2014-05-26, 22:12
Medlem
Eventuellt pisstest imorgon. Har tagit amfetamin varje dag i ca 40-60 dagar, olika doser varje gång. Idag har jag tagit väldigt lite. Provet sägs vara oövervakat, vad kan jag göra då? Har inte tillgång att använda någon annans urin.

Vilka förberedelser?
Vad går att göra om provet är oövervakat?

Behöver er nu alla flashbackare, ställ frågor om ni behöver någon info! Det gäller framtiden lite för mycket.
2014-05-26, 23:10
Medlem
RullaDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgtjackisen
Eventuellt pisstest imorgon. Har tagit amfetamin varje dag i ca 40-60 dagar, olika doser varje gång. Idag har jag tagit väldigt lite. Provet sägs vara oövervakat, vad kan jag göra då? Har inte tillgång att använda någon annans urin.

Vilka förberedelser?
Vad går att göra om provet är oövervakat?

Behöver er nu alla flashbackare, ställ frågor om ni behöver någon info! Det gäller framtiden lite för mycket.
Det ser mörkt ut för dig.. gör standardproceduren. Upp tidigt, drick och få igång kroppen och hoppas att det är oövervakat vilket det är om det är jobbrelaterat
2014-05-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullaDen
Det ser mörkt ut för dig.. gör standardproceduren. Upp tidigt, drick och få igång kroppen och hoppas att det är oövervakat vilket det är om det är jobbrelaterat

Kan man inte bara typ spä ut med vatten från toan?

Kom igen flashback någon måste ha lyckats med diskmedel osv, vissa säger att det är en myt andra inte osv, fan konkreta svar nu.
2014-05-27, 03:00
Medlem
Skohornets avatar
Riskerar LVM på pissen imorgon. Kommer utan problem kunna smuggla med mig mitt rena piss då jag pissar bakom stängda dörrar. Då återstår frågan, hur ska man få det till rätt temp? Det kommer att ligga i en pipett (står i kylen just nu(urinet that is om jag var otydlig)).

Ställa fram det någon timme innan piss?
Värma lite?
Hur mycket kan det diffa för att det ska bli ogiltigt?

osvosv.

tldr: hur gör jag med mitt nedkylda rena piss för att det ska få rätt temperatur till mitt pissprov imorgon?
2014-05-27, 04:00
Medlem
RullaDens avatar
Tejpa eller fäst den på något sätt på innansidalår eller jämte snorren och ballarna sen öppnar du gylfen och drar på. Så vet jag att folk gjoet med löskuk med övervakning och lyckas men du klarar dig galant bara.
Ha pipetten i mellangården mellan anus och röv typ. Mitt i rövskägget, där lär det vara varmt och mysigt.
2014-05-27, 09:30
Medlem
Shenare blev tagen på piss idag, rökte 1 bloss för sådär 2 veckor sen exakt (har taggat ner på rökan då jag visste att det skulle bli piss) pissade negativt, frågan är bara om jag bör vara orolig när det kommer tillbaka från analys ?
Mängd=1 bloss av en ca 0,5g spliff
Tid=2 Veckor innan piss
Vikt=66kg
2014-05-27, 17:17
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgtjackisen
Kan man inte bara typ spä ut med vatten från toan?

Kom igen flashback någon måste ha lyckats med diskmedel osv, vissa säger att det är en myt andra inte osv, fan konkreta svar nu.

Om du läser ett par sidor bak så har du svar på det mesta du frågade om där.

Nej det går inte med vatten från toan då de häller i blått skit i toan för att just kunna se ifall man försökt spä ut det. Tvål och diskmedel gör provet ogiltigt och de fattar att du försöker manipulera det.

Drick en 3 liter vatten innan testet, pissa några gånger så urinkoncentrationen sjunker, på så vis får du omtest utan att ha "manipulerat" provet då ingen kan anklaga dig för att dricka vatten.

