Citat:
Ursprungligen postat av
HalvAnonym
......

Kan du utveckla den sista biten, jag vet inte exakt var du vill komma tror jag.. Med det sista du skrev, utveckla det är du bussig..
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej, jag är helt övertygad om att TS inte är utsatt för gang stalking, det strider mot precis all logik eftersom det inte finns någon orsak att utsätta honom för denna massiva uppvaktning (om han inte tokljuger om sig själv förstås).
Men du, lyssna nu på vad vi säger till dig!

- Gang Stalking är utformat så att man
ska få paranoida problem och
därmed tolka händelser på ett vridet sätt, så att det verkar som om denna "uppvaktning" är "massiv" - när den i själva verket inte alls är så stor. Det kräver inte mycket resurser, men det kräver några personer som är väldigt engagerade, bildade inom ämnet och som har resurser till det.
Frågan om varför man utsätter människor för Gang Stalking är intressant.
Angående bevis så finns det utsatta personer som ägnar mycket tid åt att samla bevis. Jag har inte orkat sätta mig in i det tillräckligt för att kunna avgöra om det finns rimliga bevis eller inte. (Jag är inte alls insatt i det). Du påstod att det inte finns bevis. Hur exakt vet du det?
Du har din egen sanning som är formad efter ditt eget sätt att se. När du tittar på något klipp på youtube om detta så innebär inte det att just dessa är avgörande för en bedömning om trovärdigheten gällande all form av Gang Stalking. Är fenomenet äkta så finns det också anledning att vilseleda och förstöra trovärdigheten för TI (targeted individual), exempelvis genom att sprida felaktig information, eller t.ex. dåliga "bevis". Så att man kan fortsätta i det tysta.