2014-06-05, 23:14
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
värdelöst. för kort tid på varet! 40/50 iaf.

nolva 20mg som pct dag 1-30 räcker gott. varför vill du ha det i kuren. du kommer nog va trött så det räcker ändå

mvh
Tänkte vara på den säkra sidan bara, blir man trött av nolva + anavar? Visste att man kan bli trött på enbart anavar men menar du att man blir ännu tröttare med nolva också?
Sen, varför är 6 veckor för kort? Är det för att det ger för liten effekt eller?
Citera
2014-06-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Psyket ballar ur. Ingen förutom träningen är kul längre. Tränar - mår bäst, kommer hem - vill dö. Gamla känslor (som försvann för tre år sen) för exflickvännen dyker upp igen utav ingen anledning.
Något råd från någon som möjligtvis varit i samma sits?
Finns det något prepp som får psyket i styr?

Sjätte veckan testo p 100mg eod

Hoppa av för i helvete. Prepp som får psyket i styr - är du på riktigt, eller?
Citera
2014-06-05, 23:29
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Psyket ballar ur. Ingen förutom träningen är kul längre. Tränar - mår bäst, kommer hem - vill dö. Gamla känslor (som försvann för tre år sen) för exflickvännen dyker upp igen utav ingen anledning.

är du 18? det nya samhälls problemet! alla mår dåligt o ha psykiska problem. fan sluta tänk på dåliga saker bara.

mår du inte bra av 350mg propp i veckan är du illa ute...
Citera
2014-06-05, 23:31
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Tänkte vara på den säkra sidan bara, blir man trött av nolva + anavar? Visste att man kan bli trött på enbart anavar men menar du att man blir ännu tröttare med nolva också?
Sen, varför är 6 veckor för kort? Är det för att det ger för liten effekt eller?
mest för det är en steroid som är seg att dra igång. 30 mg är oxå lite lågt på var

ja nolva kan ha rätt hemska bieffekter. kanske inte på 10 mg men att köra det om man inte behöver är kass. det bli dessutom nolva i typ 8-9v.. nej tack
Citera
2014-06-05, 23:48
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
mest för det är en steroid som är seg att dra igång. 30 mg är oxå lite lågt på var

ja nolva kan ha rätt hemska bieffekter. kanske inte på 10 mg men att köra det om man inte behöver är kass. det bli dessutom nolva i typ 8-9v.. nej tack
Så vad rekommenderar du att jag kör? 10mg per dag kuren igenom + två veckor efter?
Citera
2014-06-06, 00:00
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Hur låter detta som nybörjarkur?
V 1-6 30mg Anavar ED
V1-6 10mg Nolva ED
V7-9 20mg Nolva ED

För lite Anavar öka till 50mg iaf och glöm Nolvan i kuren.
Citera
2014-06-06, 03:07
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Du måste vara mentalt instabil då du fortfarande efter 3 år tänker på ditt patetiska ex. Kliv av kuren innan något allvarligt händer och du gråter ut att allt är AAS fel. Du är inte tillräckligt stabil för att bruka AAS.

/ Leif
Citera
2014-06-06, 08:36
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du måste vara mentalt instabil då du fortfarande efter 3 år tänker på ditt patetiska ex. Kliv av kuren innan något allvarligt händer och du gråter ut att allt är AAS fel. Du är inte tillräckligt stabil för att bruka AAS.

/ Leif

Håller inte med Leif min vän, lite tren e skulle nog göra susen för den här unge mannens sargade psyke. 600mg i veckan borde räcka, bränn bort skiten bara.
Citera
2014-06-06, 09:17
Medlem
Tänkte gå till läkare/endokrin i hopp om att få nebidorecept efter min kur på ~12v testo E e4d är klar. Hur lång tid efter är det optimalt att söka sig dit? Tänkte på blodprover då. Ska köra minst 4v nolva eller till dess jag är tillbaka på banan
Citera
2014-06-06, 09:21
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPisafag
Tänkte gå till läkare/endokrin i hopp om att få nebidorecept efter min kur på ~12v testo E e4d är klar. Hur lång tid efter är det optimalt att söka sig dit? Tänkte på blodprover då. Ska köra minst 4v nolva eller till dess jag är tillbaka på banan

Finns en Trt tråd redan där du kan hitta det mesta du vill veta, men en fråga varför ska du köra nolva så du blir återställd om du nu ska försöka hamna på nebido? Skit i pct och gör dina prover 5-6v efter sista sprutan.
Citera
2014-06-06, 09:45
Bannlyst
Är inne på nästan 4 veckan av testo c, kör ca 300 mg ew. Har inte känt ett skit,kan de va underdoserat, ? Har läst att det börjar komma igång på ca 5 veckan elle nåt men kom igen något borde jag känt hittils?
mvh
Citera
2014-06-06, 09:56
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Så vad rekommenderar du att jag kör? 10mg per dag kuren igenom + två veckor efter?

Det har jag skrivit..2ggr dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in