2014-05-28, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan90
Snacka inte skit det är helt klart att det är Biskop,försök inte dra det nån annanstans
Han blåste många och gjorde intriger vad jag hört då får han skylla sig själv
Jobe bröderna äger backa nu för det finns ingen med balls där,
Dudu och Yngver ni som har utnyttjat dem yngre i backa och spelat tuffa, ska ni inte
slå tillbaka era Fittor, eran bror har ju blivit peppad med 30 skott i ansiktet hur ska ni svälja det
för eller senare blir ni också klippta så som ni blåser och utnjttjar folk.
Först och främst , varför försöker du lägga fokus på biskop det är helt klart att någon från hans egen krets är skyldig , Jobe bröderna har sedan lång tid dratt sig tillbaka från detta liv vad jag vet och hört då kom inte här med falska spekulationer detta är ett internt bråk som urartat så enkelt är det !
Citera
2014-05-28, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banditen112
Först och främst , varför försöker du lägga fokus på biskop det är helt klart att någon från hans egen krets är skyldig , Jobe bröderna har sedan lång tid dratt sig tillbaka från detta liv vad jag vet och hört då kom inte här med falska spekulationer detta är ett internt bråk som urartat så enkelt är det !
Skitsnack, det är bara en bror som har
dragit sig tillbaka, dem två andra kör för fullt,känner
dem hyfsat bra,dem är Tuffast i stan nu också är dem inga pundare
som tar en massa tabletter för att skjuta,försök inte du med att få fokus nånannanstans
finns ingen så tuff i backa gänget som skulle våga klippa Mohammed,dem är bara lallare.
Citera
2014-05-28, 09:38
Medlem
Citat:
som tar en massa tabletter för att skjuta,försök inte du med att få fokus nånannanstans
finns ingen så tuff i backa gänget som skulle våga klippa Mohammed,dem är bara lallare.
För att folk skulle veta vart Mohamed befann sig så är det bara internt punkt slut ! Hur ANNARS skulle någon ens veta vart Mohamed befanns sig DET KALLAS INTERNT !!!!
Citera
2014-05-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banditen112
För att folk skulle veta vart Mohamed befann sig så är det bara internt punkt slut ! Hur ANNARS skulle någon ens veta vart Mohamed befanns sig DET KALLAS INTERNT !!!!
Du fattar nog inte, biskop har folk i backa som tipsar dem om saker o ting
så om du vill kalla det internt att nån har sållt Mohammed till
Biskop så fine med mig,dubbelmordet Biskop Jobe
Bröderna med, dem kör för fullt nu, säkert redan bestämt sig vilket
nästa offer ska bli, gissar på Mahmood Dudu eller Yngver.
Citera
2014-05-28, 09:50
Medlem
Citat:
Du fattar nog inte, biskop har folk i backa som tipsar dem om saker o ting
så om du vill kalla det internt att nån har sållt Mohammed till
Biskop så fine med mig,dubbelmordet Biskop Jobe
Bröderna med, dem kör för fullt nu, säkert redan bestämt sig vilket
nästa offer ska bli, gissar på Mahmood Dudu eller Yngver.

Dudu och Yngver har lämnat alliansen med bröderna selman min vän snälla prata om saker du förstår och vet. Sen har du mycket rätt om andra saker min vän.

Dudu och Yngver tillhör en egen falang i Backa och dem backar inte upp bröderna Selman.
Citera
2014-05-28, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Dudu och Yngver har lämnat alliansen med bröderna selman min vän snälla prata om saker du förstår och vet. Sen har du mycket rätt om andra saker min vän.

Dudu och Yngver tillhör en egen falang i Backa och dem backar inte upp bröderna Selman.
Ja dem spelar gröna nu när Mahmood är inne men alla vet att dem är bästa polare med Mahmood,
Då måste dem ha splittrats nyligen och det tror ingen på, dem vill ju inte göra nått när Mahmood sitter
dem vågar nog heller inte Råttor
Citera
2014-05-28, 10:23
Medlem
Någon teori om vem som sköt ,,, en inlejd person eller någon ur motståndargrupperna,,,
Citera
2014-05-28, 10:51
Medlem
kezz89s avatar
Citat:

Tuffast i stan? Haha herregud
Citera
2014-05-28, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto

Så Dudu&Yngver och kanske t.o,m Mahmood tillhör "en annan falang av backa"?
Finns det fler namn som i så fall ingår där?

Kan ingen försöka sig på en redogörelse för hur de 4 häktade kommer in i bilden?
Har de tidigare hängt runt backagänget eller tillhör de någon annan konkurrerande gruppering?
Vad kan dessa herrar ha för intresse av att bita huvudet av "Backa-ormen"?
Jag själv får det lätt till att det kanske är BMC som nu positionerar sig.
Citera
2014-05-28, 18:11
Medlem
Vad är Dudus och Yngves riktiga namn? Är de backabor?
Citera
2014-05-28, 19:20
Avslutad
Googlat en hel del om denne pokerspelaren. Verkar ju vara god för massa pengar och kan leva ett gott liv långt ifrån kriminalitet. Varför ens vara i närheten av situationer som denna?
Måste vara väldigt personligt och jag tror det är där man ska gräva djupare.
Citera
2014-05-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Googlat en hel del om denne pokerspelaren. Verkar ju vara god för massa pengar och kan leva ett gott liv långt ifrån kriminalitet. Varför ens vara i närheten av situationer som denna?
Måste vara väldigt personligt och jag tror det är där man ska gräva djupare.
Som jag förstått det är ju pokerspelaren god vän med före detta bmcledaren Me*di som frisläpps nu till sommaren så rent logiskt borde ju skjutningen vara kopplad dit, de andra 3 hade väl också kopplingar till bmc och x-team om jag inte missminner mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in