Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Patrik Fridén är duktig, men den här idén om en ny myndighet för att DNA-testa medborgare är verkligen ingen valvinnare. Jag skulle vilja se en annat sätt att tackla den typen av frågor. Sen är jag iofs betydligt mer liberal i rasfrågan än SvP. SvP anser ju faktiskt att enbart helvita européer ska kunna vara medborgare, jag anser att det bör kunna göras undantag från den regeln för t.ex. adopterade eller folk som har bott i landet i generationer.
En myndighet som sköter sånt där utesluter väl inte att diverse undantag kan göras? Hur skulle man annars sålla bort främlingarna ur Sverige om många förnekar att de är rasfrämlingar?
Citera
2014-05-28, 20:32
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaz_mongo
Instämmer, även om jag tror att både du och jag väljer SvP i 11 fall av 10 istället för SD eller sjuklövern.
Japp. En röst på SvP är en röst på SDU, Nordisk Ungdom eller vad du vill som är mer radikalt än SD. Får SvP inget gehör är det som att ge SD klartecken för att deras überliberala linje är den ohotat rätta.
Citera
2014-05-28, 20:37
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
En myndighet som sköter sånt där utesluter väl inte att diverse undantag kan göras? Hur skulle man annars sålla bort främlingarna ur Sverige om många förnekar att de är rasfrämlingar?
Alla måste inte ut. Sätt stopp nu. Repatriera kriminella (med familj) plus ointegrerbara från de senaste tjugo åren så är mycket gjort.
Citera
2014-05-28, 20:50
Medlem
Citat:
Alla måste inte ut. Sätt stopp nu. Repatriera kriminella (med familj) plus ointegrerbara från de senaste tjugo åren så är mycket gjort.
Jo, totalstopp och utvisning av alla utomeuropeiska invandrare som kommit de senaste 25 åren samt deras ättlingar hade varit en rejäl rensning. Men du tycker alltså att medborgarskap inte alls ska kopplas till ras när läget är "under kontroll" igen eller?

Om man vill göra skillnad på europeisk och utomeuropeisk invandring framöver känns det ju som att man måste använda rastillhörighet som ett kriterium för medborgarskap. Annars kommer ju rasfrämlingar som bor i europeiska stater kunna invandra till Sverige om vi tillåter invandring från europeiska länder (ett alternativ är ju iofs att endast tillåta invandring från europeiska stater som styrs av nationella regimer). Så det känns kanske nödvändigt med någon form av myndighet som sorterar lite. Men det är ju lite kluriga frågor och det är ju helt klart ett opopulistiskt förslag från SvP.

Vad är din inställning om massinvandringen fortsätter så länge att det helt enkelt blir för många rasfrämmande personer som det enligt dig idag borde göras "undantag" för? Accepterar du en stor minoritet rasfrämlingar eller blir du folkmordsnazist då?
Citera
2014-05-28, 20:57
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Men ur ett rasligt perspektiv så är det ju de skötsamma rasfrämlingarna ett större hot än de mest degenererade kebabblattarna, då de kan komma att rasblanda sig med etniska svenskar. Dessutom så får du det att låta som att det värsta man kan göra mot en rasifierad kropp är att skicka honom/henne tillbaks till hans/hennes hemland. Det är ju knappast så att allt utanför Europa, Oceanien och Nordamerika (samt vissa delar av Sydamerika) är ett levande Helvete.

Vill du ha ett levande bevis på att endast en svenskvänlig leitkultur inte kommer att räcka utan fullständig geografisk rassegregering för att bevara det svenska folket och den vita rasen – så är det bara att kolla åt Sydamerika. Man var inte lika strikta på det här med rasrenhet som i Nordamerika, och invandringen från Sydeuropa bestod till största delen av män i början, och när man följaktligen befann sig på andra sidan jordklotet var man helt sonika tvungen att taga av vad den amerikanska kontinenten hade att erbjuda i kvinnoväg: Icke-vita kvinnor. Även i länder som Argentina är det påfallande få av de som ser sig själva som vita som skulle räknas som vita av Svenskarnas parti, vilket är resultatet av vad jag nämnde tidigare.

Dessutom så kan folk med påfallande mycket icke-vit genetik så väldigt vita ut, vilket är orsaken till varför man bör testa folk genetiskt för att avgöra hur vita de är.
Senast redigerad av NixYO 2014-05-28 kl. 21:12.
Citera
2014-05-28, 21:07
Medlem
Ustyugov2s avatar
Fridén är otroligt bra. Grym.

