2013-06-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurgenjail
E det därför folk börjat whina på mt? Mina ja körde nyss va vita runda. Starka så in i helvete

VAr fick du dem ifrån?

Dom vita MT brukar vara 20mg? Dom jag snackade om är rosa 10mgare, från en kontakt.
Citera
2013-06-15, 23:24
Medlem
karatekung90s avatar
Jag har en kompis som genomgår testosteron behandling hos läkare men ändå tänkt köra en kur dbollar. Behövs egentligen då nollade och liknande preparat då han ändå skall fortsätta sin testosteron behandling livet ut?
Samt tror ni det är någon fara för min vän att blanda dessa preparat eller blir hans testosteron behandling förstörd efter kurens slut?
Tacksam för alla svar å min kamrats vägnar
Citera
2013-06-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Jag har en kompis som genomgår testosteron behandling hos läkare men ändå tänkt köra en kur dbollar. Behövs egentligen då nollade och liknande preparat då han ändå skall fortsätta sin testosteron behandling livet ut?
Samt tror ni det är någon fara för min vän att blanda dessa preparat eller blir hans testosteron behandling förstörd efter kurens slut?
Tacksam för alla svar å min kamrats vägnar

Varför kör han inte testo-e i stället i samband med behandlingen? Känns vettigare. Som jag fatta det ska han ligga på behandlingen livet ut? Kör på testo e då i stället, blir bättre i längden.
Citera
2013-06-15, 23:56
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Varför kör han inte testo-e i stället i samband med behandlingen? Känns vettigare. Som jag fatta det ska han ligga på behandlingen livet ut? Kör på testo e då i stället, blir bättre i längden.

Tack för svar.
Men är inte Testo och Testo samma sak? Jag vet att det är olika hur lång tid de verkar men det är väl egentligen samma preparat?
Sedan är kamraten väldigt förtjust i just Dbollar för att de har alltid funkat bra på honom, samt kamraten har ofta gjort leverprover som alltid har varit ok.
Samt behöver han använda Nolvadex och liknande efter en eventuell dbolls-kur?
Tilläggas skall att Dbollar är inte huggit i sten, han är även lite sugen på att prova Tren.
Citera
2013-06-16, 07:08
Medlem
Citat:
Tack för svar.
Men är inte Testo och Testo samma sak? Jag vet att det är olika hur lång tid de verkar men det är väl egentligen samma preparat?
Sedan är kamraten väldigt förtjust i just Dbollar för att de har alltid funkat bra på honom, samt kamraten har ofta gjort leverprover som alltid har varit ok.
Tilläggas skall att Dbollar är inte huggit i sten, han är även lite sugen på att prova Tren.

Nej till Tren för fasiken ! Tren är bland det värsta prepp du som normal person kan få tag på. Tren är riktigt onödigt potent om "din kamrat" (du själv) kör dbollar i vanliga fall bara.

Testo och Testo är samma sak. Däremot är inte 250mg Testo E och 250mg Testo P lika mkt trots det verkar så, för där räknas ester-vikten också in.
Novladex efter dboll-kuren är onödigt om han ska få testo livet ut. Novla tas ju för att få igång bollarna ASAP så du själv kan producera testo, men nu får han det tillsatt ändå så.
Citera
2013-06-16, 10:57
Medlem
Citat:
Tack för svar.

