Citat:
Ursprungligen postat av
Banditen112
Yes maxharraj jag talar om , som kör runt i en V50 , en gamling som är fast i unga dagar , tror han är 35-37 år gammal .. Frågan är om han verkligen syns till så mycket efter mordet på M.Selman ? Vart befinner sig M.Selmans bröder nu ? Dodo och hans entourage ? Mycket intressant hur alla gått upp i rök samtidigt , verkar som att alla är rädda över att blandas in i knarkaffären som gått snett
Tog taxi hem på torsdag morgon i förra veckan efter att ha varit ute och snurrat hela natten. Taxichauffören var alban och vi kom fram till att vi hade gemensamma bekanta när han fick min adress som ligger mycket nära Blendas Gata i Hisings Backa. Efter ett tag sa han "Hörde du att dom mördat Mohammed eller? Fyfan vad glad jag är den jäveln utpressade tjejer och tvingade skolbarn sälja knark åt honom. Skrattade när jag hörde att dom gjort grisfärs av hans ansikte." Blev alldeles stum men frågade tillslut hur mycket han visste om mordet egentligen så sa han "Känner M*konne som blev skjuten också. De är knark och sånt, jävla bråk alltid. Lovar dig Argzon är jagad, han är nästa. Han är ingenstans nu, hade också varit rädd om jag var han".
Hade aldrig hört namnet Argzon och jag är uppvuxen i Backa och gått i samma klass/jobbat ihop med en del av busarna men nu förstår jag att han inte var ute och cyklade. Trodde först han var helknäpp.