2014-06-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Som jag sa man gillar en man mindre än den andra. Men fysiskt blir man fortfarande penetrerad det är samma sak. Om man blir våldtagen då tänker man "den här killen tycker jag inte om" eller typ "jag önskar han hade haft en större kuk" eller "den här killen var riktigt ful det var ingen bra ide att ha sex med honom". Om man har sex med någon man tycker om så tänker man "den här killen tycker jag om" , "den här killen såg riktigt bra ut vilken tur att jag valde att ha sex med honom" , "det här var en positiv upplevelse". Men fysiskt så är det samma sak det är penetration i båda fallen.

Poängen är att det mentala inte spelar så stor roll. Det är 10 - 20% av den sexuella upplevelsen. 80 - 90% är den fysiska biten. En kvinna kommer att njuta mer av våldtäkt på grund av den mentala biten "åh nu blir jag våldtagen vad spännande". Men inte till någon jätte stor utsträckning. Alltså är våldtäkt och vanligt sex ungefär samma sak.

Jag har postat bevis för att jag är kvinna här, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Så vem när var hur har ingen betydelse för dig. Same, same.

Tar inte din man lite illa upp?
Citera
2014-06-06, 12:40
Medlem
Citat:
Man bär kort kjol för att man söker efter sex. Man söker inte efter våldtäkt men man har inget emot om det händer.

Man bär kort kjol för att det är varmt och man vill se bra ut, jag t.ex. använder nästan aldrig kort kjol som singel eller när jag är ensam men om jag går bredvid en kille jag tycker om kan jag ha kort kjol eftersom jag vill se fin ut inför min pojkvän/vän.

Jag anser att det mentala runt sexet gör säkert 90% och inte 10% som du säger, t.ex. har kukens storlek ingen betydelse för hur skönt det är. Det är känslorna runt sexet som gör det intressant, kan ha sex med en jättesnygg kille som jag inte känner något för i hjärtat, då känns det ingenting och jag väntar på att det tar slut medans om jag träffar en kille som jag känner för så är det jätteskönt trots att han kanske inte är lika erfaren eller har lika stor kuk då.

jag misstänker att din kvinna sover och att du lånar hennes konto, säkert därför du skriver så konstiga saker, låter inte som något en kvinna skulle stå för om hon inte är grottmänniska, eller boende på sevedsplan.
Citera
2014-06-06, 12:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Så vem när var hur har ingen betydelse för dig. Same, same.

Tar inte din man lite illa upp?

1) Ja det är ungefär same, same. Visst har jag preferenser men om upplevelsen inte matchar min preferens så spelar det ingen större roll för mig. Så är det för alla kvinnor.

2) Nej varför skulle han göra det?
Citera
2014-06-06, 12:47
Medlem
Citat:
1) Ja det är ungefär same, same. Visst har jag preferenser men om upplevelsen inte matchar min preferens så spelar det ingen större roll för mig. Så är det för alla kvinnor.

Så du finner alltså inte någon njutning i din man, och väntar på att hans hingstige vän ska komma och bestiga dig i sann våldtäktsanda?
Citera
2014-06-06, 12:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae
Man bär kort kjol för att det är varmt och man vill se bra ut, jag t.ex. använder nästan aldrig kort kjol som singel eller när jag är ensam men om jag går bredvid en kille jag tycker om kan jag ha kort kjol eftersom jag vill se fin ut inför min pojkvän/vän.

Jag anser att det mentala runt sexet gör säkert 90% och inte 10% som du säger, t.ex. har kukens storlek ingen betydelse för hur skönt det är. Det är känslorna runt sexet som gör det intressant, kan ha sex med en jättesnygg kille som jag inte känner något för i hjärtat, då känns det ingenting och jag väntar på att det tar slut medans om jag träffar en kille som jag känner för så är det jätteskönt trots att han kanske inte är lika erfaren eller har lika stor kuk då.

jag misstänker att din kvinna sover och att du lånar hennes konto, säkert därför du skriver så konstiga saker, låter inte som något en kvinna skulle stå för om hon inte är grottmänniska, eller boende på sevedsplan.

1) Nej man har kort kjol för att man söker efter sex. För om du har kort kjol för din vän så är du ute efter att ha sex med din vän.

2) Nej den mentala biten är inte så stor. Så är det för alla kvinnor. De kommer att hyckla och säga att den mentala biten är allt. Den fysiska biten är mycket mer. Det är klart att man kan ha sex utan att känna något för den personen det är klart att man får fysisk njutning av det. Nej även om man tycker om personen så kan sexet vara sämre fysiskt. Om sexet är bra fysiskt beror på om killen kan ta en hårt eller inte.

