2014-06-02, 11:59
Medlem
Awilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Ni som var på SB i helgen, hur upplevde ni helheten?
Ljudet? Ljuset? Poliskontroller? Besökarna?

Berätta lite så vi i Sthlm har ett hum hur vi ska förhålla oss!

Hoppas ni hade skitkul hursomhelst!

Ljudet i mitt tycke var lite väl lågt förutom vid slutakterna båda dagarna, ljuset var bra dock var det väldigt ljust ute så man såg inte så mycket av effekterna förrän i slutet. Inte så mycket poliser/vakter i smeten men då och då så kom det in några vakter mitt i smeten och letade förmodligen efter folk de kunde ta fast, bara å kolla åt andra sidan då. Ingen kroppsvisiterade oss när vi gick in med vissa andra visiterade de lite lätt. Och när det kommer till besökarna så har jag nästan inget gott att säga, jobbiga brudgäng som skulle "dansa" i ringar och putta på alla andra, massa idioter som startade otroligt dåliga mashpits hela tiden. Men annars var det sjukt kul ses i Stockholm !
Citera
2014-06-02, 13:32
Medlem
Någon som vet hur mycket Angello tjänade för uppträdandet?
Eller någon annan dj.
Citera
2014-06-02, 13:53
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stlebilakedi
Försöker hitta en endagsbiljett till lördagen åt en polare från australien som är på besök, hur hittar man folk som säljer? Gjorde en post på facebook sidan men den syns inte, "wallen" är väl avstängd eller nått.

Vet att det är tickster resale som gäller men jag måste ju komma i kontakt med någon först :/

Finns fortfarande fåtalet biljetter kvar till SB Stockholm i alla kategorier:

http://www.tickster.com/sv/events/e66dgtbve8j2nuc

Premiumbiljetterna säljer slut idag eller imorgon.
Citera
2014-06-02, 14:02
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Ljudet i mitt tycke var lite väl lågt förutom vid slutakterna båda dagarna, ljuset var bra dock var det väldigt ljust ute så man såg inte så mycket av effekterna förrän i slutet. Inte så mycket poliser/vakter i smeten men då och då så kom det in några vakter mitt i smeten och letade förmodligen efter folk de kunde ta fast, bara å kolla åt andra sidan då. Ingen kroppsvisiterade oss när vi gick in med vissa andra visiterade de lite lätt. Och när det kommer till besökarna så har jag nästan inget gott att säga, jobbiga brudgäng som skulle "dansa" i ringar och putta på alla andra, massa idioter som startade otroligt dåliga mashpits hela tiden. Men annars var det sjukt kul ses i Stockholm !
Tack som fan! ungefär som jag förväntat mig med andra ord!
Människorna, och i särklass, killgängen med kotlettfrilla/Raffeskjortor och WOO-brudarna ser jag inte fram emot
Citera
2014-06-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awild
Någon hade redan frågat men ingen hade svarat. Så frågar igen, vet någon va låten som tiesto spelade i slutet efter adagio for strings heter?

Det var jag som hade frågat och jag är väl ganska säker på att jag hittat rätt låt nu.

Ännu inte släppt men här är en preview på den:
https://www.youtube.com/watch?v=TvsHnm-m4x4

Citera
2014-06-02, 19:13
Medlem
Koskenkoks avatar
Ses i Stockholm! Vilken akt ser ni mest fram emot?

Hur ser det ut med visitering?
Senast redigerad av Koskenkok 2014-06-02 kl. 19:25.
Citera
2014-06-02, 19:49
Medlem
Kikade på streamen i lördags och imponerades av Steve Angellos set. Fastnade specifikt för ett par för mig okända låtar. Var kan jag få tag i en full spellista?
Citera
2014-06-02, 20:05
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ammer
Kikade på streamen i lördags och imponerades av Steve Angellos set. Fastnade specifikt för ett par för mig okända låtar. Var kan jag få tag i en full spellista?

http://www.1001tracklists.com/tracklist/51535_steve-angello-at-summerburst-festival-sweden-2014-05-31.html
Citera
2014-06-02, 20:35
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Någon som torskade?
Citera
2014-06-02, 20:53
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Någon som torskade?