Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Nja, du kan inte veta om det är en bra tjej förrän hon tröttnat på dig. Och hon kan tröttna av andra skäl, inte av att penisen är för liten. Skulle hon tycka att sexet är dåligt kan hon lika gärna säga att penisen är för liten för att bli av med mig. Det går ju inte att göra nåt åt samtidigt som hon inte längre vill försöka förbättra för att hon tröttnat på det.
Min poäng är att den som sa så till dig är en vidrig jävla fitta. Ingen snäll människa hade gjort på det sättet.
Om du har kasst självförtroende redan sen innan och får höra en sån sak så kan jag förstå varför du väljer att fokusera på just kuken.
Troligtvis så var det inte din penis som inte dög, men även om det var den största orsaken till att hon dissade dig så kan det lika gärna bero på henne.. Om hon väljer bort en snubbe med medelstor just av den anledningen så ska du bara vara glad för det, vad ska du med en sån ytlig h*ra till?
Skit i om penisstorlekar är jämnfördelade eller ej, minst 50% av dina gamla klasskompisar, arbetskamrater m.m har inte heller någon stor kuk.. men dom har väl lyckats bra för det? Om du ska sitta och ha komplex över en medelkuk så försök sätta dig in i ett annat perspektiv: Det finns killar som har betydligt mindre än dig, vissa kan inte ens få upp den överhuvudtaget och vissa kommer för tidigt. Vad jag menar är att du borde se glaset som halvfullt istället för halvtomt när det kommer till din kuk.