2014-06-02, 21:32
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
rekommenderar INTE detta för HC. Vortex+Waller... byebye
jag har inga vänner som spelar och tvingas levla ensam och det tar rätt lång tid.
Gå med i FB-klanen så får du oftast sällskap när du spelar.
Citera
2014-06-02, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastadallas
Kan passa på att tipsa om communityn "got boosted" samt "get boosted" för alla er som ej har tillgång till boost på hardcore. Der går väldigt smidigt och jag tror att den fortfarande är aktiv.

Har försökt joina ''get boosted'' i typ två veckor nu. Inte fått invite och ledaren ser ut att vara offline.. Är det fullt eller bara inaktivt?

Funderar på om man själv ska skapa ett nytt sådant community, oerhört segt att levla med rift exp från 1-60 jämfört med cellar.
Citera
2014-06-03, 08:29
Medlem
Skapade nu ''Get boosted Hardcore'' community, då det andra verkar fullt eller inaktivt.
Gå gärna med
Citera
2014-06-03, 08:30
Medlem
detta är kanske en väldigt dum fråga....ibland är det otroligt tyst i general chatten, ingen som skriver nåt på en timme typ, chattar folk i andra rum? Hur joinar man dessa rum? Jag skulle te.x vilja gå in i en monk chat eller nåt istället
Citera
2014-06-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
detta är kanske en väldigt dum fråga....ibland är det otroligt tyst i general chatten, ingen som skriver nåt på en timme typ, chattar folk i andra rum? Hur joinar man dessa rum? Jag skulle te.x vilja gå in i en monk chat eller nåt istället

Jag själv har slutat använda dom, är endast i communities om jag är i något rum.
Kan tänka mig att det är så för många andra också.
Testa söka i communities på något med ''monk''.
Citera
2014-06-03, 10:09
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Skapade nu ''Get boosted Hardcore'' community, då det andra verkar fullt eller inaktivt.
Gå gärna med
Grymt man, vi ses där
Citera
2014-06-03, 10:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85

Här har du hur man joinar: http://us.battle.net/d3/en/blog/12891941/reaper-of-souls%E2%84%A2-first-look-clans-and-communities-2-19-2014

General chatten är tämligen tyst, skriver väldigt sällan där själv faktiskt, blir ju mest att man snackar i flashback klanen eller via private msgs till polare.
Citera
2014-06-03, 10:15
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Har försökt joina ''get boosted'' i typ två veckor nu. Inte fått invite och ledaren ser ut att vara offline.. Är det fullt eller bara inaktivt?

Funderar på om man själv ska skapa ett nytt sådant community, oerhört segt att levla med rift exp från 1-60 jämfört med cellar.

De sista du skrev där vad betyder det? Rift xp? Cellar?
E osäker på va du menar.
Citera
2014-06-03, 10:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Har du fate of fell ska du såklart köra den sista Runan på Heavens fury. Shotgun ftw!

Testade lite snabbt igår, och känns som att det blir Wrath drain deluxe av det.

Med Fist of the Heaven's så har jag Wrath problem som det är
Citera
2014-06-03, 10:45
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Testade lite snabbt igår, och känns som att det blir Wrath drain deluxe av det.

Med Fist of the Heaven's så har jag Wrath problem som det är

Du behöver reapers wraps och 6-set akkhan samt 50% cd reduktion exklusive de 50% du får utav 6-set akkhan. Efter det har du inga problem längre
Citera
2014-06-03, 10:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Du behöver reapers wraps och 6-set akkhan samt 50% cd reduktion exklusive de 50% du får utav 6-set akkhan. Efter det har du inga problem längre

Har 5 delar Akkhan (+ ringen), reaper's har jag också.

Är det för att kunna kedjekasta Akarat?

Edit: Sitter på jobbet, hur mycket får jag om jag stoppar 50 para poäng i CD? Är det 1% per point spent?
Senast redigerad av ^Eaz 2014-06-03 kl. 10:53.
Citera
2014-06-03, 10:58
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har 5 delar Akkhan (+ ringen), reaper's har jag också.

Är det för att kunna kedjekasta Akarat?

Edit: Sitter på jobbet, hur mycket får jag om jag stoppar 50 para poäng i CD? Är det 1% per point spent?

Om du maxar CDR med paragon points får du 10%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in