2014-05-22, 18:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
jaså är han där o springer igen

Tänk vad en del "tror sig veta" Jobbigt med människor som inte kan lägga in en egen res.
Hört talas om Korea?
Citera
2014-05-23, 10:06
Medlem
RuneRusks avatar
Dags för en recension igen.
Det har varit tunnt med besök i första hand beroende på dålig massage i kombination med alltför energiska försök att sälja extra och dessutom okunskap i hur lång en timme är.
Jag har utvecklat en förkärlek till ställen jag tidigare inte besökt. Det är för att få spänningen när man inte vet vad som ska hända.
Besökte en salong i förort som jag visste var "klassiskt" utrustad, dvs väggar som inte når taket och draperi till dörr. Kommer in strax efter lunchtid och blir mött av en kvinna runt 35 som ser mycket bra ut. Lite annorlunda utseende för att vara thai. Jag betalar för massagen och visas in i ett av rummen. Sedvanlig näckning och intagande av plats. Hon kommer in efter en stund och påbörjar utfrågningen om jag varit där tidigare. Man behöver ju inte ljuga, men jag försöker tänka ur deras perspektiv. Det är inte otroligt att de är nervösa över att det kan vara farbror blå de får besök av även om brottsprovokation inte är tillåtet i vårt land. Därför blev svaret att visst hade jag varit där för länge sen. Hon gav sig emellertid inte utan frågade efter en stund vem som masserat mig. Nu råkarde jag veta att det finns en massös med väl tilltagna sillisar så jag sa att jag inte minns vad hon heter men visade med händerna stora bröst. Aha, sa hon, men var ändå inte nöjd utan frågade om det var länge sen. Jag har ju ingen aning om hur länge den kvinnan jobbat där så jag drog till med nån månad. Äntligen blev hon nöjd. Det går förstås att diskutera vad utfrågningen beror på men jag tror som sagt att de förutom att vara nyfikna känner sig lite säkrare om man varit där tidigare.
Samtalet skedde på svenska men det var i vissa stycken svårt att höra vad hon sa med missförstånd till följd.
Massage pågick under tiden och den var mycket behaglig. Det var av typen sakta och ganska hårt. En del är otroligt energiska och masserar snabbt och jag får alltid tanken att de vill göra det så snabbt som möjligt för att komma till extratjänsterna, men det här var precis tvärtom. Sakta, grundligt och ganska hårt. Dessutom utvecklade sig resten av samtalet till en mycket mer behaglig nivå och hon visade sig vara rolig. Lite skämt blandat med fakta om henne som jag givetvis gav om mig med.

