2014-06-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Måste vara kul för Sirak negerapan att läsa att någon skriver att han langar tjack.
Poliserna älskar nog FB.
Vadå ? Tror du någon som SIRAK har självrespekt ? Absolut inte ! Att vara i hans ålder och hålla på med allt möjligt kan knappast betyda att man bryr sig om sitt rykte , vi får helt enkelt hoppas på att han blir sanerad inkl Friskis pundare gäng dvs , daffy , massa negrer , Arigzon då kommer det bli lugnt och skönt för ingen annan har skapat så mycket ståhej som dessa ! 😂
Citera
2014-06-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banditen112
http://www.expressen.se/gt/polisen-skulle-sla-till--da-skots-19-aringen/

Okej. Det var bra att få klarlagt att beslaget verkligen hade ägt rum.
Mitt minne svek mig beträffande omständigheterna kring polisinsatsen i området där Jonis.M mördades.
Tänkte lite som så att kanske agerade de på ett allmänt tips om amfetaminet då deras närvaro råkade sammanträffa med mordet den morgonen, men att inget beslag verkligen bekräftats i media.
Där hade jag uppenbarligen fel.

Vilken Argz*n är det du skriver om?
M*xh*rr*j?
Senast redigerad av ophiaghushannah 2014-06-03 kl. 23:20.
Citera
2014-06-03, 23:22
Medlem
Yes maxharraj jag talar om , som kör runt i en V50 , en gamling som är fast i unga dagar , tror han är 35-37 år gammal .. Frågan är om han verkligen syns till så mycket efter mordet på M.Selman ? Vart befinner sig M.Selmans bröder nu ? Dodo och hans entourage ? Mycket intressant hur alla gått upp i rök samtidigt , verkar som att alla är rädda över att blandas in i knarkaffären som gått snett
Citera
2014-06-03, 23:34
Medlem
Citat:
Yes maxharraj jag talar om , som kör runt i en V50 , en gamling som är fast i unga dagar , tror han är 35-37 år gammal .. Frågan är om han verkligen syns till så mycket efter mordet på M.Selman ? Vart befinner sig M.Selmans bröder nu ? Dodo och hans entourage ? Mycket intressant hur alla gått upp i rök samtidigt , verkar som att alla är rädda över att blandas in i knarkaffären som gått snett

Tog taxi hem på torsdag morgon i förra veckan efter att ha varit ute och snurrat hela natten. Taxichauffören var alban och vi kom fram till att vi hade gemensamma bekanta när han fick min adress som ligger mycket nära Blendas Gata i Hisings Backa. Efter ett tag sa han "Hörde du att dom mördat Mohammed eller? Fyfan vad glad jag är den jäveln utpressade tjejer och tvingade skolbarn sälja knark åt honom. Skrattade när jag hörde att dom gjort grisfärs av hans ansikte." Blev alldeles stum men frågade tillslut hur mycket han visste om mordet egentligen så sa han "Känner M*konne som blev skjuten också. De är knark och sånt, jävla bråk alltid. Lovar dig Argzon är jagad, han är nästa. Han är ingenstans nu, hade också varit rädd om jag var han".

Hade aldrig hört namnet Argzon och jag är uppvuxen i Backa och gått i samma klass/jobbat ihop med en del av busarna men nu förstår jag att han inte var ute och cyklade. Trodde först han var helknäpp.
Citera
2014-06-03, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Tog taxi hem på torsdag morgon i förra veckan efter att ha varit ute och snurrat hela natten. Taxichauffören var alban och vi kom fram till att vi hade gemensamma bekanta när han fick min adress som ligger mycket nära Blendas Gata i Hisings Backa. Efter ett tag sa han "Hörde du att dom mördat Mohammed eller? Fyfan vad glad jag är den jäveln utpressade tjejer och tvingade skolbarn sälja knark åt honom. Skrattade när jag hörde att dom gjort grisfärs av hans ansikte." Blev alldeles stum men frågade tillslut hur mycket han visste om mordet egentligen så sa han "Känner M*konne som blev skjuten också. De är knark och sånt, jävla bråk alltid. Lovar dig Argzon är jagad, han är nästa. Han är ingenstans nu, hade också varit rädd om jag var han".

