2014-05-25, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MADM4N
Ja ja, själv är jag riktigt nöjd med min pille snopp bra svällkroppar som gör den riktigt jävla hård den står i tid och otid och måtten är 15x19

Citat:
Ursprungligen postat av Troett
min kuk är 25x20 men jag har aldrig hört några klagomål, de flesta tjejerna har uppfattat den som fullt normal. Kanske någon enstaka som har antytt att den var ganska stor.

Lol, ni är medelmåttor jämfört med mig

http://data6.blog.de/media/234/4164234_b8e8990e4f_m.png
Citera
2014-05-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tell-Your-World
Lol, ni är medelmåttor jämfört med mig

http://data6.blog.de/media/234/4164234_b8e8990e4f_m.png

Jäklar, doppade du snoppen i ett jordgetingbo?
Citera
2014-05-26, 06:07
Medlem
SparkMans avatar
För det första ser den ut att tillhöra snittet och för det andra är du helt från vettet pojkspoling!?! Om det nu är du på bilderna så kan jag säga att det är rätt så klantigt att posta en nakenbild med sitt ansikte med på flashback!

Jag är till och med noga med vilken inredning som finns med för att ingen ska kunna koppla bilden till mig irl
Citera
2014-05-29, 14:00
Medlem
Ett problem, eller vad som skulle kunna tolkas som ett problem iaf, i den här frågan, är att män med stor kuk i allmänhet, och män som har en stor kuk som ligger med snygga tjejer i synnerhet, får otroligt mycket respekt av andra män. En man med stor kuk får mer respekt och beundran i många fall än en man som har klarat av en svår utbildning. Det kan te sig primitivt och barnsligt, men alla vet att så är fallet, och som ringar på vattnet får den här lilla detaljen ganska stora konsekvenser i livet och samhället.

Själv ser jag bra ut, men jag har ganska liten pick. Och jag har märkt hur andra män har börjat se ner på mig mer och blivit kaxigare mot mig efter att de har sett den än innan.
Citera
2014-05-29, 14:20
Bannlyst
.
Senast redigerad av groundandpound 2014-05-29 kl. 14:37.
Citera
2014-05-29, 14:22
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum
Ett problem, eller vad som skulle kunna tolkas som ett problem iaf, i den här frågan, är att män med stor kuk i allmänhet, och män som har en stor kuk som ligger med snygga tjejer i synnerhet, får otroligt mycket respekt av andra män. En man med stor kuk får mer respekt och beundran i många fall än en man som har klarat av en svår utbildning. Det kan te sig primitivt och barnsligt, men alla vet att så är fallet, och som ringar på vattnet får den här lilla detaljen ganska stora konsekvenser i livet och samhället.

Själv ser jag bra ut, men jag har ganska liten pick. Och jag har märkt hur andra män har börjat se ner på mig mer och blivit kaxigare mot mig efter att de har sett den än innan.
Men det är ju omöjligt att veta hur stor kuk någon har genom att bara bevittna i slakt tillstånd, och hur ofta har du stånd bland andra män?
Citera
2014-05-30, 14:25
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septimum

Detta stämmer inte alls. Du kanske får lite "wow!" i trådar på Flashback, men det finns ingen på gymmet eller badhuset som vet hur stor min kuk är när den är stor, och min kuk är riktigt liten när den är slak - men enligt vissa här grövre än de flesta när den är hård. Visst, en del killar kanske har en bjässe även när den är slak, men det är inget jag har sett i omklädningsrummet heller.

Så killar vet ju inte hur stor kuk killen innan hade som knullade tjejen om inte tjejen själv berättar det, och det verkar ju som att tjejers uppskattning av killars kukstorlek inte är helt konsekvent heller.
Citera
2014-05-30, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Detta stämmer inte alls. Du kanske får lite "wow!" i trådar på Flashback, men det finns ingen på gymmet eller badhuset som vet hur stor min kuk är när den är stor, och min kuk är riktigt liten när den är slak - men enligt vissa här grövre än de flesta när den är hård. Visst, en del killar kanske har en bjässe även när den är slak, men det är inget jag har sett i omklädningsrummet heller.