Det blev bara en kort massage av benens baksida som inledning. Jag låg med benen ganska tätt ihop så visst fanns det några tendenser till pungsnudd men det är svårt om man inte ligger med benen isär. Jag tänkte att om hon vill att jag ska sära så får hon faktiskt göra det själv. Men så blev det inte och massagen fortsatte upp på ryggen. Efter en stund kom en ny kund in i salongen och han hamnade följaktligen i båset bredvid mitt. Eftersom det är så lyhört började jag fundera på om chanserna till extra just försvann. Hur som helst var ändå massagen klart njutbar så jag låg och hade det bra. Plötsligt frågade hon ganska tyst nåt som inte gick att tyda. Efter att hon upprepat det ett par gånger tyckte jag att hon sa extra. Det är ett ovanligt uttryck så jag sa extra lite frågande. Hon upprepade sig igen och då äntligen fattade jag att hon frågade om jag ville duscha efter. Snacka om missförstånd och faktiskt lite pinsamt.
Vändningen kom och massage av benens framsida. Soldaten låg sovande mot ena benet. Hon masserade benen utan att nåt speciellt hände och frågade därefter om jag ville ha massage av magen. Visst, sa jag och fick en massage som gjorde att det började kurra en del i magen. Då och då var hon nere på benen igen men inte mycket till tease eller nåt som påminde om det. Efter att magen var avklarad blev det mer ben och den här gången bara den sidan där soldaten låg och sov. Det blev mycket direkt beröring och en sömndrucken soldat började fundera på om det var dags att vakna. Efter en liten stund kom frågan om massage there too. En diskussion om priset där hon var lite för envis resulterade i överenskommelse om handjobb med bröstberöring. Hon satte igång ett kompetent arbete men gjorde ingen ansats till att ta fram brösten så de fick jag försöka får ur hennes bh själv. Givetvis skedde allt i största möjliga tysthet med tanke på lyhördheten. Det tog en bra stund och hon fick jobba ganska bra innan avfyrningen.
Hon gick ut och hämtade papper samt varmvåta handdukar. Jag blev avtorkad och fick sen sitta upp för en stunds massage av axlar innan tiden va ute, och den här gången hade det faktiskt gått en timme.
Det som var lite ovanligt med det här besöket var hennes sätt att massera som påminner om thaimassage mer än oljemassage. Sakta och hårt. Dessutom är hon en vacker, behaglig kvinna som man känner sig bekväm med. Kan bli återbesök.
Citera
2014-05-24, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Dags för en recension igen. Efter något drygt år här i thaidjungeln börjar många besök likna varandra. Nog för att det är skönt och så, men det är sällan något som sticker ut.

Förra veckan gick jag tillbaka till en gammal favorit. Har inte varit där sen i höstas. Möts av flera nya ansikten i dörren. Får mitt rum och gör mig i ordning. Vilken tur, den sötaste av tjejerna kommer in och jag sjunker ner i kudden. Vänder mig om för att fråga vad hon heter och ser henne ta av sina tights och generat ursäkta sig;-) No worries, svarar jag och sjunker ner i kudden igen.
Hon har varit i Sverige knappt ett år och är ganska ny på salongen berättar hon. Ovanligt bra massage, speciellt känslan. Det känns verkligen som hon gillar det hon gör. Inte något tecken på leasing, inte i början i alla fall. Sen sätter hon sig över mig lite snett så min hand snuddar hennes ben, och det händer igen och igen. Mmm... tänker jag. Sen känner jag hur hon mjukt sätter sig med skrevet på mitt ben medan hon masserar min nacke. Nu har 30 min gått och så kommer vändningen. Hon ser på min halvhårda kuk, lägger handen på den och frågar, Massage?
Mmm, javisst svarar jag. Vi förhandlar fram hj utan kläder för 700 extra. Hon har en fin kropp med små söta bröst, så jag kan tyvärr inte hålla mig speciellt länge;-)
Efteråt fortsätter hon den sköna massagen, huvud, nacke och ansikte. Det ovanliga är att hon fortsätter utan att ta på sig kläderna. Härligt att då och då känna brösten snudda vid mig. Speciellt när hon sitter bakom och böjer sig fram och masserar mitt bröst med sina bröst alldeles framför ögonen på mig;-)

Nöjd vinglar jag ut i solen efter en puss på kinden:-)

Freudiansk felskrivning

Men tack för en recension
Citera
2014-05-25, 02:30
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voodo
Jag är precis hemkommen från....

Nu blev du ju rejält påhoppat i den andra tråden...Men det lönar sig att läsa stickyn början av resp tråd samt det som står i inforutan när du postar ditt inlägg.

I stickyn står bl a:

"Det är heller inte meningen att ni ska ange namn, plats osv. på stället ni var på då detta både skulle kunna ses som reklam men även att det kan leda till att stället stänger igen av "en eller annan" anledning."

Jag tror t ex inte att dom som driver salongen du skriver om är så glada över att dyka upp i googleträffarna under "www.flashback.org › Sex › Eskortservice och prostitution"
Senast redigerad av thunders62 2014-05-25 kl. 02:32.
Citera
2014-05-25, 02:33
Medlem
Återbesök hos en salong i hemstaden, en mellanstor svensk stad söder om sthlm. Som jag recenserat om innan. Detta besök skulle dock bli helt olikt det första.

