2014-06-06, 15:06
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Säkra sidan för vadå?? Anavar aromatiserar inte till östrogen, vilket betyder NOLL risk för gyno under kur..
Har läst det men ändå så verkar ju folk köra på nolva under en anavarkur.. Så det är alltså onödigt?
Citera
2014-06-06, 15:08
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
du är ju uppenbarligen inte kapabel till att läsa o förstå.. gå ut grundskolan träna rent några år till

Inte ha du besökt stora anavar tråden heller. Läs på
Du skriver som en jävla kratta och kommer inte direkt med raka svar så är inte jättelätt att förstå vad fan du dillar om.
Jag har nästan läst mycket av anavartråden och verkar råda delade meningar om det jag fråga om.
Citera
2014-06-06, 15:41
Medlem
Partyknarks avatar
Har börjat snegla lite på bola. Tränat ett par år i ärlighetens namn inte så seriöst som jag tror. Sköter inte kosten felfritt. Äter dock inte massa godis eller skräpmat. Vet vad jag ska äta och är ganska kunnig på den fronten. Men ja, äter vanlig husmanskost med lite extra protein. Hoppar över pass några få gånger i månaden och festar ganska hårt. Är spruträdd som in i helvete och är inte beredd att få massa finnar, tappa håret och allt möjligt. Vill bli större. Har helt OK fysik fortfarande. Vill ha mer. Större muskler och deffad som fan.

Är det någon idé för att prova AAS eller måste man träna och äta felfritt innan man ens tänker tanken?
Finns det någon substans för mig?
Citera
2014-06-06, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partyknark
Har börjat snegla lite på bola. Tränat ett par år i ärlighetens namn inte så seriöst som jag tror. Sköter inte kosten felfritt. Äter dock inte massa godis eller skräpmat. Vet vad jag ska äta och är ganska kunnig på den fronten. Men ja, äter vanlig husmanskost med lite extra protein. Hoppar över pass några få gånger i månaden och festar ganska hårt. Är spruträdd som in i helvete och är inte beredd att få massa finnar, tappa håret och allt möjligt. Vill bli större. Har helt OK fysik fortfarande. Vill ha mer. Större muskler och deffad som fan.

Är det någon idé för att prova AAS eller måste man träna och äta felfritt innan man ens tänker tanken?
Finns det någon substans för mig?

Nej, det finns ingen substans som uppfyller de krav du har. Om du inte är kapabel att åstadkomma adekvata resultat på ren väg, hur hade du tänkt lägga upp träningen när du väl hoppar av aas? Inget konsekvenstänk alls, ffs.
Citera
2014-06-06, 15:55
Medlem
Partyknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Nej, det finns ingen substans som uppfyller de krav du har. Om du inte är kapabel att åstadkomma adekvata resultat på ren väg, hur hade du tänkt lägga upp träningen när du väl hoppar av aas? Inget konsekvenstänk alls, ffs.

Ok vad synd.
Citera
2014-06-06, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Partyknark
Ok vad synd.

Håll dig till ditt gräs tills du är redo att bli man på riktigt.
Citera
2014-06-06, 17:22
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Du skriver som en jävla kratta och kommer inte direkt med raka svar så är inte jättelätt att förstå vad fan du dillar om.
Jag har nästan läst mycket av anavartråden och verkar råda delade meningar om det jag fråga om.

eller hur..

jag citera mej själv:värdelöst. för kort tid på varet! 40/50 iaf.

nolva 20mg som pct dag 1-30 räcker gott. varför vill du ha det i kuren. du kommer nog va trött så det räcker ändå

förstår du inte det är du ju helt bakom.... du har fått svar 6ggr nu att du behöver inte nolva i varkuren.öndå frågade du bodygod om du behöver det...

lycka till med kurandet
Citera
2014-06-06, 18:44
Bannlyst
Vill att min kropp ska bli mer tight och kompakt. Vad rekommenderas?

INGA STEROIDER
Citera
2014-06-06, 18:52
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Vill att min kropp ska bli mer tight och kompakt. Vad rekommenderas?

INGA STEROIDER

Varför skriver du i dopingforumet för då?

Linda in dig i gladpack.
Citera
2014-06-06, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Varför skriver du i dopingforumet för då?

Linda in dig i gladpack.

Det finns mer än steroider.
Citera
2014-06-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Finns en Trt tråd redan där du kan hitta det mesta du vill veta, men en fråga varför ska du köra nolva så du blir återställd om du nu ska försöka hamna på nebido? Skit i pct och gör dina prover 5-6v efter sista sprutan.

Är rädd att jag kommer känna mig som en liten fitta och är oroad över att få BT utan nolva.
Ska definitivt kolla upp östradiolet, gjort ett prov tidigare där det "var lite högt".
Jävla endokrinkärringar. Ska ha kuk i röven.
Citera
2014-06-06, 19:01
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloPicachu
Det finns mer än steroider.

Då får du ta och formulera dig bättre. "Bli tight och kompakt"? Är du fjorton år eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in