2014-05-30, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Marca rapporterar om att Barcelona har skickat ett första bud på 345 miljoner kronor för Aguero och att klubben även är villiga att betala Kokes utköpsklausul på 550 miljoner kronor.
Aguero är värt det dubbla imo
2014-05-30, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Imponerades mycket av Stéphane Mbia i El finalen. Har ett kontrakt som går ut snart. Utlånad från QPR till Sevilla. Var tror ni han hamnar?

Har QPR bekräftat att man inte utnyttjar optionen på att förlänga hans kontrakt?
2014-05-30, 17:15
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Aguero är värt det dubbla imo
Så här sa Agueros farsa

Citat:
Leonel del Castillo (father Aguero): "Sergio would be delighted to join Barça, but Man City makes it impossible." [cope]

Så sant så sant, finns nog inget mer omöjligt än att signa Man Citys och PSGs bästa spelare, deras ägare kommer aldrig behöva.

Klubbar borde skita i att sikta in sig på dom spelarna.

Men visst fan skulle Aguero som är typ bästa kompis med Messi kunna skapa något alldeles speciellt med honom... fy fan.
2014-05-30, 17:39
Medlem
Volands avatar
Felipe Luis nära Chelsea? En 28årig vänsterback för knappa 20m Euro. Säger nej tack. Vad hände med Moreno och Rodriquez? Hur när United är Shaw? Hellre han för 30 i sådana fall.

Lambert i Liverpool? Är Hodgson tillbaka som värvningsansvarig?
2014-05-30, 17:42
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voland
Felipe Luis nära Chelsea? En 28årig vänsterback för knappa 20m Euro. Säger nej tack. Vad hände med Moreno och Rodriquez? Hur när United är Shaw? Hellre han för 30 i sådana fall.

Lambert i Liverpool? Är Hodgson tillbaka som värvningsansvarig?

United ska vara enda klubben som lagt ett officiellt bud på Shaw.
2014-05-30, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Har QPR bekräftat att man inte utnyttjar optionen på att förlänga hans kontrakt?

Han vill lämna. Tror det blir Sevilla eller någon mitten/bottenklubb i PL.
2014-05-30, 18:01
Medlem
Citat:
Han vill lämna. Tror det blir Sevilla eller någon mitten/bottenklubb i PL.

Det vet jag men det är QPR som styr över klausulen. De borde dock inte vara så pigga på att få tillbaka en spelare som ej vill spela för dem.
2014-05-30, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Det vet jag men det är QPR som styr över klausulen. De borde dock inte vara så pigga på att få tillbaka en spelare som ej vill spela för dem.

Jag förstod vad du menade men borde inte den klausulen endast träda i kraft om båda parter är överens om en förlängning? Eller du menar att QPR kan tvinga han förlänga pga denna klausul? Som sagt tror inte QPR vill förlänga med en spelare som inte vill spela där.
2014-05-30, 18:39
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Jag förstod vad du menade men borde inte den klausulen endast träda i kraft om båda parter är överens om en förlängning? Eller du menar att QPR kan tvinga han förlänga pga denna klausul? Som sagt tror inte QPR vill förlänga med en spelare som inte vill spela där.

Dom kan ju alltid tjäna några miljoner på at förlänga och sälja, om nu QPR kan förlänga utan hans tillåtelse.
2014-05-30, 18:42
Medlem
“It hurts when you’re always doing your best for your club and then you hear that you might be going to Tottenham"

Di Maria om Spurs-ryktena. Känns som Tottenhams aktier rasat rätt rejält sedan förra sommaren.
2014-05-30, 19:23
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
“It hurts when you’re always doing your best for your club and then you hear that you might be going to Tottenham"

Di Maria om Spurs-ryktena. Känns som Tottenhams aktier rasat rätt rejält sedan förra sommaren.

Det där dock taget ur sitt sammanhang och i min mening blivit överdrivet då det blev översatt från spanska till engelska. Kunde stått vilken klubb som helst istället för Tottenham, så som jag förstod honom så menade han att han tyckte att han gjorde det bra i Madrid men blev ändå sammanlänkad med en annan klubb, i det här fallet då Tottenham.
Senast redigerad av preben12 2014-05-30 kl. 19:29.
2014-05-30, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12

Det där dock taget ur sitt sammanhang och i min mening blivit överdrivet då det blev översatt från spanska till engelska. Kunde stått vilken klubb som helst istället för Tottenham, så som jag förstod honom så menade han att han tyckte att han gjorde det bra i Madrid men blev ändå sammanlänkad med en annan klubb, i det här fallet då Tottenham.

Ja, det är sant. Var egentligen ingen känga till Spurs från honom utan mer, som du säger, att han efter sin fina säsong bör slippa få höra att han ska bort hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in