Ringde dagen innan och bokade en tid och kom dit ungefär 5 minuter innan. Kom in och hon verkade glad att se mig igen etc etc..

In i rummet, av med kläderna & upp på bordet. Efter en stund kommer hon in och börjar massera. Dörren till rummet står halvöppen och det stör väl inte egentligen då vi är ensamma i salongen. Förutom att en hund tassar in & ut. Lite halvstörigt men till slut lägger den sig ner någonstans och jag kan njuta av massagen, som var betydligt bättre än förra besöket.
Massagen som sagt helt okej, hårdare än förra gången då jag nu bad om hård massage.
Jag känner verkligen hur hon tar i allt vad hon har den stackars kraken som är ganska liten.
Hon är väldigt tjattrig och tyvärr har hon inte den bästa svenskan så man får verkligen anstränga sig för att höra vad hon säger men hon pratade om att hon haft en till tjej som jobbade några veckor men var tvungen att sparka henne då det kom fram att hon hade sex med sina kunder :P

Vid det här laget har jag vänt på mig och hon masserar framsidan av benen. Ingen teasing alls under hela massagens lopp.

Hon fortsätter att prata och jag förstår ungefär hälften och svarar som att jag förstår precis vad hon pratar om. Mot slutet av massagen säger hon bara vill du testa det också?
-Vadå säger jag... Men det visade sig ju att det var extratjänster hon pratade om.
Jag var helt inne på att hon definitivt inte höll på med sånt med tanke på det hon sa om sin före detta kollega och att det inte visats några tecken alls på det, varken nu eller förra gången jag va där. Jag som inte hade planerat det alls hade inga extra pengar med mig och säger det till henne. Samtidigt är jag ju såklart väldigt sugen på att se vad hon har att bjuda på så jag frågar om jag kan gå och ta ut pengar efter massagen och komma tillbaka med dom. Hon tvekar lite men går sedan med på det. Jag skulle ju aldrig lura en massör och skita i det men hon hade tydligen varit med om det förr.

Jag frågade vad hon hade att erbjuda och hon sa att hon bara använde händerna
aja, det är ju bättre än ingenting tänkte jag och 500 förslaget från henne blev till 300 och hon drog bort handduken och började jobba upp den sovande soldaten. När hon fått upp den frågade hon snabbt eller långsamt. Svarade såklart långsamt men det höll i ca 1 minut sen vart det full fart.
Hon hade dock ett väldigt hårt grepp om kuken (nästan så att det gjorde ont). Jag kände inte ens om jag fick fullt stånd men det känns tveksamt att något blod kunde komma förbi det hårda greppet upp till toppen. Så det tog några minuter för mig att komma ändå.

När det var klart så fick jag lite nackmassage sittandes och drog sedan på mig kläderna för att gå mot närmsta bankomat, och ja! jag gick tillbaka och gav henne pengarna. Gav henne till och med en hundring extra för jag vill verkligen att hon ska släppa till mer än bara handen i framtiden

Ytterligare en ganska konstig upplevelse av denna tjejen. Men verkar vara det bästa som finns i stan i alla fall. Får ta och besöka de ställen jag ännu inte varit på för att ta reda på det. Kanske har hon som blev sparkad hamnat någon annan stans?

Massage 7/10 bättre än förra gången men inte jätte bra ändå
Extra 2/10 Blev glad att hon ens utförde det men själva utförandet var inget att hurra över när hon nästan ströp soldaten.

Nästa gång tänker jag säga nej till extra om hon inte gör något mer än ett HJ.
Citera
2014-05-25, 10:05
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jgtm
... Extra 2/10 Blev glad att hon ens utförde det men själva utförandet var inget att hurra över när hon nästan ströp soldaten.

