2014-05-21, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Ja det gör du, för du verkar ha inbillat dig att alla kvinnor förtjänar den ideala mannen.

Ser du hyffsat bra ut och är en kul och trevlig prick med en fullt funktionell svenssonpenis så ska du duga för plain jane.. Visst hon kanske inte har den perfekta kroppen, fittan är kanske lite slapp men nog fan är du väl nöjd sålänge ni älskar varandra?

Du är så fruktansvärt mesig som sitter och grinar över att du inte har världens största penis, Majoriteten av män i sverige har ungefär lika stor eller lite mindre penis än dig så du är ju knappast ensam.

Du som är så himla tuff. Att slänga tillbaka en kommentar om att kvinnans fitta är för stor är bara omoget. Du är säkert bara en kaxig valp som vill hävda dig över kvinnorna när du egentligen undviker sanningen och har en mängd brister själv.

Jag är en riktigt bra kille och det behöver jag inte någon bekräftlese för att veta.
Senast redigerad av landt81 2014-05-21 kl. 06:53.
Citera
2014-05-21, 11:11
Medlem
.-.-.s avatar
Här i tråden så har vi en massa "män" som tävlar i att ha störst organ.
En person som hade fått doppa stadigt hade knappast börjat tävla med sitt organ på nätet.
Det här måste handla om såna som aldrig har sett en mutta, bilderna och filmerna på kukar är på deras farsas kuk som grabben fotat för att kunna tillskansa sig en internetpenis.

Brudar brukar inte bli tända av penisbesatthet, det är snarare avtändande, för någon som pratar så mycket om sitt kön måste bara ha taskigt självförtroende.
Jag vet att jag är kungen utan att behöva prata om min snabel.
Citera
2014-05-21, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Du som är så himla tuff. Att slänga tillbaka en kommentar om att kvinnans fitta är för stor är bara omoget. Du är säkert bara en kaxig valp som vill hävda dig över kvinnorna när du egentligen undviker sanningen och har en mängd brister själv.

Jag är en riktigt bra kille och det behöver jag inte någon bekräftlese för att veta.

Det du inte fattar är att en vettig brud hade besparat dina känslor genom att INTE säga saker som "Jag önskar att du hade varit större".

Jag hade aldrig sagt "ååh jag önskar att du hade varit tajtare... åhh jag önskar att du hade varit smalare... ååh jag önskar att du hade haft större bröst." till en tjej, för det är genomruttet.
Citera
2014-05-21, 15:21
Bannlyst
Citat:
Det du inte fattar är att en vettig brud hade besparat dina känslor genom att INTE säga saker som "Jag önskar att du hade varit större".

Jag hade aldrig sagt "ååh jag önskar att du hade varit tajtare... åhh jag önskar att du hade varit smalare... ååh jag önskar att du hade haft större bröst." till en tjej, för det är genomruttet.
Nja, du kan inte veta om det är en bra tjej förrän hon tröttnat på dig. Och hon kan tröttna av andra skäl, inte av att penisen är för liten. Skulle hon tycka att sexet är dåligt kan hon lika gärna säga att penisen är för liten för att bli av med mig. Det går ju inte att göra nåt åt samtidigt som hon inte längre vill försöka förbättra för att hon tröttnat på det.
Citera
2014-05-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Nja, du kan inte veta om det är en bra tjej förrän hon tröttnat på dig. Och hon kan tröttna av andra skäl, inte av att penisen är för liten. Skulle hon tycka att sexet är dåligt kan hon lika gärna säga att penisen är för liten för att bli av med mig. Det går ju inte att göra nåt åt samtidigt som hon inte längre vill försöka förbättra för att hon tröttnat på det.

Min poäng är att den som sa så till dig är en vidrig jävla fitta. Ingen snäll människa hade gjort på det sättet.

Om du har kasst självförtroende redan sen innan och får höra en sån sak så kan jag förstå varför du väljer att fokusera på just kuken.

Troligtvis så var det inte din penis som inte dög, men även om det var den största orsaken till att hon dissade dig så kan det lika gärna bero på henne.. Om hon väljer bort en snubbe med medelstor just av den anledningen så ska du bara vara glad för det, vad ska du med en sån ytlig h*ra till?

Skit i om penisstorlekar är jämnfördelade eller ej, minst 50% av dina gamla klasskompisar, arbetskamrater m.m har inte heller någon stor kuk.. men dom har väl lyckats bra för det? Om du ska sitta och ha komplex över en medelkuk så försök sätta dig in i ett annat perspektiv: Det finns killar som har betydligt mindre än dig, vissa kan inte ens få upp den överhuvudtaget och vissa kommer för tidigt. Vad jag menar är att du borde se glaset som halvfullt istället för halvtomt när det kommer till din kuk.
Senast redigerad av Troett 2014-05-21 kl. 18:19.
Citera
2014-05-21, 18:21
Bannlyst
Citat:
Min poäng är att den som sa så till dig är en vidrig jävla fitta. Ingen snäll människa hade gjort på det sättet.

