Återbesök hos en salong i hemstaden, en mellanstor svensk stad söder om sthlm. Som jag recenserat om innan. Detta besök skulle dock bli helt olikt det första.
Ringde dagen innan och bokade en tid och kom dit ungefär 5 minuter innan. Kom in och hon verkade glad att se mig igen etc etc..
In i rummet, av med kläderna & upp på bordet. Efter en stund kommer hon in och börjar massera. Dörren till rummet står halvöppen och det stör väl inte egentligen då vi är ensamma i salongen. Förutom att en hund tassar in & ut. Lite halvstörigt men till slut lägger den sig ner någonstans och jag kan njuta av massagen, som var betydligt bättre än förra besöket.
Massagen som sagt helt okej, hårdare än förra gången då jag nu bad om hård massage.
Jag känner verkligen hur hon tar i allt vad hon har den stackars kraken som är ganska liten.
Hon är väldigt tjattrig och tyvärr har hon inte den bästa svenskan så man får verkligen anstränga sig för att höra vad hon säger men hon pratade om att hon haft en till tjej som jobbade några veckor men var tvungen att sparka henne då det kom fram att hon hade sex med sina kunder :P
Vid det här laget har jag vänt på mig och hon masserar framsidan av benen. Ingen teasing alls under hela massagens lopp.
Hon fortsätter att prata och jag förstår ungefär hälften och svarar som att jag förstår precis vad hon pratar om. Mot slutet av massagen säger hon bara vill du testa det också?
-Vadå säger jag...

Men det visade sig ju att det var extratjänster hon pratade om.
Jag var helt inne på att hon definitivt inte höll på med sånt med tanke på det hon sa om sin före detta kollega och att det inte visats några tecken alls på det, varken nu eller förra gången jag va där. Jag som inte hade planerat det alls hade inga extra pengar med mig och säger det till henne. Samtidigt är jag ju såklart väldigt sugen på att se vad hon har att bjuda på så jag frågar om jag kan gå och ta ut pengar efter massagen och komma tillbaka med dom. Hon tvekar lite men går sedan med på det. Jag skulle ju aldrig lura en massör och skita i det men hon hade tydligen varit med om det förr.
Jag frågade vad hon hade att erbjuda och hon sa att hon bara använde händerna

aja, det är ju bättre än ingenting tänkte jag och 500 förslaget från henne blev till 300 och hon drog bort handduken och började jobba upp den sovande soldaten. När hon fått upp den frågade hon snabbt eller långsamt. Svarade såklart långsamt men det höll i ca 1 minut sen vart det full fart.
Hon hade dock ett väldigt hårt grepp om kuken (nästan så att det gjorde ont). Jag kände inte ens om jag fick fullt stånd men det känns tveksamt att något blod kunde komma förbi det hårda greppet upp till toppen. Så det tog några minuter för mig att komma ändå.
När det var klart så fick jag lite nackmassage sittandes och drog sedan på mig kläderna för att gå mot närmsta bankomat, och ja! jag gick tillbaka och gav henne pengarna. Gav henne till och med en hundring extra för jag vill verkligen att hon ska släppa till mer än bara handen i framtiden
Ytterligare en ganska konstig upplevelse av denna tjejen. Men verkar vara det bästa som finns i stan i alla fall. Får ta och besöka de ställen jag ännu inte varit på för att ta reda på det. Kanske har hon som blev sparkad hamnat någon annan stans?
Massage 7/10 bättre än förra gången men inte jätte bra ändå
Extra 2/10 Blev glad att hon ens utförde det men själva utförandet var inget att hurra över när hon nästan ströp soldaten.
Nästa gång tänker jag säga nej till extra om hon inte gör något mer än ett HJ.