2014-04-24, 15:32
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
500 iu e3d med 10 stick totalt borde vara lagom, alltså 5000 iu totalt.
Tackar så mycket för hjälpen, uppskattas!
Citera
2014-04-24, 19:01
Medlem
OskarKingens avatar
Anabola och Tramadol

Hej, jag har en kompis som regelbundet tar tramadol och nu ska han börja med en kur på Dianabol och Testosterone. Blandningen av detta, finns det risker? kommer resultatet av kuren påverkas av tramadolintaget?

OBS. Jag orkar inte med er "träningsexperter" som kommer in här o ska klanka ner. Det är inte mig det handlar om så jag vill bara ha svar på mina frågor. Var snälla och respektera det.
MVH Oskar
Citera
2014-04-24, 19:22
Medlem
Känns som levern kommer få det jobbigt med dboll och tram. Men mer än så tror jag inte. Tar han det för smärta ?
Citera
2014-04-24, 19:32
Medlem
SuicideNotes avatar
Med tanke på den hepatiska metaboliseringen (bryts ned i levern) så borde han skippa dianabolen och bara köra testo.
Citera
2014-04-24, 19:41
Medlem
OskarKingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Känns som levern kommer få det jobbigt med dboll och tram. Men mer än så tror jag inte. Tar han det för smärta ?

Ja han tar det för smärta.

Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Med tanke på den hepatiska metaboliseringen (bryts ned i levern) så borde han skippa dianabolen och bara köra testo.

Skulle du kunna förklara det så jag förstår
Citera
2014-04-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OskarKingen
Ja han tar det för smärta.

Både dbollen och tramadolet kommer brytas ned i levern, var för sig sliter på levern men dock så är dboll levergift! Så det kan vara mycket slitsamt för levern.
Citera
2014-04-24, 20:10
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarKingen

Dianabol, och de flesta andra orala steroider, bryts ned i levern. Samma sak gäller för många läkemedel, t.ex. ibuprofen och i detta fall tramadol men även t.ex. alkohol. Olika orala steroider påverkar levern olika mycket och dianabol är rätt kass för den och därför ska man under en dianabolkur vara försiktig med att stoppa i sig andra saker som också bryts ned i levern.
Detta är en av anledningarna till att man inte ska dricka när man tar orala steroider.
Citera
2014-04-25, 07:51
Medlem
Ökar möjligheterna att få barn mycket ifall man kastar in HCG mitt i en kur eller är det att sluta kuren och hoppas på att man återhämtar sig snabbt?
Citera
2014-04-25, 13:49
Bannlyst
Vet att detta är fel forum men kan ej skriva i det forum jag vill, men vet någon om nordkraft är gröna?
Citera
2014-04-25, 15:10
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderJoha91
Vet att detta är fel forum men kan ej skriva i det forum jag vill, men vet någon om nordkraft är gröna?

Läste lite på HB och det verkar vara rätt mysko med dem. Det finns gröna försäljare av Diamon Pharma så jag hade satsat på dem istället.
Citera
2014-04-25, 16:17
Medlem
Tjenare hoppade på letro för runt 8 dagar sedan började med 2mg i 2 dagar sedan 1,2mg 2 dagar följt av 1,2 mg eod som ja är på nu.

Fått lite små finnar o så men det som gjort så ja ställer frågan här är att ja fått idag och igår är näsblod så fort ja om ja snyter mig så börjar de rinna blod ur näsan.

Googlat lite men enda jag hittar är mediciska sidor som listar alla sides av femara (letro)

Så är näsblodet någonting ja behöver noja om eller är det dags att trappa ner o sluta med Letron?

Tänker ändå trappa ner då jag har 10 dagar kvar på kuren bara men frågan är om ja kan fortsätta trappa ner i den takten ja planerat eller om ja måste göra det snabbare?
Citera
2014-04-25, 16:38
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Ökar möjligheterna att få barn mycket ifall man kastar in HCG mitt i en kur eller är det att sluta kuren och hoppas på att man återhämtar sig snabbt?

Att säga hur mycket det ökar är svårt, men den ökar givetvis en del. Bollarna ligger inte i dvala en längre tid som sagt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in