2014-06-04, 21:05
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zOMEGAz
Tjaba! Jag har några olika funderingar som jag hoppas ni kan hjälpa till att reda ut

Har läst en hel del här på brädan för att förbereda mig själv på att potentiellt kliva på
min första kur snart. Har tänkt mig köra Anavar eller OT som rekommenderas som nybörjar
AAS. Jag är medveten om att det inte kommer ge jätte resultat och att orala prepp är sämre
ur hälso synpunkt för lever/blodtryck/blodfetter etc.

Som jag förstått det ska man sträva efter att ha jämna nivåer i kroppen kontinuerligt, därav
väljer många att fronta vid start av tex testo. Dom flesta rekomenderar 40/50 tex vid oralt bruk
och det låter logiskt i mina öron. Men en polare kör just nu en oral kur och han har lagt upp den
mer el mindre som en Clen kur med sakta ökande dos för att sen trappa ner i slutet av kuren?
Funkar det lika bra? bättre/sämre?

Sen undrar jag också när man blir äldre och ens egna testonivåer sjunker, om man skulle kliva på
lågdos testo och cruisa på stänger det ner en då eller skulle det kunna funka som boost till ens egen
tillverkning?

MVH

Det är är ngt folk höll på med för en massa år sedan men övergav, ge fan i att trappa upp och ner utan endera tar du dina tabs eller så tar du dom inte.

Kör du extra testo in i kroppen så kommer du att bli nerstängd, det är antingen eller.
Citera
2014-06-04, 22:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Det är är ngt folk höll på med för en massa år sedan men övergav, ge fan i att trappa upp och ner utan endera tar du dina tabs eller så tar du dom inte.

Kör du extra testo in i kroppen så kommer du att bli nerstängd, det är antingen eller.

Är av samma åsikt. Det finns ingen anledning att trappa upp utan vald dos på orala ska köras från början till slut.

/ Leffe
Citera
2014-06-04, 22:28
Bannlyst
Nandrolone Decanoate är vanlig Deca va?
Citera
2014-06-04, 22:35
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twist15
Ligger på testo p 100 eod och arimidex o.5 eod men tog 0.5 arirmidex och blev helt sargad, somnade på jobbet tog tåv dagar senare 0,25 och känner mig sjukt trött och orkeslös. Efter som det är såpass låg dos testo är de lugnt och skita i arimidex då? Risken för Moon face kan ju inte va stor alls? Känneer jag något i brösten har jag ju skiten hemma och kan få tag i nolva.

du tar det för att slippa moonface? !

mannekäng eller? Nå väl du kör ju testo p så så skit i adexen du. Kan ju vara den berömda testo tröttheten som slagit till oxå även om det är låg dos
Citera
2014-06-05, 13:23
Medlem
Tack för svaren

Min tanke eller undran över lågdos testo var helt enkelt att eftersom man producerar mest testo mellan 16-25. Så jag inbillade (läs hoppades ) mig att man skulle kunna boosta sina nivåer upp till vad dom en gång va utan att kroppen sa ifrån... Typ bruk och inte hmm missbruk/över dosering.

Blir det någon större skillnad på en anavar kur el OT kur? Båda ska ju vara snälla (för att vara aas) nybörjar kurer.

Mvh
Citera
2014-06-05, 22:12
Bannlyst
Vad menas med ett 40/50 upplägg när det kommer till oral testo? Hur länge skall man ligga på för första gången? Tar man varje dag innan träningen? Andriol kapslarna är.väl stora till formen, eller varierar dom?
Citera
2014-06-05, 22:25
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyRawlins
Vad menas med ett 40/50 upplägg när det kommer till oral testo? Hur länge skall man ligga på för första gången? Tar man varje dag innan träningen? Andriol kapslarna är.väl stora till formen, eller varierar dom?

