Citat:
Ursprungligen postat av
Ivey
Haha, menar du på allvar att don't you worry child skulle vara en "tung" låt som inte är mainstream? Hela låten skriker Ingrosso rakt igenom och är mer schlager än house för att vara ärlig. Medan i stort sett allt Angello har sitt namn med i blir till guld. Även om jag tycker många överskattar hans set han körde igår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tango8
Tror inte du har förstått innebörden av ordet "tung" i EDM sammanhang. Steve är den bästa djn på Bursteen vad det gäller tung House. Dont you worry child är allt annat än tung.... Hahaha vid närmare eftertanke är du på riktigt eller driver du bara? Känns som att du gör de annars äre fan synd.
Svarar er båda i ett inlägg.
Jag förstår att ni som anser att ni kan något om house, tycker att Steve är bäst, för han vet hur man rattar en DJ-panel bäst. Det kommer inte spela någon roll om vilken skit han spelar, för ni kommer fortsätta försvara Steve, likt en 14åring försvarar Justin Bieber alla dagar i veckan.
Ni som anser att ni kan något om house-genren, verkar tycka om det där smala inom housen. Steve hörs inte så mycket på radio medan Guetta hörs varje dag. Och ni tar det som ett slags tecken på att allt som spelas på radio, blir för opersonligt.
Ja, jag tycker Dont you worry child är en tung låt. Det gjorde du nog med, tills den spelades på radio och du dömde ut den direkt.