2014-06-01, 21:39
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=8_yLOPjwAYE

och Angello.
Citera
2014-06-01, 22:05
Medlem
Wesslan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betor

och Angello.

Tack så mycket! Ska kolla igenom dessa nu och hoppas på att jag finns med!
Citera
2014-06-01, 22:54
Medlem
stlebilakedis avatar
Försöker hitta en endagsbiljett till lördagen åt en polare från australien som är på besök, hur hittar man folk som säljer? Gjorde en post på facebook sidan men den syns inte, "wallen" är väl avstängd eller nått.

Vet att det är tickster resale som gäller men jag måste ju komma i kontakt med någon först :/
Citera
2014-06-01, 22:59
Medlem
Jag köpte från Tickster Resale idag via Blocket. Klockrent.

Så nu blir det Summerburst (2-dagars) och sen Tomorrowland i Juli!
Kan det bli en fetare sommar? Nej!
Citera
2014-06-01, 23:06
Medlem
FysikElskarNs avatar
Citat:

och Angello.
JÄVLAR vilket dunderset. Befann mig tråkigt nog i Orion och röjde och glömde bort angello och kom dit typ 2 låtar innan känn ingen sorg. Inte för att det inte var nice i Orion men när jag ser detta klippet hade jag verkligen velat se hela angellos set. Annars gillade jag Nervo, Krewella, Chicane och Aly&Fila bäst.
Citera
2014-06-02, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Absolut att guetta står för en deainstream. Men jag tyckte Angello var ganska platt rakt igenom. Om du ska jämföra när han var med i SHM och levererade låtar som Grreyhound, one, maimi to ibiza, dont u worry child.

Det var riktigt tung musik och tycker du dom låtarna är mainstream? Eller är hela SHM mainstream?

Som sagt jämför du Angello nu och i SHM, så var det riktigt tråkigt att lyssna på

Sen att Guetta körde en del radio-skval igår, det gjorde han. Men han lyfte arenan också.

Tror inte du har förstått innebörden av ordet "tung" i EDM sammanhang. Steve är den bästa djn på Bursteen vad det gäller tung House. Dont you worry child är allt annat än tung.... Hahaha vid närmare eftertanke är du på riktigt eller driver du bara? Känns som att du gör de annars äre fan synd.
Citera
2014-06-02, 07:09
Medlem
Citat:

och Angello.
Måttligt intresserad publiken ser ut, typ ingen som dansar. De flesta står bara still och fistpumpar halvhjärtat, inte ens det.
Citera
2014-06-02, 10:48
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Ni som var på SB i helgen, hur upplevde ni helheten?
Ljudet? Ljuset? Poliskontroller? Besökarna?

Berätta lite så vi i Sthlm har ett hum hur vi ska förhålla oss!

Hoppas ni hade skitkul hursomhelst!
Citera
2014-06-02, 11:14
Medlem
ca 2 veckor kvar till summerburst i sthlm, sjukt pepp!

happy!
Citera
2014-06-02, 11:16
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Haha, menar du på allvar att don't you worry child skulle vara en "tung" låt som inte är mainstream? Hela låten skriker Ingrosso rakt igenom och är mer schlager än house för att vara ärlig. Medan i stort sett allt Angello har sitt namn med i blir till guld. Även om jag tycker många överskattar hans set han körde igår.

Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Tror inte du har förstått innebörden av ordet "tung" i EDM sammanhang. Steve är den bästa djn på Bursteen vad det gäller tung House. Dont you worry child är allt annat än tung.... Hahaha vid närmare eftertanke är du på riktigt eller driver du bara? Känns som att du gör de annars äre fan synd.

Svarar er båda i ett inlägg.

Jag förstår att ni som anser att ni kan något om house, tycker att Steve är bäst, för han vet hur man rattar en DJ-panel bäst. Det kommer inte spela någon roll om vilken skit han spelar, för ni kommer fortsätta försvara Steve, likt en 14åring försvarar Justin Bieber alla dagar i veckan.

Ni som anser att ni kan något om house-genren, verkar tycka om det där smala inom housen. Steve hörs inte så mycket på radio medan Guetta hörs varje dag. Och ni tar det som ett slags tecken på att allt som spelas på radio, blir för opersonligt.

Ja, jag tycker Dont you worry child är en tung låt. Det gjorde du nog med, tills den spelades på radio och du dömde ut den direkt.
Citera
2014-06-02, 11:52
Medlem
Awilds avatar
Någon hade redan frågat men ingen hade svarat. Så frågar igen, vet någon va låten som tiesto spelade i slutet efter adagio for strings heter?
Citera
2014-06-02, 11:54
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrahole
ca 2 veckor kvar till summerburst i sthlm, sjukt pepp!

happy!

inte ens det vafan!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in