2014-03-28, 02:16
Medlem
Om jag skulle tänka mig att skaffa en sugarbabe så skulle det gärna få vara någon som som har invandrat till Sverige och håller på lära sig svenska. Skulle gärna lägga tid på hjälp med svenskan. Ålder, ras och religion är inte det viktigaste, utan att man har kul ihop.

Hälsningar från Göteborg
Citera
2014-04-02, 15:26
Medlem
SleepyHollows avatar
Jag skulle kunna tänka mig att ha en sugardaddy, då jag sliter och jobbar mycket men ändå bara har 500kr kvar till mat när räkningarna är betalda. Jag älskar att umgås och sex är alltid trevligt men är inte intresserad av att ha ett riktigt förhållande för tillfället. Det suger verkligen att vara ung och inte kunna få ett fast jobb inom det man är utbildad inom utan måste vara timvikarie.
Tyvärr så är nog chansen att hitta nån större i storstadsregionerna, än i Dalarna.
Citera
2014-04-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyHollow
Tyvärr så är nog chansen att hitta nån större i storstadsregionerna, än i Dalarna.

Har bara startat på detta och försökt på sugardaters.se - än så länge ingen nabb i Skåne...

/J
Citera
2014-04-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danoswed
Har bara startat på detta och försökt på sugardaters.se - än så länge ingen nabb i Skåne...

De verkar ta betalt av SD men inte av SB. Verkar det värt det än så länge trots att du inte hittat nån?
Citera
2014-04-05, 22:38
Medlem
Nilsboks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyHollow
Jag skulle kunna tänka mig att ha en sugardaddy, då jag sliter och jobbar mycket men ändå bara har 500kr kvar till mat när räkningarna är betalda. Jag älskar att umgås och sex är alltid trevligt men är inte intresserad av att ha ett riktigt förhållande för tillfället. Det suger verkligen att vara ung och inte kunna få ett fast jobb inom det man är utbildad inom utan måste vara timvikarie.

Du får väl åka iväg till ngn större ort då. En SD vill nog inte åka hem till din lilla bykrog.
Citera
2014-04-10, 14:24
Medlem
SleepyHollows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilsbok
Du får väl åka iväg till ngn större ort då. En SD vill nog inte åka hem till din lilla bykrog.

Nu bor jag inte i en liten byhåla, och det bor ganska många i dalarna. Men om man letar personer med större plånbok så borde storstadsregionerna vara tätare med såna. Jag svarade bara på frågeställningen samt framförde svårigheterna med att skaffa en utanför storstäderna.
Citera
2014-05-29, 14:13
Medlem
hur skaffar man en "sugarbabe" i Sverige? går det ens?

ja hur skaffar man sig en sådan? ni som gjort det, vart träffar ni dem?

är inte intresserad av att köpa en hora, vill ha en kärleksrelation med en tjej som är intresserad av pengar. finns det en sånna tjejer i Sverige?
Citera
2014-05-29, 14:16
Medlem
Ghostdesperas avatar
De flesta kvinnorna i Sverige går att köpa.
Citera
2014-05-29, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostdespera
De flesta kvinnorna i Sverige går att köpa.

har du säkerställt detta statistiskt och pratar av dina egna framgångsrika erfarenheter med dem?
Citera
2014-05-29, 14:39
Avslutad
Är nog inte svårare än att hitta något community med många unga tjejer.
Unga tjejer går igång som satan av att ha en äldre man som köper massa presenter m.m.
Citera
2014-05-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Är nog inte svårare än att hitta något community med många unga tjejer.
Unga tjejer går igång som satan av att ha en äldre man som köper massa presenter m.m.

vilket community?

får ångest av sånna sociala forum och communities som facebook etc där man ska hålla på och visa bilder och måla upp sitt "perfekta liv"....

finns det någon chatt eller något hemsida som är lite mer diskret?

EDIT vet inte vad in definition av "äldre man är" men jag är mellan 20 och 25 år.
Citera
2014-05-29, 15:37
Medlem
Ghostdesperas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-her
har du säkerställt detta statistiskt och pratar av dina egna framgångsrika erfarenheter med dem?

Alla går att köpa, frågan är bara hur stor pengahög som krävs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in