Citat:
Ursprungligen postat av
Septimum
Ett problem, eller vad som skulle kunna tolkas som ett problem iaf, i den här frågan, är att män med stor kuk i allmänhet, och män som har en stor kuk som ligger med snygga tjejer i synnerhet, får otroligt mycket respekt av andra män. En man med stor kuk får mer respekt och beundran i många fall än en man som har klarat av en svår utbildning. Det kan te sig primitivt och barnsligt, men alla vet att så är fallet, och som ringar på vattnet får den här lilla detaljen ganska stora konsekvenser i livet och samhället.
Detta stämmer inte alls. Du kanske får lite "wow!" i trådar på Flashback, men det finns ingen på gymmet eller badhuset som vet hur stor min kuk är när den är stor, och min kuk är riktigt liten när den är slak - men enligt vissa här grövre än de flesta när den är hård. Visst, en del killar kanske har en bjässe även när den är slak, men det är inget jag har sett i omklädningsrummet heller.
Så killar vet ju inte hur stor kuk killen innan hade som knullade tjejen om inte tjejen själv berättar det, och det verkar ju som att tjejers uppskattning av killars kukstorlek inte är helt konsekvent heller.