Nästa gång tänker jag säga nej till extra om hon inte gör något mer än ett HJ.
Så efter denna misshandel vill du ha hennes tänder runt skaftet? Du är en sällsynt modig man.
Citera
2014-05-25, 11:12
Medlem
Back on track igen!

Var på ett besök hos en salong vid söderort, en ställe som jag besökt för ett bra tag sedan men sedan tog jag en liten paus därifrån men kände suget tillbaks alldeles nyligen så då beslöt jag mig för ett återbesök!

Kommer in i salongen och söker efter massören som jag hade fått senast, kunde inte komma ihåg hennes namn men när jag beskrev vem jag menade till tjejerna som satt i soffan så sa de att hon tydligen är bortrest på semester och kommer tillbaks om 2 månader.

En annan dam vägleder mig in till ett av de låsbara rummen som finns i salongen. Kliver in, näckar mig, och lägger soldaten i söder-läge medans jag lägger mig på mage. Efter 2 min kliver damen som ledde mig in i rummet in igen. Hon frågar först om jag vill ha soft medium eller hard massage, jag ber om medium och sen kör hon. Bra omgång vid ryggen, armarna etc. Efter cirka 20 min av massage vid dessa delar av kroppen, flyttar hon ner till benen. Fortsätter en lång session på respektive ben där det blir ordentliga och DJUPA drag från tårna hela vägen upp till ljumskarna, och ett par fingrar som lite lätt "föll" innanför ramen så att säga. Hon kör på detta vis i 10 min och gör det med inlevelse, riktigt skönt är det och det visar sig även hos soldaten nedanför hos mig. Vändning, och då håller hon för handduken lite lätt över och placerar sedan den ovanpå soldaten. Hon försätter med benen, när hon sedan kommer upp till ljumsken så slänger hon handduken. Jag ligger och blundar skönt, hon fokuserar mycket på ljumskarna nu. Jag ligger där och njuter tills hon grabbar tag i soldaten och utan min förfrågning börjar massera den försiktigt med lite olja på fingertopparna. Hon gjorde ca 3 uppåt-och-nedåt rörelser sedan vaknar jag till. Då säger hon "Massage där också?" - Ja tack, svarar jag. Jag frågar om FS och kommer överens om en summa som är godtycklig. Hon klär av sig, tar av sig allt utan BH:n. Ber henne ta av den också, vilket hon gör.

Hon sätter sig ovanpå mig och sedan kör vi. Vi kör olika positioner och hon njöt vad jag kunde se och höra från hennes djupa andetag. Vi håller på i ca 15 min sen orkar jag inte mer och släpper loss. Tackar för mig och massösen gör detsamma, viskar mig i örat att hon vill gärna se mig där igen nästa vecka o ger mig då hennes privata nr innan hon ska lämna rummet, jag sparar det i luren då. Säger adjö och lämnar stället
Citera
2014-05-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Så efter denna misshandel vill du ha hennes tänder runt skaftet? Du är en sällsynt modig man.

haha joo kanske det. Men är väl ute efter mer än så egentligen
Citera
2014-05-26, 14:16
Medlem
Hade köttat marklyft och chins i en timme på gymmet och behövde mjuka upp kroppen. Detta va förra veckan åkte ut till ett ställe jag besökte en gång i vintras ligger väl en 20 min utanför sthlm city. Salongen ligger vid en park så sätter mig i solen utanför för att hålla span. Efter dryga timmen såg jag inga kunder som varken gick in eller ut, bra tänkte jag då blir jag säkert ensam kund, dundrar in två damer tittar på mig, kände inte igen någon av dom från i vintras. Jag frågar finns de tid och den äldre av dom hänvisar mig till rummet efter betalning klär av mig och tar en dusch.