Då får du förhoppningsvis några dagar extra på dig och har du bara tagit amfetamin så behöver du bara ett par dagar.
Jag fick 2 veckor på mig, men jag rökade under den tiden så jag fick fuska på mitt omtest, vilket jag klarade.

Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Riskerar LVM på pissen imorgon. Kommer utan problem kunna smuggla med mig mitt rena piss då jag pissar bakom stängda dörrar. Då återstår frågan, hur ska man få det till rätt temp? Det kommer att ligga i en pipett (står i kylen just nu(urinet that is om jag var otydlig)).

Ställa fram det någon timme innan piss?
Värma lite?
Hur mycket kan det diffa för att det ska bli ogiltigt?

osvosv.

tldr: hur gör jag med mitt nedkylda rena piss för att det ska få rätt temperatur till mitt pissprov imorgon?

Lägg det i en skål med 40c~ vatten (använd en febertemp lämpligtvis) en stund, sen ha provröret inpackat i ljumsken typ.

Ska du pissa inom 45-60 min efter proceduren så ska du klara dig fint. Mitt höll 33c efter 45 minuter och jag värmde inte ens upp det (det var dock ca 34c när jag stoppade det i påsen).
2014-05-27, 17:32
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loltja
Shenare blev tagen på piss idag, rökte 1 bloss för sådär 2 veckor sen exakt (har taggat ner på rökan då jag visste att det skulle bli piss) pissade negativt, frågan är bara om jag bör vara orolig när det kommer tillbaka från analys ?
Mängd=1 bloss av en ca 0,5g spliff
Tid=2 Veckor innan piss
Vikt=66kg

Har du inte rökt innan det "blosset" för två veckor sedan så är det ingen fara. Röker man utan att ha rökt på länge så går det ur på 4-5 dagar.
2014-05-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Har du inte rökt innan det "blosset" för två veckor sedan så är det ingen fara. Röker man utan att ha rökt på länge så går det ur på 4-5 dagar.
Var väll 1-2 veckor sen före det och det var bara 0,5g-1g max
2014-05-28, 15:56
Medlem
baptiii10s avatar
Citat:

Som vanligt är det många parametrar att ta hänsyn till såsom kropssfett, metabolism, hur aktiv du är, vad du äter osv. Vid en analys kan thc spåras upp till två veckor om man läser http://www.rmv.se/index.php?id=143 så i ditt fall tror jag det är lugnt.
2014-05-28, 18:25
Medlem
mariejanas avatar
Någon som har koll på hur det är med Salivprov och spårningstider. av egen erfarenhet. Jag har hört att Thc enbart syns upp til 24 timmar medans visssa säger 3-4 dagar. Jag lämnar salivprov. SOm sedan går vidare till nått labb där de plockar ut vilka http://www.prodiagnostics.se/uploads/Salivanalys_Produktblad.pdf

Har visat posetivt på imovane 2 dagar efter sista intaget. Mdma och mda 3 dagar efter

Är det lungt att ta rc droger? tex benzo rc de visar ju posetivt på sticka men hur är det senare i labb? Om man käkar flubromazepam tex

Jag äter metamina mot Adhd, det visar posetivt på amfetamin, För att kolla biståndsdelarna eller va de heter måste de göra nån specialt beställning som är väldigt dyr, Då kan de se om det är dexamf eller levo?(vetefan om de heter så)
Senast redigerad av mariejana 2014-05-28 kl. 18:32.
2014-05-28, 18:57
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baptiii10
Som vanligt är det många parametrar att ta hänsyn till såsom kropssfett, metabolism, hur aktiv du är, vad du äter osv. Vid en analys kan thc spåras upp till två veckor om man läser http://www.rmv.se/index.php?id=143 så i ditt fall tror jag det är lugnt.

Citat:

Som baptiii10 säger så är det såklart individuellt, men det bör vara lugnt för din del.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in