Så killar vet ju inte hur stor kuk killen innan hade som knullade tjejen om inte tjejen själv berättar det, och det verkar ju som att tjejers uppskattning av killars kukstorlek inte är helt konsekvent heller.

BradS får jag mäta din kuk? Tänkte att vi kunde träffas så att jag kan mäta din kuk så att jag kan bekräfta för alla i denna tråd att du faktiskt besitter 18 cm omkrets.
Citera
2014-05-30, 19:03
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whor3
BradS får jag mäta din kuk? Tänkte att vi kunde träffas så att jag kan mäta din kuk så att jag kan bekräfta för alla i denna tråd att du faktiskt besitter 18 cm omkrets.

Jadå, det går bra. Kanske lite svårt beroende på vart du bor?
Citera
2014-05-30, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Jadå, det går bra. Kanske lite svårt beroende på vart du bor?

Jag blev ärligt talat mer förvånad över din hand på 24 cm än din omkrets på 18.

Alltså, grabbar. HANDEN är på 24 cm! Hur långt är det mellan dina ögon? Hur mycket äter du till frukost?
Citera
2014-05-30, 23:17
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Jag blev ärligt talat mer förvånad över din hand på 24 cm än din omkrets på 18.

Alltså, grabbar. HANDEN är på 24 cm! Hur långt är det mellan dina ögon? Hur mycket äter du till frukost?
Han skrev att han mätte från långfingerspets till tumme och på det sättet har jag ca 22,5-23cm. Med andra ord har BradS en normalstor hand.
Citera
2014-06-02, 03:34
Medlem
jonnerrrs avatar
Mitt enda tips till alla som nojar över kukstorlekar är: sluta fokusera på vad du stoppar i tjejen å fokusera istället på vad du stoppar den i för tjej.

Å med det vill jag bar afå sagt att en stor kuk ger dig inte automatiskt snygga tjejer, de krävs lite mer än bara en massa kött mellan benen.
Och det är väl i första hand du som ska ha de skönt å dom flesta tjejer klarar av att stimulera sig perfekt med små minidildos, något många tjejer tillåmed föredrar, så en liten kuk är inte ett särsilt stort problem om man bara använder den rätt.

Min teori är att 99% av alla som har peniskomplex har suttit och kollat på porr där tjejen blir uppfylld av monsterkukar å skriker som om hon fick en orgasm var 3:e sekund. Kan säga att det är sjukt överdrivet och inget man bör sikta på att eftersträva i ett normalt sexuellt umgänge.

Många tjejer hade inte ens klarat av att ta dom där kukarna. Fast där har vi väl även en del av peniskomplexet, de känns som att killar tror att man ska ha mer än vad tjejen klarar av för att duga. Mitt tips till er är att köpa en flaska hårsprej eller nått med en hyfsad porrig omkrets (16-17cm) och kör upp den i röven på er själva och se hur skönt ni har det. Sedan när ni sitter där och lipar med sprickor i röven så kanske ni kan tänka er att det ändå är ganska opraktiskt med en jättestor å fet kuk. Jag har ibland varit lite för hårdhänt och skadat tjejer med min väldigt medelmåttiga kuk t.o.m vid vaginalt sex fast dom varit plaskvåta, de krävs ingen porr-kuk för att ge dom vad dom tål om det nu är det du är ute efter...

Tror för övrigt att det enda som är oaktraktivt med en liten kuk i sängen är om det märks hur osäker över det du är. Precis som med allting annat som har med tjejer att göra så är osäkerhet oftast ett big no-no när man försöker bygga attraktion. Är du säker på dig själv och gör tjejen riktigt kåt och ser till att ni har kul så är det nog rätt ovanligt att hon ens bryr sig om storleken på din kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in