2014-04-10, 09:41
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problemguy
Hej!

Kan man skapa sin egen stad i Sims 3? Har iallafall inte hittat något...

Har inte det gått i dom tidigare? Iallafall 2:an

Det kan du göra med ett program du laddar ner från EA. Set heter Skapa En Värld på svenska och Create a world, CAW.
http://www.thesims3.com/game/tools/world
Citera
2014-04-10, 09:54
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saqwee
Om man laddar ned the sims 3 från piratebay eller dylikt, kan man fortfarande ladda ner föremål från the sims 3 Exchange?

Du kan spela utan CD med denna mod. Spelet måste då startas med .exe-filen:
C:\Program\Electronic arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3W.exe
inte från launchern:
http://nraas.wikispaces.com/NoCD

För att ladda ner från Exchange är det värre. Du måste registrera spelet hos Origin/EA och då behöver du en licensnyckel. Köp grundspelet så du får en giltig nyckel.
Citera
2014-04-10, 11:34
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Ja, det krävs en kraftfull dator. Ett problem är att ju längre tid du spelar desto trögare går det. Simmarna som du inte spelar med förökar sig ju hela tiden och datat för de som dött finns kvar i minnet. En värld jag spelat länge är uppe i 3,2 GB nu. Du måste alltså ha Windows 64 bit och 8 GB RAM.

Här finns lite vittnen om vad som krävs:
(FB) Sims 3 Problem?(Hackar ordentligt!!)
Citera
2014-04-11, 17:48
Medlem
saqwees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Du kan spela utan CD med denna mod. Spelet måste då startas med .exe-filen:
C:\Program\Electronic arts\The Sims 3\Game\Bin\TS3W.exe
inte från launchern:
http://nraas.wikispaces.com/NoCD

För att ladda ner från Exchange är det värre. Du måste registrera spelet hos Origin/EA och då behöver du en licensnyckel. Köp grundspelet så du får en giltig nyckel.

okey!
Jag har tre st the sims spel redan(som e köpta på riktigt). Går de då med exchnge om ja laddar ned några andra spel ?
Citera
2014-05-13, 11:47
Medlem
salxars avatar
http://www.spelkoder.se/the-sims/the-sims-3-origin.html
The Sims 3 kostar nu 75 kronor, för de som känner för att slå till.
Citera
2014-05-15, 10:35
Medlem
Hej! Igår gick allting åt helvete för mig. När jag spelade så krashade det hela tiden och sedan såg jag att jag inte hade uppdaterat till senaste uppdateringen, utan hade en rätt gammal uppdatering (har inte spelat sedan i höstas). Så jag försökte att uppdatera men det funkade inte! Jag försökte hur länge som helst men tillslut så struntade jag i det och avinstallerade alla mina sims och sparade de mappar jag ville ha kvar till senare på skrivbordet, sedan skulle jag igång och installera alla igen och det har gått bra till jag kom till Universitetsliv. Jag försökte installera men det kommer upp en ruta där där datorn frågar om jag vill ta bort allt innehåll. Det hände varje gång sedan upptäckte jag att det var som att min avinstallation inte hade gått igenom. Jag försökte ta bort det på kontrollpanelen och även manuellt men det blir fortfarande precis likajävladant när jag ska försöka installera skiten igen, det står liksom att avinstallationen har avbrutits när jag väl försöker avinstallera. Jag fattar inte vad det är för fel!? Kan det vara någon mapp jag har kvar någonstans som håller på och buggar?

Alla mina sims är nerladdade, såklart. Tänkte att det kanske kan vara bra att nämna.
Citera
2014-05-15, 10:41
Medlem
brattalattas avatar
Har nu öppnat ett dagis och träffar fina milfs som min sim gör barn med. Nu är det så att mina egna barn kommit till mitt dagis. Det känns lite sjukt egentligen. Jag får nog sluta upp med mitt beroende att skaffa barn med alla simmar.
Citera
2014-05-29, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brattalatta
Har nu öppnat ett dagis och träffar fina milfs som min sim gör barn med. Nu är det så att mina egna barn kommit till mitt dagis. Det känns lite sjukt egentligen. Jag får nog sluta upp med mitt beroende att skaffa barn med alla simmar.

Wow!

Funderar på att dra in detta spel igen, har endast spelat The sims 3, alltså bara orginalspelet utan expansioner.

Vilka är dom bästa expansionerna, tillför det mycket nöje?
Tyckte att urvalet utav Möbler, Tapeter och Utstyrsel var dåligt i The sims 3.
Citera
2014-05-29, 15:03
Medlem
brattalattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Wow!

Funderar på att dra in detta spel igen, har endast spelat The sims 3, alltså bara orginalspelet utan expansioner.

Vilka är dom bästa expansionerna, tillför det mycket nöje?
Tyckte att urvalet utav Möbler, Tapeter och Utstyrsel var dåligt i The sims 3.

4an kommer om några månader så håll ut!
Citera
2014-05-31, 15:44
Medlem
Är spelet bra i sig eller bör man skaffa diverse expansioner?
Citera
2014-05-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Är spelet bra i sig eller bör man skaffa diverse expansioner?
Jag tycker det är jättekul (spelar utan någon expansion, vet inte ens om jag har uppdaterat det). jag blev inspirerad av http://i.imgur.com/NrJku9x.jpg
Min gubbe är ovän med allt och alla, riktigt mycket drama i kvarteret. Synd att man inte kan bryta sig in hos grannen!
Senast redigerad av Olepeter 2014-05-31 kl. 16:56.
Citera
2014-05-31, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag tycker det är jättekul (spelar utan någon expansion, vet inte ens om jag har uppdaterat det). jag blev inspirerad av http://i.imgur.com/NrJku9x.jpg
Min gubbe är ovän med allt och alla, riktigt mycket drama i kvarteret. Synd att man inte kan bryta sig in hos grannen!
Ha ha.
Låter sådär lagom friskt. Lite Mark Dutroux-vibbar över det hela. Aja, får väl ge spelet en chans. Gillade Sims 2 och 3:an kan väl knappast vara sämre?
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-31 kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in