2014-06-03, 14:21
Medlem
Är sjukt sugen på att testa mast p. Ni som kör/kört vad kan ni rekommendera för en som kört 2 kurer innan.

Tänkte typ 50mg mast p eod och 100mg test p..?
Citera
2014-06-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
varför gör vissa injektioner så satans ont dagen/dagarna efter? Injicerat nära en nerv eller vad kan det vara?

Har haft samma funderingar jag också. Kunde bara komma fram till att det var slarviga stick, darriga händer osv.
Sen om jag inte sätter tillräckligt djupt kan de ömma lite dagen efter.
Citera
2014-06-03, 18:41
Medlem
Trennet luktar jordnöt=ok

Mitt tren hex luktar ganska kraftigt jordnöt, är detta i sin ordning?
Citera
2014-06-03, 19:33
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Trennet luktar jordnöt=ok

Mitt tren hex luktar ganska kraftigt jordnöt, är detta i sin ordning?

Hur menar du nu? Luktar det jordnötter är det nog för att dom använt jordnötsolja inte pga ngt annat.
Citera
2014-06-03, 20:14
Medlem
jo så är det nog, trodde inte Alpha Pharma använde det
Citera
2014-06-03, 22:44
Bannlyst
Är pct så viktigt?
Citera
2014-06-03, 22:51
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyRawlins
Är pct så viktigt?

det beror helt på.... Kurlängd, prepp.. Men det rekommenderas till de flesta kurer som inte är i stilen med "5v dbol 25mg ed" där känns det lite onödigt imo att köra en pct.

Kost, sömn, träning är viktiga delar när man kliver av också.
Citera
2014-06-04, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
det beror helt på.... Kurlängd, prepp.. Men det rekommenderas till de flesta kurer som inte är i stilen med "5v dbol 25mg ed" där känns det lite onödigt imo att köra en pct.

Kost, sömn, träning är viktiga delar när man kliver av också.
Ok. Tack för svar.
Vad ska man leta efter om man söker oral testo i utlandet?
Citera
2014-06-04, 08:31
Medlem
Vad för sorts läkare ska man söka till som är expert inom testosteron?
Som kan ta de tester som behövs för att ta reda på om det vore riskabelt för en person att ta T?
Tex hög blodtryck är ju en risk.. vet att det finns fler grejjer man måste ta ett blod test för att veta om andra potentiala risker? Vill ha en läkare som är expert i detta för den jag träffade han gav mig råd att börja ta T och gav mig recept för sånt man kletar på armen dagligen men han tog inga andra sorters tester förutom blod tryck.
Citera
2014-06-04, 12:03
Medlem
TigerFromSwedens avatar
Att trycka eller inte trycka? Det är frågan... (Testo P 150mg eod)

Har tränat styrketräning lite då och då (sisådär 1-2ggr i veckan) sedan jag var 15. Det var tre år sedan, och efter nyår så bytte jag umgängeskrets till en där alla mina polare nu tränar. Började träna seriöst med bra schema, kost, kosttillskott och sömn, och har slaviskt fortsatt med det sedan dess. Det betyder att jag nu har tränat seriöst i ca ett halvår.

Från att ha gått från en sticka på 1,90 och 62kg har jag nu ökat med ungefär 10kg, och fått magrutor, samt mer framträdande muskler över lag. Kan kört två kurer deff, en med Efedrin och en för en månad sedan med Clenbuterol (där maxdosen blev 100mcg).

En utav mina mest erfarna gymkompisar undrade här om dagen om det inte vore dags för mig att börja kura snart med? Jag vill verkligen bli "större", och inte bara i bättre form. Hans förslag var en kur på 8 veckor, med Testo P 150mg eod. Nolva kommer även köpas in från dag ett.

Då kommer frågan till er: bör jag göra det? Känns som ett stort steg, funderar på om ett oralt alternativt kanske hade varit en "enklare" nybörjarkur? T.ex. 10/50 Dbol? Eller bör jag helt avstå från AAS ett tag till? Är risken för biverkningar på tok för stora efter avslutad kur om man bara är 18, eller är detta exakt vad jag hade behövt?

Är f.ö. Helt frisk och mentalt stabil.
Citera
2014-06-04, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFromSweden
Har tränat styrketräning lite då och då (sisådär 1-2ggr i veckan) sedan jag var 15. Det var tre år sedan, och efter nyår så bytte jag umgängeskrets till en där alla mina polare nu tränar. Började träna seriöst med bra schema, kost, kosttillskott och sömn, och har slaviskt fortsatt med det sedan dess. Det betyder att jag nu har tränat seriöst i ca ett halvår.

Från att ha gått från en sticka på 1,90 och 62kg har jag nu ökat med ungefär 10kg, och fått magrutor, samt mer framträdande muskler över lag. Kan kört två kurer deff, en med Efedrin och en för en månad sedan med Clenbuterol (där maxdosen blev 100mcg).

En utav mina mest erfarna gymkompisar undrade här om dagen om det inte vore dags för mig att börja kura snart med? Jag vill verkligen bli "större", och inte bara i bättre form. Hans förslag var en kur på 8 veckor, med Testo P 150mg eod. Nolva kommer även köpas in från dag ett.

Då kommer frågan till er: bör jag göra det? Känns som ett stort steg, funderar på om ett oralt alternativt kanske hade varit en "enklare" nybörjarkur? T.ex. 10/50 Dbol? Eller bör jag helt avstå från AAS ett tag till? Är risken för biverkningar på tok för stora efter avslutad kur om man bara är 18, eller är detta exakt vad jag hade behövt?

70kg på 192 är Somalia. Varför inte försöka träna seriöst i 1-2år till och när du har ordning på allt och blivit lite större.

Många kommer skrika att du bör minst kunna göra 200 i bänk böj och mark innan du ens överväger.
Citera
2014-06-04, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFromSweden

Varför i helvete skulle det vara dags för dig att kura snart? 72KG på 190cm? Kom tillbaka när du är uppe vid minst 85KG så kan vi snacka om saken.

Tränat seriöst i ett halvår och ska redan börja kura....att folk ska ha så jävla bråttom hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in