du se att 40% av kvinnorna någon gång sagt nej men menat ja,

(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Du menar dig ha en massa kunskaper om något som inte ens finns alltså.

Om du nu inte har en aning om att det finns något som heter våldtäkt och vad våldtäkt är kanske du inte ska uttala dig i ämnet överhuvudtaget.

Månen finns inte och den är gjord av mögelost, ungefär.
Citera
2014-06-07, 10:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du menar dig ha en massa kunskaper om något som inte ens finns alltså.

Om du nu inte har en aning om att det finns något som heter våldtäkt och vad våldtäkt är kanske du inte ska uttala dig i ämnet överhuvudtaget.

Månen finns inte och den är gjord av mögelost, ungefär.

Våldtäkt är en juridisk konstruktion. Det har ingenting med verkligheten att göra. I verkligheten säger kvinnor nej men menar ja hela tiden, jag skulle säga att alla kvinnor har gjort det någon-gång i sitt liv. Med den definition har 100% av alla kvinnor blivit våldtagna.
Citera
2014-06-07, 10:20
Medlem
Citat:
Våldtäkt är en juridisk konstruktion. Det har ingenting med verkligheten att göra. I verkligheten säger kvinnor nej men menar ja hela tiden, jag skulle säga att alla kvinnor har gjort det någon-gång i sitt liv. Med den definition har 100% av alla kvinnor blivit våldtagna.
Ja, det är en juridisk konstruktion. Som du uppenbarligen inte vet vad den innebär eftersom du tror att det handlar om kvinnor som är hungriga.
Citera
2014-06-07, 10:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, det är en juridisk konstruktion. Som du uppenbarligen inte vet vad den innebär eftersom du tror att det handlar om kvinnor som är hungriga.

I verkligheten är sex med en hungrig kvinna det närmaste du kommer riktig våldtäkt alltså att kvinnan tvingas till sex som hon inte vill vara med om. De flesta saker som folk brukar ta upp typ våld, hot, att kvinnan är full eller hjälplös och så vidare ses av de flesta kvinnor som upphetsande.
Citera
2014-06-07, 11:35
Medlem
breakthebutterflys avatar
Citat:
Men varför skulle du använda en träfil? Potensproblem?
Det är jag som våldtar. Jag gör precis som jag vill. Hur känns det?
Citera
2014-06-07, 11:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breakthebutterfly
Det är jag som våldtar. Jag gör precis som jag vill. Hur känns det?

Inte särskilt imponerande. Sorry.

Det gäller inte bara mig utan de flesta kvinnor skulle känna så. Det känns väldigt patetiskt att mannen måste använda vertyg för att han inte kan få upp den. De flesta kvinnor som blir våldtagna vill känna att de blir tagna hårt av mannen. Det är en extrem besvikelse med en man som inte klarar av det.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-07 kl. 11:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in