Hade varit kul att se om jag var ensam SvP-väljare i kyrkovalet eller inte. De ställde ju inte upp i det valet heller men uppmanade folk att rösta bl.a. via Radio Framåt. Har ingen aning om hur kyrkovalet slutade för SvP trots att jag frågat här i tråden några gånger samt försökt navigera på den här konstiga val-hemsidan.
Citera
2014-05-28, 22:02
Medlem
Nordkamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En ganska lång intervju med SvP:s kandidat Patrik Fridén uppdelad i två klipp:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=5875476

Är det bara hos sr den ligger? Även om artikeln troligtvis sammanfattar intervjun så hade jag gärna tagit del av hela.
Gillar honom starkt och det behövs verkligen fler av hans kaliber (offentligt).

Journalisten var anting fortfarande skakad efter intervjun eller helt i exstas efter att en dödsgaskammarnazzist talat
så öppet om SvPs vision med tanke på alla slarvfel i texten.
Citera
2014-05-28, 22:07
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Men ur ett rasligt perspektiv så är det ju de skötsamma rasfrämlingarna ett större hot än de mest degenererade kebabblattarna, då de kan komma att rasblanda sig med etniska svenskar. Dessutom så får du det att låta som att det värsta man kan göra mot en rasifierad kropp är att skicka honom/henne tillbaks till hans/hennes hemland. Det är ju knappast så att allt utanför Europa, Oceanien och Nordamerika (samt vissa delar av Sydamerika) är ett levande Helvete.
Tycker inte undantag ska göras. Bara för att man "kan" så betyder det inte att det är bra, och det är aldrig bra med rasfrämlingar i svenskt land, så det är helt onödigt att medvetet låta vissa vara kvar när det är dåligt. Varför inte skicka ut alla när vi ändå håller på isåfall?
Citat:
Vill du ha ett levande bevis på att endast en svenskvänlig leitkultur inte kommer att räcka utan fullständig geografisk rassegregering för att bevara det svenska folket och den vita rasen – så är det bara att kolla åt Sydamerika. Man var inte lika strikta på det här med rasrenhet som i Nordamerika, och invandringen från Sydeuropa bestod till största delen av män i början, och när man följaktligen befann sig på andra sidan jordklotet var man helt sonika tvungen att taga av vad den amerikanska kontinenten hade att erbjuda i kvinnoväg: Icke-vita kvinnor. Även i länder som Argentina är det påfallande få av de som ser sig själva som vita som skulle räknas som vita av Svenskarnas parti, vilket är resultatet av vad jag nämnde tidigare.
Har funderat på det där med vad spanjorerna och portugiserna(främst spanjorerna då vad jag förstår det) gjorde i Syd- och Mellanamerika. De åkte alltså dit med bara män, för att sedan sno indianernas kvinnor och skapa en massa halveuropéer. Hur hade de tänkt att det skulle hålla i längden? I jämförelse med britterna(huvudsakligen då) som tog med sig en massa egna kvinnor och därmed kunna upprätthålla sin befolkning i Nordamerika.
Citat:
Dessutom så kan folk med påfallande mycket icke-vit genetik så väldigt vita ut, vilket är orsaken till varför man bör testa folk genetiskt för att avgöra hur vita de är.
Det är ju också det rättssäkraste.
Citera
2014-05-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Har funderat på det där med vad spanjorerna och portugiserna(främst spanjorerna då vad jag förstår det) gjorde i Syd- och Mellanamerika. De åkte alltså dit med bara män, för att sedan sno indianernas kvinnor och skapa en massa halveuropéer. Hur hade de tänkt att det skulle hålla i längden? I jämförelse med britterna(huvudsakligen då) som tog med sig en massa egna kvinnor och därmed kunna upprätthålla sin befolkning i Nordamerika.

Den katolska kyrkan förklarade indianer spirituellt jämställda med européer och öppnade därmed upp för äktenskap mellan indianerna och spanjorerna:

(FB) Nationalister och religion
Senast redigerad av Europeisch 2014-05-28 kl. 22:26.
Citera
2014-05-28, 22:34
Medlem
Nordkamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov2
Fridén är otroligt bra. Grym.

Hade varit kul att se om jag var ensam SvP-väljare i kyrkovalet eller inte. De ställde ju inte upp i det valet heller men uppmanade folk att rösta bl.a. via Radio Framåt. Har ingen aning om hur kyrkovalet slutade för SvP trots att jag frågat här i tråden några gånger samt försökt navigera på den här konstiga val-hemsidan.

Det gick väl för rösterna som det brukade gå för häxor, om kyrkan fick bestämma.
Citera
2014-05-28, 22:39
Medlem
Pittris avatar
https://www.youtube.com/watch?v=mM9Qz7Wim18

Hittade detta klipp idag och bekräftar att SVP är det ända nationalistiska alternativet.
Citera
2014-05-28, 22:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pittri
https://www.youtube.com/watch?v=mM9Qz7Wim18

Hittade detta klipp idag och bekräftar att SVP är det ända nationalistiska alternativet.
Sa juden "Israel with it's thriving diversity" ? Har inte Israel typ raskontroll mer eller mindre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in