Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-29, 16:39
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Krav på att man kan stava också kanske?
Det skulle inte bli många som klarade sig igenom det testet med tanke på den svenska skolan, massinvandringen och att folk mestadels tittar på amerikanska filmer och använder Engenska språket i allt större grad.
Senast redigerad av adolf512 2014-05-29 kl. 16:47.
Citera
2014-05-29, 19:03
Medlem
Vad tycker SvP ska hända om en svensk kvinna blir gravid med en mörkhyad man utomlands och kommer sedan tillbaka till Sverige för att föda barnet?

Ni vill ju kasta ut alla som inte är "etniskt svenska", som ni säger.
Citera
2014-05-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
Varför valde ni Svenskarnas parti och inte Svenskarnas Parti?
Det är svensk standard att skriva namn med stor bokstav i början av första ordet och små i eventuella övriga delar av namnet. Dock har partier/företag/organisationer/osv "rätt" att välja att sätta ut stora och små bokstäver hur de vill av estetiska skäl och då är det den stavningen som är mest korrekt. Så det är inte särskilt konstigt att namnet skrivs "Svenskarnas parti" men förkortningen "SvP" förvirrar lite.
Citera
2014-05-29, 20:15
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tjafsar de verkligen så mycket om det då?
De registerar väl rösterna som de är skrivna, men sen läggs alla röster på SvEnskarnas Parti ihop med de på Svenskarnas parti när mandaten ska fördelas.

Då kunde man väl instruera de som listar handskrivna röster att baka ihop dem i en grupp så man slapp frågetecknen kring hur de sköter sitt jobb och så att man slapp leta efter alla kombinationer.
Fann förresten en "SVeNSKarNaS PaRTi" också, ett sätt av röstaren att kontrollera om valfusk sker och däri finns förstås en poäng.
Citera
2014-05-29, 22:01
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Bilderberg gruppens möte håller till i köpenhamn den 29maj-1juni.
Medlemmar från Sverige är bl.a Carl Bildt, två Wallenbergare, Volvo och Saab, svenska dagbladet.

Borde Svenskarnas parti vara där och protestera? Det borde Danskarnas parti iaf kan jag tycka.
Citera
2014-05-30, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Har funderat på det där med vad spanjorerna och portugiserna(främst spanjorerna då vad jag förstår det) gjorde i Syd- och Mellanamerika.

De åkte i början primärt dit i syfte att röva guld, silver och andra värdesaker. De var helt besatta av att skaffa så mycket guld som möjligt. Det var expeditioner av äventyrare, legosoldater och rövare. Kolonisationen av Nordamerika handlade mer om att vita i England och Nordvästeuropa behövde nytt land och flyttade dit med sina familjer och hela sitt samhälle.

Citat:
De åkte alltså dit med bara män, för att sedan sno indianernas kvinnor och skapa en massa halveuropéer. Hur hade de tänkt att det skulle hålla i längden?

Det tänkte de inte. Det var nog mest bara så det blev.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-05-30 kl. 03:15.
Citera
2014-05-30, 11:24
Medlem
Nordkamps avatar
626 röster på Svenskarnas parti (alla stavningar inkluderade).
Citera
2014-05-30, 11:31
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkamp

Det känns ju som en riktigt bra siffra för ett val man inte ställer upp i? En ökning med nästan 100 gånger sen förra EU-valet eller nästan 10 000% alltså. Kul!
Citera
2014-05-30, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Det känns ju som en riktigt bra siffra för ett val man inte ställer upp i? En ökning med nästan 100 gånger sen förra EU-valet eller nästan 10 000% alltså. Kul!
Det går säkerligen bättre i riksdagsvalet, ett val som SvP officiellt ställer upp i.
Citera
2014-05-30, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkamp
Stockholm och Östergötland är väl inte färdigräknade? Dessutom kommer partiet givetvis granska valmyndighetens rådata en gång själva. Min gissning är att det blir 8-900 innan det är helt färdigräknat även om 1000 hade sett fränt ut.
Citera
2014-05-30, 12:10
Medlem
QMs avatar
Valfusk här också... Min röst registrerades som Svenkarnas parti. Värt att notera är att de hade ställt en jävla blatte som entrévärd för att bemöta röstarna och som hade uppsikt över valsedlarna.
Citera
2014-05-30, 12:50
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Valfusk här också... Min röst registrerades som Svenkarnas parti. Värt att notera är att de hade ställt en jävla blatte som entrévärd för att bemöta röstarna och som hade uppsikt över valsedlarna.

Har du anmält?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in