40 MG ANDRIOL?! lägg ner tanken bara, du måste upp på 10st om dagen. o då bli det dyrt ändå är det ingen vidare.... d-boll är ett mkt bättre val om du inte vill köra inject. billigt o bra gains på 20-30/50
Citera
2014-06-05, 22:49
Medlem
infens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFromSweden
Har tränat styrketräning lite då och då (sisådär 1-2ggr i veckan) sedan jag var 15. Det var tre år sedan, och efter nyår så bytte jag umgängeskrets till en där alla mina polare nu tränar. Började träna seriöst med bra schema, kost, kosttillskott och sömn, och har slaviskt fortsatt med det sedan dess. Det betyder att jag nu har tränat seriöst i ca ett halvår.

Från att ha gått från en sticka på 1,90 och 62kg har jag nu ökat med ungefär 10kg, och fått magrutor, samt mer framträdande muskler över lag. Kan kört två kurer deff, en med Efedrin och en för en månad sedan med Clenbuterol (där maxdosen blev 100mcg).

En utav mina mest erfarna gymkompisar undrade här om dagen om det inte vore dags för mig att börja kura snart med? Jag vill verkligen bli "större", och inte bara i bättre form. Hans förslag var en kur på 8 veckor, med Testo P 150mg eod. Nolva kommer även köpas in från dag ett.

Då kommer frågan till er: bör jag göra det? Känns som ett stort steg, funderar på om ett oralt alternativt kanske hade varit en "enklare" nybörjarkur? T.ex. 10/50 Dbol? Eller bör jag helt avstå från AAS ett tag till? Är risken för biverkningar på tok för stora efter avslutad kur om man bara är 18, eller är detta exakt vad jag hade behövt?

Är f.ö. Helt frisk och mentalt stabil.

Inte för att det angår mig men förstår inte varför i helvete du skulle börja trycka när du ligger på 72kg på din längd ? speciellt när du bara är 18 år!
DU har så mycket mer att hämta naturligt genom att bara ligga i med träningen och bra kost.
om du verkligen vill kura så vänta ett par år tills du känner att du kört fast eller inte märker att du varken blir starkare eller går upp i vikt.

Personligen så ökar jag fortfarande i styrka och vikt och jag är 23år 185cm 94kg och har aldrig tagit aas.
Citera
2014-06-05, 23:07
Medlem
zaaph1s avatar
Hur låter detta som nybörjarkur?
V 1-6 30mg Anavar ED
V1-6 10mg Nolva ED
V7-9 20mg Nolva ED
Citera
2014-06-05, 23:09
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infen
Inte för att det angår mig men förstår inte varför i helvete du skulle börja trycka när du ligger på 72kg på din längd ? speciellt när du bara är 18 år!
DU har så mycket mer att hämta naturligt genom att bara ligga i med träningen och bra kost.
om du verkligen vill kura så vänta ett par år tills du känner att du kört fast eller inte märker att du varken blir starkare eller går upp i vikt.

Personligen så ökar jag fortfarande i styrka och vikt och jag är 23år 185cm 94kg och har aldrig tagit aas.

Ja o ditt bf ligger säkert på 7-8 oxå...
Citera
2014-06-05, 23:11
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Hur låter detta som nybörjarkur?
V 1-6 30mg Anavar ED
V1-6 10mg Nolva ED
V7-9 20mg Nolva ED

värdelöst. för kort tid på varet! 40/50 iaf.

nolva 20mg som pct dag 1-30 räcker gott. varför vill du ha det i kuren. du kommer nog va trött så det räcker ändå

mvh
Citera
2014-06-05, 23:13
Medlem
PumpNs avatar
Psyket ballar ur. Ingen förutom träningen är kul längre. Tränar - mår bäst, kommer hem - vill dö. Gamla känslor (som försvann för tre år sen) för exflickvännen dyker upp igen utav ingen anledning.
Något råd från någon som möjligtvis varit i samma sits?
Finns det något prepp som får psyket i styr?

Sjätte veckan testo p 100mg eod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in