2014-06-01, 18:06
Medlem
Bra där Berny! Gillar mystiken med familjen och så med, och bravo till viktangivelsen av journalen och hennes första besök på barnpsyk när hon var ett år. "Se mig"-desperationen flödar genom hela inlägget. Jag och tjejen sitter och funderar lite på om vi inte kommer få höra om någon ny sekt snart, något fantastiskt kommer vi nog få se snart. Bunkra upp med chips alla, kalaset är nära.
Citera
2014-06-01, 18:16
Medlem
Kardnialvokals avatar
Själv väntar jag med spänning på "missfallet". Fantastiskt hur alla hennes craaaavings magiskt är borta precis som alla hennes "galna hormoner". Att hon sket i att gå till KK med Miia tycker jag säger precis allt och hennes tystnad bekräftar mina misstankar. Någon som vet mer om det finns någon behandling mot mytomani? Kbt-terapi i kombination med medicinering?
Citera
2014-06-01, 21:14
Medlem
BlotGoths avatar
Nu har hon upptäkt att läkarna anser att hon har "F60.2 Antisocial personlighet", stämmer väl ganska bra med hur hon är tycker jag (kan ju inte kommit som en så himla stor chock egentligen), det eller helt enkelt bara mytoman, eller båda, förmodligen
Citera
2014-06-01, 21:19
Medlem
Haha, nu har hon hittat diagnosen antisocial personlighetsstörning i sina papper. Hon verkar "chockad". Gud, loser.
Citera
2014-06-01, 21:26
Medlem
Strange-Dayss avatar
Och fortfarande kommer henne hjärndöda fans att okritiskt försvara henne och hennes handlingar. Nu är hon ju en "psykopat" som har blivit det p.g.a. "trauman".

Tja, världen snurrar vidare trots att hon kvävs i sitt eget ego.
Citera
2014-06-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Nu har hon upptäkt att läkarna anser att hon har "F60.2 Antisocial personlighet", stämmer väl ganska bra med hur hon är tycker jag (kan ju inte kommit som en så himla stor chock egentligen), det eller helt enkelt bara mytoman, eller båda, förmodligen

oops, mitt inlägg blev identiskt med ditt. Hursom, jag vet inte varför hon ens bryr sig. det är ju detta hon kämpat sig fram till. Hon har vunnit, fått guldmedalj i psykopati.
Citera
2014-06-01, 22:08
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
Haha, nu har hon hittat diagnosen antisocial personlighetsstörning i sina papper. Hon verkar "chockad". Gud, loser.

Är det bara jag som tycker just den delen av papperet verkar fejkat?
Det ser inte ut som att en läkare skrivit det.

edit: det andra papperet tar ju bara upp borderline
Senast redigerad av colafantacolafanta 2014-06-01 kl. 22:13.
Citera
2014-06-01, 23:47
Medlem
Mianhadas avatar
F60.3 är borderline personlighetsstörning (301.83 i DSM-IV, som i journalen). Jag tror alltså att F60.2 är en typo, även om "koden som står för antisocial personlighetsstörning återkommer hela tiden". Som alltid lite svårt att lita på hennes uppgifter
Citera
2014-06-02, 02:47
Medlem
Denosynliges avatar
Det är svårt att ta in det hon skrivit i de senaste inläggen. Jag menar hur vet man vad som är sanning eller vad som är lögn? Är det något vi lärt oss sedan hennes erkännande så är det att det finns verkligen ingenting hon drar sig för att ljuga om. Man blir liksom inte förvånad längre när det kommer fram vad hon ljugit om tidigare. Hon har verkligen problem med det där, hon ljuger till och med om smågrejer som gör varken från eller till. Ta henne på orden är verkligen det största misstag man kan göra om man har henne i sitt liv. Jag tycker synd om personalen på boendet, hon måste ju vara omöjlig att ha att göra med. De måste ringa dit polisen för att hon hotar med sax eller vad fan det nu var för några veckor sen, nu senast hade hon skällt ut någon förmodligen var enda anledningen att hon tror att hon är någon psycho diva.

Hon låter upprörd i senaste inlägget "varför har ingen sagt något?". Enda anledningen till att hon är upprörd är för att ingen informerat henne om någonting som hon kan använda för att skylla ifrån allt ansvar för sitt beteende. Förutsatt att allt är sant det vill säga... Nu är hon nog mest bara nöjd över att ha någonting att kunna skylla ifrån sig med. Hon borde vara inlåst på rättpsyk, hon har bevisat gång på gång att hon inte klarar av att leva i samhället.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-06-02 kl. 02:49.
Citera
2014-06-02, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Det är svårt att ta in det hon skrivit i de senaste inläggen. Jag menar hur vet man vad som är sanning eller vad som är lögn? Är det något vi lärt oss sedan hennes erkännande så är det att det finns verkligen ingenting hon drar sig för att ljuga om. Man blir liksom inte förvånad längre när det kommer fram vad hon ljugit om tidigare. Hon har verkligen problem med det där, hon ljuger till och med om smågrejer som gör varken från eller till. Ta henne på orden är verkligen det största misstag man kan göra om man har henne i sitt liv. Jag tycker synd om personalen på boendet, hon måste ju vara omöjlig att ha att göra med. De måste ringa dit polisen för att hon hotar med sax eller vad fan det nu var för några veckor sen, nu senast hade hon skällt ut någon förmodligen var enda anledningen att hon tror att hon är någon psycho diva.

Hon låter upprörd i senaste inlägget "varför har ingen sagt något?". Enda anledningen till att hon är upprörd är för att ingen informerat henne om någonting som hon kan använda för att skylla ifrån allt ansvar för sitt beteende. Förutsatt att allt är sant det vill säga... Nu är hon nog mest bara nöjd över att ha någonting att kunna skylla ifrån sig med. Hon borde vara inlåst på rättpsyk, hon har bevisat gång på gång att hon inte klarar av att leva i samhället.

Hon är nog mest irriterad över att denna gången hittar hon en diagnos i pappren som hon kanske inte aktivt fejkat sig till?
Citera
2014-06-02, 08:55
Medlem
Kardnialvokals avatar
Som någon skrev ovan är det uppenbarligen ett typo. Borderline har beteckning 60.3 samt 301.83 i DSM-IV vilket står på raden under
Citera
2014-06-02, 14:19
Medlem
Nu ligger det uppe en hel drös med foton på gamla journalanteckningar. Förutom det faktum att hon än en gång hänger ut sina föräldrar med en massa detaljer, så finner jag det ytterst absurt att alla bilder på journaler från 2005 nämner en diagnosticerad borderline/emotionellt instabil personlighetsstörning, vid ett tillfälle nämns differentialdiagnosen schizofreni inom parentes.

Låt mig påminna om Bernys framfart 2005: detta var tiden då hon skrev debattartiklar om psykvården i aftonbladet, då hon intervjuades i TV4 och i Veckorevyn, när det gjordes reportage om henne under hennes föreläsningsturneer.... Allt under rubriken: schizofren. I alla de här intervjuerna sa hon att hon blev feldiagnosticerad med borderline och att hon i själva verket led av schizofreni. Trots att, som det nu verkar, hon behandlades som borderlinepatient.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in