2014-06-04, 12:47
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojjva
Vad för sorts läkare ska man söka till som är expert inom testosteron?
Som kan ta de tester som behövs för att ta reda på om det vore riskabelt för en person att ta T?
Tex hög blodtryck är ju en risk.. vet att det finns fler grejjer man måste ta ett blod test för att veta om andra potentiala risker? Vill ha en läkare som är expert i detta för den jag träffade han gav mig råd att börja ta T och gav mig recept för sånt man kletar på armen dagligen men han tog inga andra sorters tester förutom blod tryck.

Endokrinolog
Citera
2014-06-04, 12:49
Medlem
TigerFromSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Varför i helvete skulle det vara dags för dig att kura snart? 72KG på 190cm? Kom tillbaka när du är uppe vid minst 85KG så kan vi snacka om saken.

Tränat seriöst i ett halvår och ska redan börja kura....att folk ska ha så jävla bråttom hela tiden.
Det jag undrar är vad det värsta som kan hända är, inte höra någon moralpredrikan från folk som är för fega för att prova själva.
Citera
2014-06-04, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TigerFromSweden
Det jag undrar är vad det värsta som kan hända är, inte höra någon moralpredrikan från folk som är för fega för att prova själva.

(FB) Testosterone Enanthate 250mg e5d året runt!

Läs den och hans första rapport.
Citera
2014-06-04, 13:48
Medlem
JoliQuZs avatar
Citat:

Det värsta som skulle kunna hända är väl att du fuckar upp dina hormon nivåer. Som tex Testot, LH, FSH och sånt smått och gått. Du kommer gå runt med ständigt höga östrogen nivåer, vilket betyder att du kommer vara som en tonårs brud med mens, känslomässigt. Du kommer bli deprimerad, lägga på dig massa fett, vara orkeslös, inte ha någon sexlust allt. Du kommer förmodligen inte ens få upp kuken. Hur hade det känns att vara 18 och få leva med sånna problem livet ut? Din enda lösning hade varit TRT för resten av livet. Eller en ben O jerrys glass framför sex and the city gråtandes.

Inte trycka, det är svaret....

Mvh
Senast redigerad av JoliQuZ 2014-06-04 kl. 13:51.
Citera
2014-06-04, 13:48
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyRawlins
Ok. Tack för svar.
Vad ska man leta efter om man söker oral testo i utlandet?
Andriol. .fullständigt värdelöst prepp dock.
Citera
2014-06-04, 13:51
Medlem
Wolverine6s avatar
Nej det är verkligen inte dax. ..

O ska du göra det ändå är 100 mg eod fullt tillräckligt
Citera
2014-06-04, 14:17
Medlem
TigerFromSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Det värsta som skulle kunna hända är väl att du fuckar upp dina hormon nivåer. Som tex Testot, LH, FSH och sånt smått och gått. Du kommer gå runt med ständigt höga östrogen nivåer, vilket betyder att du kommer vara som en tonårs brud med mens, känslomässigt. Du kommer bli deprimerad, lägga på dig massa fett, vara orkeslös, inte ha någon sexlust allt. Du kommer förmodligen inte ens få upp kuken. Hur hade det känns att vara 18 och få leva med sånna problem livet ut? Din enda lösning hade varit TRT för resten av livet. Eller en ben O jerrys glass framför sex and the city gråtandes.

Inte trycka, det är svaret....

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Nej det är verkligen inte dax. ..

O ska du göra det ändå är 100 mg eod fullt tillräckligt
Får bli att ge det ett tag till då naturligt. Tack för alla svar!
Citera
2014-06-04, 16:53
Medlem
PumpNs avatar
Vad är stackers för något?
Citera
2014-06-04, 17:07
Bannlyst
Citat:

För fega för att prova själva? Du har ingen annan stenhård diss du kan lägga?

Pajasjävel du frågade om råd ta till dig kritiken också.
Citera
2014-06-04, 19:17
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Vad är stackers för något?

Blandning av tex. DMAA, Efedrin, koffein osv osv.
Citera
2014-06-04, 19:37
Medlem
Ligger på testo p 100 eod och arimidex o.5 eod men tog 0.5 arirmidex och blev helt sargad, somnade på jobbet tog tåv dagar senare 0,25 och känner mig sjukt trött och orkeslös. Efter som det är såpass låg dos testo är de lugnt och skita i arimidex då? Risken för Moon face kan ju inte va stor alls? Känneer jag något i brösten har jag ju skiten hemma och kan få tag i nolva.
Citera
2014-06-04, 19:40
Medlem
Tjaba! Jag har några olika funderingar som jag hoppas ni kan hjälpa till att reda ut

Har läst en hel del här på brädan för att förbereda mig själv på att potentiellt kliva på
min första kur snart. Har tänkt mig köra Anavar eller OT som rekommenderas som nybörjar
AAS. Jag är medveten om att det inte kommer ge jätte resultat och att orala prepp är sämre
ur hälso synpunkt för lever/blodtryck/blodfetter etc.

Som jag förstått det ska man sträva efter att ha jämna nivåer i kroppen kontinuerligt, därav
väljer många att fronta vid start av tex testo. Dom flesta rekomenderar 40/50 tex vid oralt bruk
och det låter logiskt i mina öron. Men en polare kör just nu en oral kur och han har lagt upp den
mer el mindre som en Clen kur med sakta ökande dos för att sen trappa ner i slutet av kuren?
Funkar det lika bra? bättre/sämre?

Sen undrar jag också när man blir äldre och ens egna testonivåer sjunker, om man skulle kliva på
lågdos testo och cruisa på stänger det ner en då eller skulle det kunna funka som boost till ens egen
tillverkning?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in