2014-06-06, 10:25
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Är inne på nästan 4 veckan av testo c, kör ca 300 mg ew. Har inte känt ett skit,kan de va underdoserat, ? Har läst att det börjar komma igång på ca 5 veckan elle nåt men kom igen något borde jag känt hittils?
mvh

E och c kan ta ett tag innan det kickar på ordentligt, sen är ju dosen inte så värst stor egentligen heller. Något borde du känt vid det här laget, vad är dina stats, ålder osv?
Citera
2014-06-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
E och c kan ta ett tag innan det kickar på ordentligt, sen är ju dosen inte så värst stor egentligen heller. Något borde du känt vid det här laget, vad är dina stats, ålder osv?

Exakt vad borde han känt?
Citera
2014-06-06, 10:38
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Håller inte med Leif min vän, lite tren e skulle nog göra susen för den här unge mannens sargade psyke. 600mg i veckan borde räcka, bränn bort skiten bara.

Ja det är aldrig fel att experimentera och prova sig fram

/ Leif
Citera
2014-06-06, 10:44
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Är inne på nästan 4 veckan av testo c, kör ca 300 mg ew. Har inte känt ett skit,kan de va underdoserat, ? Har läst att det börjar komma igång på ca 5 veckan elle nåt men kom igen något borde jag känt hittils?
mvh

vilket märke? köpte du av byggar-leffe på gymmet?

Eller av en grönad, aktad , aktör?

mvh
Citera
2014-06-06, 10:48
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Psyket ballar ur. Ingen förutom träningen är kul längre. Tränar - mår bäst, kommer hem - vill dö. Gamla känslor (som försvann för tre år sen) för exflickvännen dyker upp igen utav ingen anledning.
Något råd från någon som möjligtvis varit i samma sits?
Finns det något prepp som får psyket i styr?

Sjätte veckan testo p 100mg eod

jobbigt läge...kan du inte börja hänga med lite vänner mer då? eller kolla igenom någon fet serie...

sopranos, har räddat mig mer än en gång när man vart nere,

fuck alla ex, never look back, gå bara framåt, du är för bra för henne och du vet det innerst inne, är bara försvarsmekanism från psyket att ta den lätta vägen när allt är tungt...

fuck lyckopiller, sök efter det som gör dig lycklig, ut i naturen , sitt på en sten, titta på kossor,

må väl och lycka till, berätta gärna hur det går framåt...

mvh
Citera
2014-06-06, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrDjungleJuice
vilket märke? köpte du av byggar-leffe på gymmet?

Eller av en grönad, aktad , aktör?

mvh
ab, diamond pharma. Ganska bra recensioner och har bara hört gott om det så det är konstigt. Min polare säger att jag kör för lite men fan man ska väl inte sätta typ 700 mg första kur? 250 räcker väl gott. Kolla på fenja, bra resultat på låga doser.
mvh
Citera
2014-06-06, 10:59
Bannlyst
Citat:
Skriver inte gärna för mycket här då många i omgivningen är på flashback( trust me) . Men är 18,bra tränad, större än de flesta jag hänger med. Styrkan är lite efter men kommer nu.
Citera
2014-06-06, 11:12
Medlem
MrDjungleJuices avatar
Citat:
ab, diamond pharma. Ganska bra recensioner och har bara hört gott om det så det är konstigt. Min polare säger att jag kör för lite men fan man ska väl inte sätta typ 700 mg första kur? 250 räcker väl gott. Kolla på fenja, bra resultat på låga doser.
mvh

okok, kan det vara så att du förväntar dig FÖR MKT, dvs du är så jävla kåt på lite rush och tryck så du inte känner något,,,?

men låter ändå skumt, skulle det vara så ,, så borde du ju känna massa grejer, le placebóo..

öka lite om det inte händer något?
Citera
2014-06-06, 11:21
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
För lite Anavar öka till 50mg iaf och glöm Nolvan i kuren.
Så jag ska inte ta någon nolva alls under kuren?
Citera
2014-06-06, 11:21
Medlem
Ligger just nu på testo C 250mg e6d och har gjort det de senaste 6 månaderna, planerar nu en blast inom ett par veckor, planen är att gå ner till 125mg e6d och slänga in sustanon 250mg e3d i 8 veckor och sedan cruisa vidare på 250mg C, anledningen till sänkningen av cypen är för att jag ej kört på högre dos än 250mg och kommer isf hamna på runt 800mg/week vilket känns lite risky när jag inte vet hur jag kommer reagera. Ser detta bra ut eller har ni några synpunkter?
Mvh
Senast redigerad av Evexpsi 2014-06-06 kl. 11:27.
Citera
2014-06-06, 11:22
Avslutad
Citat:
mvh

Äter som en flicka? Kosten är A och O, nu kör jag iofs testo e men det tog väl 6 veckor innan jag flög fram.
Citera
2014-06-06, 11:26
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Tänkte vara på den säkra sidan bara, blir man trött av nolva + anavar? Visste att man kan bli trött på enbart anavar men menar du att man blir ännu tröttare med nolva också?
Sen, varför är 6 veckor för kort? Är det för att det ger för liten effekt eller?

Säkra sidan för vadå?? Anavar aromatiserar inte till östrogen, vilket betyder NOLL risk för gyno under kur..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in