2014-06-10, 10:12
Medlem
usmccs avatar
Enligt Yr.no ska det ös regna likt judas svek. Enligt Smhi ska det vara mulet. Vet ej vem man räknar på mest. Alla säger ju FAN olika.

Snälla gud, det kan ösregna hela resten av sommaren. Ge mig sol på fredag och lördag! Samt värme!
Citera
2014-06-10, 11:44
Medlem
FysikElskarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
Vad FAN äre som händer..... Lördagen verkar regnfri (än så länge) men fan inte varmt.
Exakt, spöregn fredag och 12 (!) jävla grader på lördag, måste bli bokstavligen bli sommarens kallaste dag i så fall. Och strålande sol idag, imorgon och de tre senaste dagarna. Åt helvete med alltihopa.

Btw köade jag en minut för att hämta ut bandet så tror det är lite slöseri med tid att åka ut bara för att hämta bandet i förväg.
Citera
2014-06-10, 11:51
Medlem
Va lugna med vädret, hinner ändra sig många gånger fram till på fredag. Kollar man på t.ex. klart.se istället så ser det inte så farligt ut.
Citera
2014-06-10, 13:49
Medlem
Enligt de flesta sidorna som jag har sammanvägt blir det inget regn på lördag och mellan 15-17 grader. Fredagen ligger mellan 16-20 grader och lite regn mellan 20:00 - 23:00 tyvärr...

Som sagt hinner att ändra sig! må det regna på morgonen!
Citera
2014-06-10, 14:15
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Enligt de flesta sidorna som jag har sammanvägt blir det inget regn på lördag och mellan 15-17 grader. Fredagen ligger mellan 16-20 grader och lite regn mellan 20:00 - 23:00 tyvärr...

Som sagt hinner att ändra sig! må det regna på morgonen!

Precis.. Yr och SMHI säger helt olika. 1 dag innan så ska Smhi ha 85% träffsäkerhet enligt de själva. Så prognosen på torsdag kväll för fredag blir intressant. Hoppas SMHIs prognos som ligger uppe nu e den som stämmer istället för yr.no..
Citera
2014-06-10, 14:52
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
Precis.. Yr och SMHI säger helt olika. 1 dag innan så ska Smhi ha 85% träffsäkerhet enligt de själva. Så prognosen på torsdag kväll för fredag blir intressant. Hoppas SMHIs prognos som ligger uppe nu e den som stämmer istället för yr.no..

Brukar alltid köra med den danska sidan dmi.dk, enligt mina "erfarenheter" brukar de ha rätt oftast. De säger dock en del regn båda dagarna atm :/

MEN, man ska aldrig lita på vädret, det kan stå regn dagen innan och ändå bli strålande sol. BE POSITIVE!

Någon som varit i Gärdet de senaste dagarna och kollat hur det ser ut?
Citera
2014-06-10, 16:31
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Jävligt segt att jag inte kommer kunna gå, nytt jobb och har inte alls möjlighet till att ta ledigt, fandå. Jag som var så jävla sugen på att gå. Får hoppas att ni alla andra har en jävligt bra helg med en jävla massa supande o bra musik.
Ni kan väl tänka lite extra på mig under tiden ni är där.
Supande? Kmr att vara en del molly torsk samt nojiga beginners som står o ögar en. Själv kmr jag att vara klassig som fan men ändå rave humör. Det kmr bli duuuuuuuuunder!
Citera
2014-06-10, 16:56
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbamikaela
Men nej, det hade varit skönt att kunna hämta ut det lite mer centralt bara. Om man hämtar ut det samma dag så kanske man får stå i kö så länge att man missar den man kom för att se.

Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Men vänta..hela POÄNGEN med att hämta armbanden tidigare är ju att slippa köa för det när man ska in!!

Jag har alltid hämtat ut samma dag och aldrig varit med om att man får stå och vänta särskilt länge, lär dessutom vara bättre nu när det är på gärdet. Men visst hämta på torsdagen ni så blir det mindre kö för mig!

Skulle inte spelschemat komma idag förresten? Sega dom är med det!
Citera
2014-06-10, 16:58
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akzag
Supande? Kmr att vara en del molly torsk samt nojiga beginners som står o ögar en. Själv kmr jag att vara klassig som fan men ändå rave humör. Det kmr bli duuuuuuuuunder!
Haha reagerade också på hans märkliga inlägg! Supa är ju knappast det man ser fram emot när det kommer till SB, känns ju redigt värdelöst
Citera
2014-06-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Haha reagerade också på hans märkliga inlägg! Supa är ju knappast det man ser fram emot när det kommer till SB, känns ju redigt värdelöst

Supandet står ju inte i centrum precis men självklart kommer det bli en del supande!
Kommer dricka så jag blir typ såhär: får räcka!
Citera
2014-06-10, 17:20
Medlem
Vi får se hur det blir på dricka fronten om jag säger så ....
Citera
2014-06-10, 18:08
Medlem
moondawns avatar
Nu har ju självaste festivalgeneralen gått ut och uttalat sig att oliktänkande ska jagas med blåslampa.
Diskuteras tidigare i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in