2014-05-30, 22:19
Medlem
Är det bara jag som upplever en stark apati när jag är på Lyrica? Så illa att det nästan lutar åt heroin-hållet. Tycker inte om musik eller har en tanke på sysselsättningar jag tycker om i nyktert tillstånd. Jag ligger mest och funderar.
Gillar ändå Lyrican på något märkligt sätt ändå. Tar jag för små doser eller vad är det frågan om egentligen?

Hur känner ni att det fungerar mot tvångstankar?
Citera
2014-05-31, 01:05
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teraopie
Är det bara jag som upplever en stark apati när jag är på Lyrica? Så illa att det nästan lutar åt heroin-hållet. Tycker inte om musik eller har en tanke på sysselsättningar jag tycker om i nyktert tillstånd. Jag ligger mest och funderar.
Gillar ändå Lyrican på något märkligt sätt ändå. Tar jag för små doser eller vad är det frågan om egentligen?

Hur känner ni att det fungerar mot tvångstankar?

Ja, apati skulle man närmast beskriva det som, ger en inga positiva feedbacks öht.
Citera
2014-05-31, 17:43
Medlem
Skallamickens avatar
Finns det något slags kapsel som liknar lyrica 300mg som inte är receptbelagt?? Behöver få reda på ett ej receptbelagt läkemedel som man kan beställa på nätet/köpa på apoteket som liknar just detta som har den röd/vita formen av detta läkemedel..
Citera
2014-05-31, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Testade lyrica för första gången för nån vecka sen, blev kåt som ett djur. Fanns inga hämningar
Nån som känner igen sig?

Mvh

Ja jag!!! Är du kille/tjej? Är det något alla känner? (Själv tjej)
Citera
2014-05-31, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteprincess
Ja jag!!! Är du kille/tjej? Är det något alla känner? (Själv tjej)

"Olämpligt beteende" kan vara en bieffekt om det är det du menar.
Citera
2014-06-01, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
"Olämpligt beteende" kan vara en bieffekt om det är det du menar.

Hur menar du med olämpligt beteende? Kåt ? Inte olämpligt att fittan blir våt
Citera
2014-06-01, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteprincess
Hur menar du med olämpligt beteende? Kåt ? Inte olämpligt att fittan blir våt

Sorry. Nästa gång skall jag läsa lite bättre.
Citera
2014-06-01, 12:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallamicken
Finns det något slags kapsel som liknar lyrica 300mg som inte är receptbelagt?? Behöver få reda på ett ej receptbelagt läkemedel som man kan beställa på nätet/köpa på apoteket som liknar just detta som har den röd/vita formen av detta läkemedel..

Huh?
Citera
2014-06-01, 13:40
Medlem
Zot^s avatar
Citat:

Vi är inte här för att hjälpa dig blåsa folk.
Citera
2014-06-01, 14:36
Medlem
Citat:

Haha shit, lycka till
Citera
2014-06-01, 21:55
Medlem
Citat:

Öh nej. Och varför vill du ha det? Blåsa folk?
Citera
2014-06-02, 15:36
Medlem
Städdag idag. Började med 1 flaska Budweiser och sedan 300mg lyrica. Käkade för några timmar sedan. Blir så jävla spretig dock. Lägger saker på ställen och glömmer sedan vart jag har lagt dem. Lyckades låsa in min nyckel i tvättstugan så har fått ringa serviceanmälan som skall komma och låsa upp dörren åt mig, detta för en summa av hiskeliga trehundra riksdaler. Men ack så bra jag mår. Trehundra hit eller dit, vad gör det när man har Lyrica. Fyllde precis på med 150mg, hoppas det funkar. Har dock tyvärr en förbaskat hög och hård puls, lite små jobbigt. Kanske för att jag handlar, städar, tvättar, lagar mat till ett helt kompani(matlådor till mig själv), på samma gång i och för sig. Produktivitet, minst sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in