Hade aldrig hört namnet Argzon och jag är uppvuxen i Backa och gått i samma klass/jobbat ihop med en del av busarna men nu förstår jag att han inte var ute och cyklade. Trodde först han var helknäpp.
Arigzon va den som blev utkastad från biskop då sprang han rakt in i röven på MS ! Men men se hur det sluta ! Nu får Arigzon , dodo mm gömma sig lite , MS bror har ju uppenbarligen lämnat in sig för att slippa dö såklart ! Sen finns det väl lite små luffare i backa men dem är i stort sett ofarliga små bögar !
Citera
2014-06-03, 23:59
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av fisk123

A. M omnämns bland annat i denna FUP:en där han plötsligt dyker upp när polisen
precis gripit M.Selman för grovt vapenbrott m.m...
Samma gubbe som i andra trådar kallas Arixson?
Senast redigerad av ophiaghushannah 2014-06-04 kl. 00:02.
Citera
2014-06-04, 00:04
Medlem
Citat:
Arigzon va den som blev utkastad från biskop då sprang han rakt in i röven på MS ! Men men se hur det sluta ! Nu får Arigzon , dodo mm gömma sig lite , MS bror har ju uppenbarligen lämnat in sig för att slippa dö såklart ! Sen finns det väl lite små luffare i backa men dem är i stort sett ofarliga små bögar !

Hur kommer Dodo in i bilden?
Citera
2014-06-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Tycker det är kul att media skriver att det utreds som mord alternativt dråp.

Så när nån kommer in och tömmer en automatkarbin med 30 skott i ansiktet och buken på en person kan det vara dråp.
Om någon blir skjuten med 30 skott är det nog en indikation på det är menat att han ska dö.
Säg inte det han som för ett parår sen sköt en kille rätt i huvet med en hagelbössa fick bara 4 år för grov misshandel sinnessjukt
Citera
2014-06-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan90
Skitsnack, det är bara en bror som har
dragit sig tillbaka, dem två andra kör för fullt,känner
dem hyfsat bra,dem är Tuffast i stan nu också är dem inga pundare
som tar en massa tabletter för att skjuta,försök inte du med att få fokus nånannanstans
finns ingen så tuff i backa gänget som skulle våga klippa Mohammed,dem är bara lallare.
Vilka 2 andra?? Bröderna jobe har dragit sig ifrån det kriminella livet. Vad jag vet var det bara 2 bröder och dom har inget gäng!!! De är inte ens i Sverige. Inte för att nån drivit dom tillbaka men det finns viktigare saker i livet. Tänk själva så fruktansvärt deras bästa vän som dom skyddade med sitt liv om det behövdes (diren) när dom sen lyckas knäppa Diren sätter dom in bröderna visserligen bara 3 dagar. Heder åt ungdomarna i Biskop som såg till att Diren fick en fin gravsten.
Citera
2014-06-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan90
Du fattar nog inte, biskop har folk i backa som tipsar dem om saker o ting
så om du vill kalla det internt att nån har sållt Mohammed till
Biskop så fine med mig,dubbelmordet Biskop Jobe
Bröderna med, dem kör för fullt nu, säkert redan bestämt sig vilket
nästa offer ska bli, gissar på Mahmood Dudu eller Yngver.
Vad fan går du på för tjack?? Har du hallisar eller bröderna har dragit sig tillbaka dom behöver inte bevisa för någon någonting.
Citera
2014-06-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddafucker
Vad fan går du på för tjack?? Har du hallisar eller bröderna har dragit sig tillbaka dom behöver inte bevisa för någon någonting.
Precis det jag också vill komma fan till ! Tack för visad ärlighet , bröderna Jobe har inte vart på gatan på länge någon av dem vad jag hört ! 👌
Citera
2014-06-04, 19:26
Medlem
mycket intressant vad Argxon skall göra nu, han o M.S har alltid varit vänner, nu är det helt tomt i Backa och inte förvånad att Argxon försvunnit, i stort, är det bara han kvar i hela "backa" nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in