Om du har kasst självförtroende redan sen innan och får höra en sån sak så kan jag förstå varför du väljer att fokusera på just kuken.

Troligtvis så var det inte din penis som inte dög, men även om det var den största orsaken till att hon dissade dig så kan det lika gärna bero på henne.. Om hon väljer bort en snubbe med medelstor just av den anledningen så ska du bara vara glad för det, vad ska du med en sån ytlig h*ra till?

Skit i om penisstorlekar är jämnfördelade eller ej, minst 50% av dina gamla klasskompisar, arbetskamrater m.m har inte heller någon stor kuk.. men dom har väl lyckats bra för det? Om du ska sitta och ha komplex över en medelkuk så försök sätta dig in i ett annat perspektiv: Det finns killar som har betydligt mindre än dig, vissa kan inte ens få upp den överhuvudtaget och vissa kommer för tidigt. Vad jag menar är att du borde se glaset som halvfullt istället för halvtomt när det kommer till din kuk.

Jo, du har väl helt rätt i det. Dock förblindar känslorna en och man tänker att "det är lugnt". Men nu träffar jag inte henne mer, eller, jag har inte hört av mig till henne.

Jag ska inte tänka mer på det.
Citera
2014-05-22, 00:29
Medlem
http://www.ownzee.com/attachments/2012/08/pic6/5036b937-1644-49da-bc34-2b7fcdbab12d.jpg
Citera
2014-05-23, 06:52
Bannlyst
Vad är det med den här Troetta killen han är ju helt besatt av kukar helst den där snubben som hade en rejäl snase som filmade kuken han ger sig fan inte och påstår att han måste han en massa problem när han knuellar osv, märklig snubbe.

Ja ja, själv är jag riktigt nöjd med min pille snopp bra svällkroppar som gör den riktigt jävla hård den står i tid och otid och måtten är 15x19

Nu kommer väl den där troetta bögefan och ska ha bilder och film, men aldrig att jag bidrar till hans runkmaterial, inte en chans!

Här har du troetta boegejevel!
Citera
2014-05-23, 15:41
Medlem
Fattar inte er som nojjar över 12-14 cm omkrets? Jag har själv 14.5 och 19 lång, har flera gånger varit med om tjejer som påpekar att den är stor eller "ganska stor". Jag vet även att jag har större än många bekanta som man är bukis med. Har t.o.m. fått höra "du är den största jag haft" en gång men det kan ju ha varit fjäsk. Jag har haft sex med riktigt många tjejer i varierande åldrar, ingen har sagt att den är liten eller något i den stilen.
Citera
2014-05-23, 16:49
Medlem
Jag har bara skämtat sen början min kuk är 25x20 men jag har aldrig hört några klagomål, de flesta tjejerna har uppfattat den som fullt normal. Kanske någon enstaka som har antytt att den var ganska stor.
Citera
2014-05-24, 05:36
Bannlyst
Citat:
Jag har bara skämtat sen början min kuk är 25x20 men jag har aldrig hört några klagomål, de flesta tjejerna har uppfattat den som fullt normal. Kanske någon enstaka som har antytt att den var ganska stor.

Dra på trissor det var mig en rejäl jävla pillesnopp du har men du klår inte min polare han har en gång när han var riktigt full erkänt att den är en riktig jäwla grower och kan svullna upp till 37,5x32,2 han går under öknamnet storkuken han är så jävla stor förstår du så han är och kommer nog förbli oskuld resten av sitt liv eftersom pitten hans inte får plats i damernas framstjärtar.

Det är ingen som har sett detta jävla as till kuk då han skäms över den groteska storleken och har alltid på sig något som skyler den, när vi har våra träffar med bastuklubben så har han ett par avklippta termobrallor i bävernylon på sig som han använder som badbrallor.

Han hade en flickvän en gång som försökte ta kort på hans pillevipp med sin mobilkamera men tydligen var kuken så jävla stor så den inte fick plats i telefonen och ett meddelande i stil med "Object is to large" dök upp på skärmen.

Det är ju inte utan att man tycker synd om karln
Senast redigerad av MADM4N 2014-05-24 kl. 06:12.
Citera
2014-05-24, 11:46
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fb-1
Fattar inte er som nojjar över 12-14 cm omkrets? Jag har själv 14.5 och 19 lång, har flera gånger varit med om tjejer som påpekar att den är stor eller "ganska stor". Jag vet även att jag har större än många bekanta som man är bukis med. Har t.o.m. fått höra "du är den största jag haft" en gång men det kan ju ha varit fjäsk. Jag har haft sex med riktigt många tjejer i varierande åldrar, ingen har sagt att den är liten eller något i den stilen.

Citat:

Nu tycker jag detta bara blir en massa jävla trams. Var mer konsekvent, eller skriv inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in