Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
sjukt kul om någon transferar från en värld till en annan, sen 1 vecka senare slås de världarna ihop. THE LULZ ARE SO STRONG.

Cip låste världarna när de gick ut med nyheten att de skulle mergas så ingen har kunnat transfera, får väl anses tro de ska fortsätta i den stilen.
Citera
2014-06-03, 18:34
Medlem
Hur långt kommer det dröja mellan dessa "mergs"?

Man vill ju veta så man inte mergar till en värld som senare slås ihop 2 månader senare, sen vill man inte heller vänta med att spela om det tar 1 år innan dem slås ihop? Sjukt ogenomtänkt av cip att inte bara merga hela skiten på en gång. Merga alla jävla världar till 20 stora servers bara? fan e problemet
Citera
2014-06-03, 18:37
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Hur långt kommer det dröja mellan dessa "mergs"?

Man vill ju veta så man inte mergar till en värld som senare slås ihop 2 månader senare, sen vill man inte heller vänta med att spela om det tar 1 år innan dem slås ihop? Sjukt ogenomtänkt av cip att inte bara merga hela skiten på en gång. Merga alla jävla världar till 20 stora servers bara? fan e problemet
exakt det jag menade, vet inte hur länge de låser världarna men kan ju hända att det blir som du beskrev. cip skiteri vilket, de vill bara ha cash möney
Citera
2014-06-03, 18:55
Medlem
Ah ja skiter fan i detta, cip har förstört det, får bli att börja alternativt starta en OT. Ingen ot kunnig som vill joina "teamet"?
Citera
2014-06-04, 06:22
Medlem
Är du sugen på en ot så lägger jag ett ord för "masiyah.se" en av de roligaste och aktivaste ots jag spelat på. Kör där fortfarande. Stabil server. Har legat uppe i ca 1 år. Inte som de flesta som går ner efter en vecka osv.
Citera
2014-06-05, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luddeax
Ja, kan vi inte försöka summera vart alla spelar? Fruktansvärt sugen på tibia att börja lira med ett gäng å ha en liten community. Jag har en del gubbar på open pvp världar där jag är villig att transfera dit dem flesta spelar. Just nu har jag siktet på Antica eller Eternia, samtidigt kanske en non pvp värld som secura på en av gubbarna. 200+ på alla

Lirar med min vän på Amera lvl 187 och 152. Släng iväg ett pm om är intresserad
Citera
2014-06-05, 11:44
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerho
Är du sugen på en ot så lägger jag ett ord för "masiyah.se" en av de roligaste och aktivaste ots jag spelat på. Kör där fortfarande. Stabil server. Har legat uppe i ca 1 år. Inte som de flesta som går ner efter en vecka osv.
Vilken version kör de?

Citat:
Ursprungligen postat av Mrahole
Det var tider det.. eller känslan när man drog till Venore för att döda sin första drake.. man blev t.om nästan nervös av spelet haha!
Nästan?

Pirret när man drog ihop ett riktigt PK-team och lyckades döda någon riktigt hög lvl(70+ ). Det var fan tider.
Senast redigerad av Illusioner 2014-06-05 kl. 11:46.
Citera
2014-06-05, 13:22
Medlem
Yamals avatar
Boat traps det var tider det!
Citera
2014-06-05, 13:32
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Boat traps det var tider det!
klart non pvp guden gillar saker där fienden inte ens kan strida tillbaka HUEHUEHUEUHEHUEEHEUHEHEEHHEEH
Citera
2014-06-05, 13:42
Medlem
Yamals avatar
Citat:
klart non pvp guden gillar saker där fienden inte ens kan strida tillbaka HUEHUEHUEUHEHUEEHEUHEHEEHHEEH
HEUahäeauEHaEUhaehauh, var inte lika kul när det hände mig dock..
Citera
2014-06-05, 14:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
HEUahäeauEHaEUhaehauh, var inte lika kul när det hände mig dock..
trappen i senja var ju värst, kunde ingen hjälpa dig och du var D000MED. eller elevator trappen i kaz, va ju inte heller så jeffla kul : (((
Citera
2014-06-05, 15:45
Medlem
chullans avatar
Citat:
trappen i senja var ju värst, kunde ingen hjälpa dig och du var D000MED. eller elevator trappen i kaz, va ju inte heller så jeffla kul : (((
Elevator trappen i Kaz när man inte kunde hela sig om folk stog på dig. Det var tider det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in