2014-12-31, 22:59
Medlem
BallsMans avatar
null
Citera
2015-01-02, 01:53
Medlem
tja

om jag käkar 1500 mg lyrica säger vi,hur länge kan de synas på analys?
finns det någon sticka som ger utslag på lyrica?

vid vilken mg ungefär slutar det synas på analys?

tack på förhand
gott nytt
Senast redigerad av segadanne 2015-01-02 kl. 02:04.
Citera
2015-01-02, 09:39
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segadanne
tja

tack på förhand
gott nytt
Är inte helt säker på det här men jag har för mig att man inte letar efter lyrica vid vanliga prov.
Någon som kan bekräfta eller dementera?

Mvh
Citera
2015-01-02, 11:43
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Idag skippar jag min lyrica med hjälp av subutex vilket funkar kanon. Det gör jag för att imorgon är det nyårs och då vill jag verkligen känna av min lyrica!

1000 sidor innan 2015, det klarar vi.
Tycker subben gör symptomen värre faktiskt, men jag är känslig när det gäller just sub. Annars vet jag att oxykodon på dagen och diazepam till natten gör avtändningen väldigt "bekväm". Men det är dessvärre en dyrare metod.

Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Va iväg o köpte lyrica, no probs.
De tog som fan, 4st 300mg har gjort mig helt såsig.

Formen på dom bevisar att de är fake! De har bredare diameter än riktiga, men rätt färg, ingen text.
Jag är inte sur, för de funkar bra, men ändå.. Hemmagjorda eller utländska.

Vem som helst kan ju köpa stormängd på nån av prergabalinshopparna och köpa tomma kapslar sjäv.
Första gången jag har läst om fake-kapslar för just Lyrica. Kan du inte ta bild på dem och ladda upp här? Står det "PGN" någonstans på dem?

Citat:
Ursprungligen postat av segadanne
tja

tack på förhand
gott nytt
Efter sex dagar är alla prover som tas för Lyrica negativa. Sex dagar. Oberoende av dos. Sådana skaler för urin har de inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Är inte helt säker på det här men jag har för mig att man inte letar efter lyrica vid vanliga prov.
Någon som kan bekräfta eller dementera?

Mvh
Jag bekräftar. Men om det skickas in för att läkaren uppfattar dig som påverkar vid mötet så brukar de kryssa i nästan allting.
Citera
2015-01-02, 12:46
Medlem
Så det spelar ingen till hur mycket jag tar alltså? Har hört att halveringstiden är 6 timmar.. Syns inte lyrica på nanosticka?
Citera
2015-01-02, 15:01
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Så jävla gött att vara helt väck och städa lägenheten. Tycker man får ordningsbeteendet som annars är väldigt karakteristiskt för amfetamin.
Nåväl, nu är all finöl sorterad och rakapparaten har fått ett nytt hem
Citera
2015-01-02, 20:36
Medlem
limE86s avatar
påverkar lyrica dopamin?
Citera
2015-01-03, 16:40
Medlem
Tog oskulden på lyrica igår, käkade 600mg men tyckte faktist det sög Går på sub typ dagligen iof kanske ska testa utan?

Har läst att lyrica förstärker ruset utav subb och kan väll hålla med tlll viss del men den förstärker inte det sköna ruset utav subb utan man noddar endast extremt mycket, ingen extra eufori att tala om. Hade svårt att gå och kunde knappt skriva fick en hjärnfrysning också där det kändes som hjärnan frös till.

Har 4 doser kvar ska testa en dos utan subb imorgon eller i övermorn pallar inte riskera att få någon avtändning på skiten och vill därför ta varje dos med några dagars mellanrum.
Citera
2015-01-03, 18:46
Medlem
Sezlows avatar
Vi reagerar all olika på Lyrica. Jag märker inget mer än att värken lugnar ner sig.
Citera
2015-01-03, 18:46
Medlem
Sezlows avatar
Märkligt att det ska vara så svårt att nå sidan 1000.
Citera
2015-01-04, 15:25
Medlem
Fick en felutskickat när jag handlade på evolution, fick 50 st 300 mg lyrica men använder dom inte. Vad är dom värda på en höft?
Citera
2015-01-04, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melker
Fick en felutskickat när jag handlade på evolution, fick 50 st 300 mg lyrica men använder dom inte. Vad är dom värda på en höft?

Runt 340 kr kartan om jag inte har helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in