Älskar när en mogen kvinna tar hand om mig, själv är jag en man i mina bästa år. Under massagen pratar vi engelska frågar ut henne lite, hon hade masserat hemma i Thailand och hon va bara här på turistvisum tillfälligt. Efter ca 40 min frågor hon om massage där "nere" frågar how much? hon ger tre fingrar. Eftersom jag anser mig som ganska attraktiv, halv vägs till 50 och 8 års regelbunden träning så visar jag två fingrar. Oh my god bästa avrunkningen jag fått. Om jag sprutar så det nästan flyger upp på fejset så betyder de att de mycket skönt. Jag kom på max två minuter, hur länge har hon runkat kuk egentligen?

Efter avtorkning så frågade hon om jag ville ha mer massage, de va typ en kvart kvar men jag hade nu tröttnat på henne och ville bara därifrån. Ger henne två hundringar tar på mig skorna och säger till andra yngre tjejen att dig vill jag ha nästa gång. Hon säger tomorrow!? jag svarar maybe hon ler och jag går ut..
totalpris fem Linné

Får en äcklig känsla i kroppen när jag går till bilen. Kommer fram och ser en gul lapp på 1000 jävla kronor horunge parkeringsvakter smutsigaste folket/yrket som finns, kastade lappen på gatan och åkte därifrån så 1500 blev de totalt antar jag jävla skit!!
Citera
2014-05-26, 15:34
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyramaskiner
Hade köttat marklyft och chins i en timme på gymmet och behövde mjuka upp kroppen. Detta va förra veckan åkte ut till ett ställe jag besökte en gång i vintras ligger väl en 20 min utanför sthlm city. Salongen ligger vid en park så sätter mig i solen utanför för att hålla span. Efter dryga timmen såg jag inga kunder som varken gick in eller ut, bra tänkte jag då blir jag säkert ensam kund, dundrar in två damer tittar på mig, kände inte igen någon av dom från i vintras. Jag frågar finns de tid och den äldre av dom hänvisar mig till rummet efter betalning klär av mig och tar en dusch.

Älskar när en mogen kvinna tar hand om mig, själv är jag en man i mina bästa år. Under massagen pratar vi engelska frågar ut henne lite, hon hade masserat hemma i Thailand och hon va bara här på turistvisum tillfälligt. Efter ca 40 min frågor hon om massage där "nere" frågar how much? hon ger tre fingrar. Eftersom jag anser mig som ganska attraktiv, halv vägs till 50 och 8 års regelbunden träning så visar jag två fingrar. Oh my god bästa avrunkningen jag fått. Om jag sprutar så det nästan flyger upp på fejset så betyder de att de mycket skönt. Jag kom på max två minuter, hur länge har hon runkat kuk egentligen?

Efter avtorkning så frågade hon om jag ville ha mer massage, de va typ en kvart kvar men jag hade nu tröttnat på henne och ville bara därifrån. Ger henne två hundringar tar på mig skorna och säger till andra yngre tjejen att dig vill jag ha nästa gång. Hon säger tomorrow!? jag svarar maybe hon ler och jag går ut..
totalpris fem Linné

Får en äcklig känsla i kroppen när jag går till bilen. Kommer fram och ser en gul lapp på 1000 jävla kronor horunge parkeringsvakter smutsigaste folket/yrket som finns, kastade lappen på gatan och åkte därifrån så 1500 blev de totalt antar jag jävla skit!!

Tänka sig, en del straffar gud på en gång
Jävla snåljåp.
Citera
2014-05-26, 15:42
Medlem
Citat:

totalpris fem Linné

horunge är det ju du som e och dessutom snål
Citera
2014-05-26, 20:28
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Eftersom jag anser mig som ganska attraktiv, halv vägs till 50 och 8 års regelbunden träning så visar jag två fingrar.

Hahaha som om det nånsin haft minsta påverkan på priset för ett HJ! Naivt! Det var nog bara så att damen ifråga behövde lite matpengar

Komiskt hur många här som "anser sig som attraktiva" förresten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in