Citat:
Ursprungligen postat av
Gbgtjackisen
Kan man inte bara typ spä ut med vatten från toan?
Kom igen flashback någon måste ha lyckats med diskmedel osv, vissa säger att det är en myt andra inte osv, fan konkreta svar nu.
Om du läser ett par sidor bak så har du svar på det mesta du frågade om där.
Nej det går inte med vatten från toan då de häller i blått skit i toan för att just kunna se ifall man försökt spä ut det. Tvål och diskmedel gör provet ogiltigt och de fattar att du försöker manipulera det.
Drick en 3 liter vatten innan testet, pissa några gånger så urinkoncentrationen sjunker, på så vis får du omtest utan att ha "manipulerat" provet då ingen kan anklaga dig för att dricka vatten.
Då får du förhoppningsvis några dagar extra på dig och har du bara tagit amfetamin så behöver du bara ett par dagar.
Jag fick 2 veckor på mig, men jag rökade under den tiden så jag fick fuska på mitt omtest, vilket jag klarade.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skohornet
Riskerar LVM på pissen imorgon. Kommer utan problem kunna smuggla med mig mitt rena piss då jag pissar bakom stängda dörrar. Då återstår frågan, hur ska man få det till rätt temp? Det kommer att ligga i en pipett (står i kylen just nu(urinet that is om jag var otydlig)).
Ställa fram det någon timme innan piss?
Värma lite?
Hur mycket kan det diffa för att det ska bli ogiltigt?
osvosv.
tldr: hur gör jag med mitt nedkylda rena piss för att det ska få rätt temperatur till mitt pissprov imorgon?
Lägg det i en skål med 40c~ vatten (använd en febertemp lämpligtvis) en stund, sen ha provröret inpackat i ljumsken typ.
Ska du pissa inom 45-60 min efter proceduren så ska du klara dig fint. Mitt höll 33c efter 45 minuter och jag värmde inte ens upp det (det var dock ca 34c när jag stoppade det i påsen).