Det jag främst tänkte på är att om han tar dbollar i 50 dagar och sen hoppar av så blir det rätt ojämna nivåer för kroppen. Skulle han ta testo tillsammans med det testo han får i behandlingen så kan han ta det under längre tid och även ha jämnare nivåer i kroppen.
Citera
2013-06-16, 12:35
Medlem
Hej har en fråga kring db, tänkte köra en 20/50 (ni kan läsa mer i min tråd)
Men funderar på att köra 30/50 istället, mitt "problem" är att ja är osäker om man man ta andra dianabol dvs finns bara 100 st just nu Thai 5 MT rosa 10mg, stället som säljer har ej kvar dom utan dom har bara vita MT. 20mg, spelar det någon roll om det inte är exakt samma tabs eller märke? Sp länge de innehåller samma, båda är dianabol

Tänkte köra på med 30 sen fixa andra df jag undrar, tacksam för svar
Citera
2013-06-16, 21:18
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXKDPXXX
Hej har en fråga kring db, tänkte köra en 20/50 (ni kan läsa mer i min tråd)
Men funderar på att köra 30/50 istället, mitt "problem" är att ja är osäker om man man ta andra dianabol dvs finns bara 100 st just nu Thai 5 MT rosa 10mg, stället som säljer har ej kvar dom utan dom har bara vita MT. 20mg, spelar det någon roll om det inte är exakt samma tabs eller märke? Sp länge de innehåller samma, båda är dianabol

Tänkte köra på med 30 sen fixa andra df jag undrar, tacksam för svar
Spelar absolut ingen roll vad det är för märke. Det är den verksamma substansen man är intresserad av. Därmed ej sagt att det är samma doseringar.
Citera
2013-06-16, 21:46
Medlem
Hur ska jag bära mig åt ?

Går snart av mig kur som pågått i ca 4 månader.. och har en liten fundering..

Jag har alltid kört en 3 split dom senaste 3 åren

Bröst axlar triceps

Rygg baksida axlar

Ben mage vader

7 dagar i veckan

men nu när jag sliter igång min pct tycker ni att jag borde kasta in lite vilodagar? tills jag börjar känna mig bättre? eller ska jag kasta om schemat helt och köra 1 muskelgrupp i veckan?? förra pct så köttade jag på med högre reps tappade ju styrkan jag hade gainat från kuren..men dock inte musklerna, eller mycket iallfall märkte ingen skillnad varken jag eller mina vänner
Citera
2013-06-16, 22:31
Medlem
Har gått fyra veckor sedan jag satte första sticket på min första kur. (Testo e 250 mg e5d) Vill kasta in något mot bloat nu vad bör jag köra på har både arimidex och proviron liggandes hemma. Vill köra proviron pga att den inte är levertoxisk och jag vill inte hålla på och käka arimidex i ett halvår vilket kuren är så funkar proviron mot bloat?
Citera
2013-06-16, 23:33
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Nej till Tren för fasiken ! Tren är bland det värsta prepp du som normal person kan få tag på. Tren är riktigt onödigt potent om "din kamrat" (du själv) kör dbollar i vanliga fall bara.

Testo och Testo är samma sak. Däremot är inte 250mg Testo E och 250mg Testo P lika mkt trots det verkar så, för där räknas ester-vikten också in.
Novladex efter dboll-kuren är onödigt om han ska få testo livet ut. Novla tas ju för att få igång bollarna ASAP så du själv kan producera testo, men nu får han det tillsatt ändå så.

Tackar för tipset och svaret.

Det var som jag misstänkte då angående Nolvadexen och att de var meningslösa att använda. Skall hälsa min kamrat detta
Men tror nog ändå att kamraten kanske provar Tren, Han körde Deca för inte så länge sedan men fick som vanligt en hel del konstiga bölder och acne. Tror det är något i oljan som min kamrat inte tål.
Citera
2013-06-17, 01:08
Medlem
Citat:
Tackar för tipset och svaret.

Det var som jag misstänkte då angående Nolvadexen och att de var meningslösa att använda. Skall hälsa min kamrat detta
Men tror nog ändå att kamraten kanske provar Tren, Han körde Deca för inte så länge sedan men fick som vanligt en hel del konstiga bölder och acne. Tror det är något i oljan som min kamrat inte tål.

Kan varit just Deca i deca-oljan han inte klarat ? De flesta hormon-förändringar i vår kropp brukar kunna ge acne/bölder. Det är en del av vardagen som brukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in