2014-08-26, 04:40
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonrem
Nej kuken krymper inte men bollarna gör det, dock så om du håller på med anabola under en längre tid så återgår aldrig bollarna.

Kan du definiera längre tid?
Citera
2014-08-26, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Kan du definiera längre tid?

År

/ Mvh
Citera
2014-08-26, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ar
Gjorde samma sak igår. Haltar som en träbent neger nu. Men ja jag brukar dra ut och sticka om när sånt händer igår hade jag bråttom och körde på. Det får man käka upp så att säga.

Haha jo, kanske sticker om nästa gång det händer mig men hatar vrkligen sprutor, gör det bara om jag skulle aspirera blod.. Trodde min smärta skulle vara grövre, stel och ont på morgonen, men helt normalt under dagen men att böja benet no no no.. Idag är det bra.
Citera
2014-08-26, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonrem
Nej kuken krymper inte men bollarna gör det, dock så om du håller på med anabola under en längre tid så återgår aldrig bollarna.

Jaså? Stämmer verkligen detta? Att inta steroid preparat kan göra att ditt naturliga hormon/testosteron produktion blir avstängd "FÖR ALLTID"! ? Har bara hört att man blir nedstängd en viss tid, beroende på vilket preparat, kur längd och, hur pass mycket man tar.

Till TS fråga, nej din kuk krymper inte, skrämsel propaganda som det inte finns något bevis för. Dock finns det preparat som gör att du blir kåtare, eller tvärtom.. Beroende på vilken steroid det handlar om.

Kan ge dig ett nybörjar exemplar : skulle du injicera dig med testosteron, så kommer din naturliga produktion stänga ner sig, medans testosteron steroiden tar över produktionen så länge under kurens gång. Då "kan" dina pungkulor krympa , och din sperma börjar avta och bli klumpig (dina spermier dör). Det finns medicinska preparat att inta under kurens gång, ifall man vill behålla pungkulornas normala storlek samt sperman. HGC kallas preparatet.

När du är klar med kuren så tar det ett stund innan ditt naturliga testosteron produktion börjar köra igång igen, så åter igen, beroende på dosering, kur-längd, samt preparat , så är det väldigt olika, och individuellt. Kan ta allt från några månader till år.. DOCK så finns det även här , medicinska hjälpmedel. Nolvadex är populärt och det vanligaste att inta efter en kur , då det hjälper dig att återgå till din vanliga produktion snabbare , och effektivare.

Visst är det skoj att blanda med starka medicinska preparat?
Senast redigerad av nwo123 2014-08-26 kl. 10:06.
Citera
2014-08-26, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik9090
En lågdoskur på dianabol sen efter några veckor winz elr anavar. Nån som kört nåt liknande, och vad fick ni för resultat/bivärkningar?

Vad är målet/anledningen att köra det upplägget? Tillgång till prepp eller?
Citera
2014-08-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Är inte en person som brukar gnälla men.. stack mig nyss och det kändes fan som en kniv gick in i mig när jag aspirerade och tryckte in oljan. Brukar ni sticka om när ni får sånna stick? Stuckit på precis samma ställe tidigare och då gjorde de lika ont, fattar inte varför jag valde samma igen haha.. Det som gör ont är att man passerar en nerv eller kan de göra ont att punktera ett större blodkärl med? Gör redan ont som fan hoppas jag kan gå normal imorgon.

Axlarna är absolut lättast tycker jag, känns ingenting!
Sen vet du att de yttre partierna av dina ben har färre nerver som passerar så försök att sätta på den muskeln/muskelhalvan
Citera
2014-08-26, 15:16
Medlem
Har käkat Nolva nu i ca. 3 veckor 20mg/dagen pga gynokänningar från Testot. Skall jag fortsätta käka det under kuren eller sluta snart? Jag har tabletter nog för att fortsätta kuren ut + 2 veckor framöver.

Mvh.
Citera
2014-08-26, 15:22
Medlem
Min kran svarade att han har grön online, vad menar han med det?
Citera
2014-08-26, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -.--
Min kran svarade att han har grön online, vad menar han med det?
Att han bedriver försäljning via Internet och har bra rykte.
Citera
2014-08-26, 18:08
Medlem
Fråga ang min kur tips önskas

Har massa susta hemma + dbol

Men vill köra nått mer evt. I stället för dbol
Satsar på att bygga massa,
Tänkte på deca eller tren hex
Har Läst att tren hex är gudomligt
Men snabb deca verkar också grymt
Vad kan passa till Sustan?
Mvh
Citera
2014-08-26, 20:41
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Jaså? Stämmer verkligen detta? Att inta steroid preparat kan göra att ditt naturliga hormon/testosteron produktion blir avstängd "FÖR ALLTID"! ? Har bara hört att man blir nedstängd en viss tid, beroende på vilket preparat, kur längd och, hur pass mycket man tar.

Till TS fråga, nej din kuk krymper inte, skrämsel propaganda som det inte finns något bevis för. Dock finns det preparat som gör att du blir kåtare, eller tvärtom.. Beroende på vilken steroid det handlar om.

Kan ge dig ett nybörjar exemplar : skulle du injicera dig med testosteron, så kommer din naturliga produktion stänga ner sig, medans testosteron steroiden tar över produktionen så länge under kurens gång. Då "kan" dina pungkulor krympa , och din sperma börjar avta och bli klumpig (dina spermier dör). Det finns medicinska preparat att inta under kurens gång, ifall man vill behålla pungkulornas normala storlek samt sperman. HGC kallas preparatet.

När du är klar med kuren så tar det ett stund innan ditt naturliga testosteron produktion börjar köra igång igen, så åter igen, beroende på dosering, kur-längd, samt preparat , så är det väldigt olika, och individuellt. Kan ta allt från några månader till år.. DOCK så finns det även här , medicinska hjälpmedel. Nolvadex är populärt och det vanligaste att inta efter en kur , då det hjälper dig att återgå till din vanliga produktion snabbare , och effektivare.

Visst är det skoj att blanda med starka medicinska preparat?

Tack så jättemycket för ett fantastiskt svar!
Citera
2014-08-26, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
Axlarna är absolut lättast tycker jag, känns ingenting!
Sen vet du att de yttre partierna av dina ben har färre nerver som passerar så försök att sätta på den muskeln/muskelhalvan

Har bara blå sticknålar.. Men gillar låret, jag ser så bra och stabilt. Inga problem med smärtan, gjorde bara väldigt ont under senaste sticket men sånt får man ta. Yes, gör som du skriver sticker högt upp och långt åt sidan. Nästa kur köper jag nog lite olika nålar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in