Citat:
Ursprungligen postat av
Scull
Fysiskt är det ju ingen skillnad om du gör det med din man eller vem som helst annan. Inte mentalt heller.
Verkar som om du har lite svårt att relatera till omvärlden.
Jag menar att fysiskt gör det ingen skillnad för att det är penetration i båda fallen. Skillnaden ligger i hur de sätter på mig. Om min man till exempel sätter på mig hårt så kanske en annan man sätter på mig icke hårt. Då är det bättre med min man. Om båda sätter på mig hårt då är det samma med båda.
Kvinnor delar in sex i hårt sex vs icke hårt sex. Om man blir tagen hårt spelar det ingen roll om det är våldtäkt, samtycke, något annat man är glad och nöjd i vilket fall. Det spelar ingen roll vem det är. Om man får icke hårt sex är man lika missnöjd oavsett om det är våldtäkt, samtycke, eller annat typ tjat-sex. Det spelar inte heller någon roll vem det är.
Till exempel om en kvinnas man ger henne icke hårt sex och en annan våldtar kvinnan och ger henne hårt sex då kommer kvinnan vara missnöjd med sin man och nöjd med våldtäkts-mannen.
Kvinnor som anmäler våldtäkt gör det för att mannen inte satte på dem hårt. Om mannen hade gett dem hårt sex hade de aldrig anmält.