Citat:
Ursprungligen postat av
flashback-user
Hoppa av för i helvete. Prepp som får psyket i styr - är du på riktigt, eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
Wolverine6
är du 18? det nya samhälls problemet! alla mår dåligt o ha psykiska problem. fan sluta tänk på dåliga saker bara.
mår du inte bra av 350mg propp i veckan är du illa ute...
Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Du måste vara mentalt instabil då du fortfarande efter 3 år tänker på ditt patetiska ex. Kliv av kuren innan något allvarligt händer och du gråter ut att allt är AAS fel. Du är inte tillräckligt stabil för att bruka AAS.
/ Leif
Citat:
Ursprungligen postat av
MrDjungleJuice
jobbigt läge...kan du inte börja hänga med lite vänner mer då? eller kolla igenom någon fet serie...
sopranos, har räddat mig mer än en gång när man vart nere,
fuck alla ex, never look back, gå bara framåt, du är för bra för henne och du vet det innerst inne, är bara försvarsmekanism från psyket att ta den lätta vägen när allt är tungt...
fuck lyckopiller, sök efter det som gör dig lycklig, ut i naturen , sitt på en sten, titta på kossor,
må väl och lycka till, berätta gärna hur det går framåt...
mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
SamBumB
Håller inte med Leif min vän, lite tren e skulle nog göra susen för den här unge mannens sargade psyke. 600mg i veckan borde räcka, bränn bort skiten bara.

Mannar! Jag är ombord igen. Det var två gubbar fuling samt värdelös röka inblandat igår när jag skrev. Sov 14 timmar, vaknade, drog i mig en kamagra och har sen jag vaknade knullat på två stycken vackra töser tills de inte orkade mer.
Hell AAS! ...och Hell Kamagra! ...och seger