3) Jag är kvinna jag har bevisat det tidigare. Jag säger bara sanningen.
Citera
2014-06-06, 12:48
Medlem
Citat:
Så du finner alltså inte någon njutning i din man, och väntar på att hans hingstige vän ska komma och bestiga dig i sann våldtäktsanda?

Kan slänga iväg nån slags automatisk kod som gör att du blir våldtagen varje gång du bär kort kjol, så vet alla att du är villig och anser det vara okej när du har den på!
Citera
2014-06-06, 12:49
Medlem
Citat:
1) Nej man har kort kjol för att man söker efter sex. För om du har kort kjol för din vän så är du ute efter att ha sex med din vän.

2) Nej den mentala biten är inte så stor. Så är det för alla kvinnor. De kommer att hyckla och säga att den mentala biten är allt. Den fysiska biten är mycket mer. Det är klart att man kan ha sex utan att känna något för den personen det är klart att man får fysisk njutning av det. Nej även om man tycker om personen så kan sexet vara sämre fysiskt. Om sexet är bra fysiskt beror på om killen kan ta en hårt eller inte.

3) Jag är kvinna jag har bevisat det tidigare. Jag säger bara sanningen.

Du vet tyvärr ingenting om kärlek, och du har förmodligen aldrig haft bra sex om du tycker så.
Citera
2014-06-06, 12:49
Medlem
Citat:

Han kan ju tycka att det är lite tråkigt att du egentligen skiter i vem du ligger med. Gäsp, gäsp sådär. Allt och alla duger, när var och hur som helst. Du är uppenbarligen inte nogräknad.
Citera
2014-06-06, 12:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Ja det är klart att jag finner njutining i att ha sex med min man men det är för att han gör det fysiskt bra. Inte för att jag tycker om honom.

Nej för våldtäkt är inte nödvändigtvis hårt sex. Det är bara penetration mot din vilja. Så om din man tar dig hårt, men du blir våldtagen på ett icke hårt sätt, så blir ju sexet bättre med din man.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-06 kl. 13:00.
Citera
2014-06-06, 12:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Han kan ju tycka att det är lite tråkigt att du egentligen skiter i vem du ligger med. Gäsp, gäsp sådär. Allt och alla duger, när var och hur som helst. Du är uppenbarligen inte nogräknad.

Han vet att jag tycker om att ha sex med honom för att jag tycker om sättet som han sätter på mig på. Skillnaden ligger i den fysiska biten inte i den mentala alltså med vem och var man har sex. Så länge man blir påsatt hårt så är man nöjd.

Citat:
Du vet tyvärr ingenting om kärlek, och du har förmodligen aldrig haft bra sex om du tycker så.

Sex och kärlek är olika saker. Vi talar om sex nu. Just roll with it man.
Citera
2014-06-06, 13:06
Medlem
Citat:
Han vet att jag tycker om att ha sex med honom för att jag tycker om sättet som han sätter på mig på. Skillnaden ligger i den fysiska biten inte i den mentala alltså med vem och var man har sex. Så länge man blir påsatt hårt så är man nöjd.

Sex och kärlek är olika saker. Vi talar om sex nu. Just roll with it man.

Fysiskt är det ju ingen skillnad om du gör det med din man eller vem som helst annan. Inte mentalt heller.

Verkar som om du har lite svårt att relatera till omvärlden.
Citera
2014-06-06, 13:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fysiskt är det ju ingen skillnad om du gör det med din man eller vem som helst annan. Inte mentalt heller.

Verkar som om du har lite svårt att relatera till omvärlden.

Jag menar att fysiskt gör det ingen skillnad för att det är penetration i båda fallen. Skillnaden ligger i hur de sätter på mig. Om min man till exempel sätter på mig hårt så kanske en annan man sätter på mig icke hårt. Då är det bättre med min man. Om båda sätter på mig hårt då är det samma med båda.

Kvinnor delar in sex i hårt sex vs icke hårt sex. Om man blir tagen hårt spelar det ingen roll om det är våldtäkt, samtycke, något annat man är glad och nöjd i vilket fall. Det spelar ingen roll vem det är. Om man får icke hårt sex är man lika missnöjd oavsett om det är våldtäkt, samtycke, eller annat typ tjat-sex. Det spelar inte heller någon roll vem det är.

Till exempel om en kvinnas man ger henne icke hårt sex och en annan våldtar kvinnan och ger henne hårt sex då kommer kvinnan vara missnöjd med sin man och nöjd med våldtäkts-mannen.

Kvinnor som anmäler våldtäkt gör det för att mannen inte satte på dem hårt. Om mannen hade gett dem hårt sex hade de aldrig anmält.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-06 kl. 13:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in