2014-06-03, 21:51
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
Vem är denna "kakan"? Aldrig hört talas om människan förut. Kanske kan bli årets svensk?

Någon äcklig tjockis som tror hon är något.
Citera
2014-06-03, 21:51
Medlem
Citat:
Vem är denna "kakan"? Aldrig hört talas om människan förut. Kanske kan bli årets svensk?

Hon är bland annat radiopratare i p3
Citera
2014-06-03, 21:54
Medlem
JosefSvenssons avatar
Detta är verkligen stor humor!

Denna Kakan Hermansson skulle i ett normalt Sverige inte ha fått det minsta media utrymme. Men eftersom vi lever i sjuka tider så får nu denna Kakan Hermansson vräka ur sig sina sjuka åsikter i svensk media.

Denna Kakan Hermansson tror verkligen att hon eller vad man nu ska beteckna detta hen som? Att det är dessa inkvoterade klåparna typ Kakan Hermansson som slåss mot makten. När det i själva verket ligger till så att detta hen monstret är en ren produkt av vilka sjuka jäklar som har makten över svensk media idag.

Men så går det alltid. Dessa sjuka hatiska personerna kommer alltid för eller senare att börja slåss inbördes. Det är bara att luta sig tillbaka och njuta av spektaklet.
Citera
2014-06-03, 21:54
Medlem
Citat:

Det komiska är att hon verkar ha varit reporter till ett inslag i PP3 som kallas veckans svensk :P
Citera
2014-06-03, 22:01
Medlem
Hm hon vill väl själv ha uppmärksamhet......
Citera
2014-06-03, 22:02
Medlem
Erik Ullenhag har ju redan bevisat att alla med svenskt medborgarskap är svenskar, så jag förstår inte hur Kakmonstret Hermansson tänker här. Vill hon göra skillnad på folk och folk baserat på gener och utseende? Är "kvinnan" rasistnazzzzizzzztfascist?!

INGA FASCISTER PÅ VÅRA GATOR!

Vänstern för som vanligt ingen klasskamp, utan en raskamp mot de sina. Deras lösningar på dagens problem utgörs av offentligt rövknullerivurmande, massimport av klanbabbar och bajshyddenegrer (gruppvåldtäkter für alles) på den svenske arbetarens bekostnad, folksplittrande manshat, sexualundervisning för småbarn samt aggressiva och "omvänt" rasistiska utspel mot de traditioner som firas av de svenskar som ibland finns och ibland inte finns. Goldman Sachs och den övriga storfinansen drar i deras trådar, men det förstår inte detta dekadenta och lågbegåvade trasproletariat.
Senast redigerad av kustmannen 2014-06-03 kl. 22:19.
Citera
2014-06-03, 22:04
Bannlyst
Citat:
När ska Jimmie få prata?

Inga politiker får vara med under valår.

Citat:
– Jag är chockad över hur sjukt ”svenskt” det var. Jag tycker att det kändes lite nationalistiskt med kransarna i håret, säger hon till kanalen."

Jag hoppas att det där var ett skämt, annars är det precis vad jag behöver. Fler som henne behövs för att övertyga mig om att jag ska vara med och statuera exempel i höst. Galenskaperna tycks aldrig ta slut.
Citera
Medlem
Drozds avatar
Kakan Hermansson har i alla fall en obestridlig talang - att reta gallfeber på FB!
Citera
Medlem
MarxistHunters avatar
Verkligen opartiskt "radioprat"..
Våldsbejakare, flator, och annat patrask.
Jag menar. Linda Pira? Timbuktu? "Kakan"?
En massa jävla vänsternissar som ska snacka om politik är det också..
Men ingen från den "andra sidan". Opartiskt my ass.
Citera
Medlem
Detta är ju så sjukt att man bara kan skratta. När sånt här får säga i media, är det någon som på ALLVAR tror att Sverige går att "rädda"? slaget är förlorat, inse det, vi vita som inte bor i invandrartäta områden kan väl stå ut, men det stå väl inte på förrän svartingarna står och knackar på våran dörr också!
Citera
2014-06-03, 22:06
Medlem
pelle49s avatar
Undertecknad har inte hört talas om den här Hakan förrän idag, och såg henne som hastigast på nyheterna. Det är väl ingen intressant person tror jag, vem är hon, vad har hon gjort tidigare och vad kan hon som kvalificerar henne som sommarpratare?

Och vem fan lyssnar på B-laget i Sommarprogrammet? Nä, annat var det när Birgit Nilsson, Ingmar Bergman, Astrid Lindgren eller Henke Larsson ledde programmet. Djupa intellekt, stora livsfrågor och svindlande perspektiv. Och nu ska man lyssna på Timpuktu eller Hakan i sommar.
Citera
2014-06-03, 22:06
Medlem
Aftonbladet är så vidriga när deras journalister tar Kakans parti och till SR ställer frågan "Men kan det inte finnas en poäng i att ändra inramningen?" angående att sommarpratarna pryds med midsommarkransar i håret! Nej, det finns verkligen INTE en poäng här såvida man inte står på FI:s valsedel.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18997525.ab

99 % av Aftonbladets läsare måste väl ändå tycka att det är helt uppåt väggarna att rasistförklara midsommarkransar, visor och humor i dessa sammanhang?

Kakan verkar vilja att alla ska må dåligt och skämmas för att vi är svenskar och bor i Sverige. Är det rimligt att man 2014 mentalt ska tvingas leva som om det fortfarande är 1943? Det är ju det hon säger med sina WWII-referenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in