Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-08, 01:01
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
bump..
Citera
2014-05-08, 07:35
Bannlyst
Provade det här för några år sedan, tror det såldes som pomeransextrakt. Effekten var noll, det gick inte ens lite lättare att andas när man sprang till bussen.
Citera
2014-05-08, 16:43
Medlem
Koggamojjens avatar
Jag tog synefrintabletter ett tag för att orka med skolan. Jag minns inte doserna, men det kunde köpas från svensktkosttillskott förr, och var blandat med koffein.

Jag är visserligen koffeinkänslig och det var stora doser koffein i också, så jag vet inte vad som gav effekt, men jag var iallafall lite smått påtänd om dagarna i början, men effekten avtog efter någon månad eller så.
Citera
2014-05-08, 17:44
Medlem
Är det samma synefrin som säljs på exempelvis Svensktkostillskott nu som säljs förr? Dum fråga kanske, men det jag menar är om det har hunnit komma att bli tal om någon klassning eller ifall det fortfarande säljs helt lagligt.

Ytterligare en fråga jag har är om det kan tänkas synas på drogtester i form av analyser för körkort?
Citera
2014-05-08, 19:57
Medlem
Koggamojjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Är det samma synefrin som säljs på exempelvis Svensktkostillskott nu som säljs förr? Dum fråga kanske, men det jag menar är om det har hunnit komma att bli tal om någon klassning eller ifall det fortfarande säljs helt lagligt.

Ytterligare en fråga jag har är om det kan tänkas synas på drogtester i form av analyser för körkort?

Jag har ingen aning om det säljs nu. Burn och Synerlin hade synefrin i sig när jag köpte, men sen togs det bort. Jag vet inte om det lags till igen. Det finns väl en viss risk att det skulle kunna göra utslag på amfetamin, men analyserar de provet sen så ser dem att det är synefrin, vilket jag antar fortfarande är helt lagligt.
Citera
2014-05-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koggamojjen
Jag har ingen aning om det säljs nu. Burn och Synerlin hade synefrin i sig när jag köpte, men sen togs det bort. Jag vet inte om det lags till igen. Det finns väl en viss risk att det skulle kunna göra utslag på amfetamin, men analyserar de provet sen så ser dem att det är synefrin, vilket jag antar fortfarande är helt lagligt.

Okej! Tack för ditt svar.

Syns det på prover så vill jag inte riskera något, även om det finns en sannolikhet för att det inte skulle göra det. Efedrin ser dem och då är det väl inte en helt vild gissning att synefrin också skulle synas. Vidare krävs det totalt drogfrihet med enda undantaget koffein och nikotin även om substanserna är lagliga. Jag skippar den här helt enkelt.
Citera
2014-05-10, 21:44
Medlem
Inte så jätte insatt i ämnet men är det något sånt här ni söker?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/synephrine-hardcore-120-caps
Citera
2014-05-10, 23:02
Medlem
Jag upplever det som att synefrin i sig inte ger speciellt mycket, men den verkar ha en synergisk effekt med koffein, vilket gör att jag kan ta större doser koffein och få mer fokus utan det där äckliga stissiga jag vanligtvis brukar få...

Det här är bara min upplevelse, det kan vara placebo eller någonting helt annat.
Citera
2014-05-26, 14:56
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
vasrt hittar ni synefrin?

Det kan urvinnas ur skalet hos citrusfrukten Pomerans tex

/Mvh
Citera
2014-06-04, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Okej! Tack för ditt svar.

Syns det på prover så vill jag inte riskera något, även om det finns en sannolikhet för att det inte skulle göra det. Efedrin ser dem och då är det väl inte en helt vild gissning att synefrin också skulle synas. Vidare krävs det totalt drogfrihet med enda undantaget koffein och nikotin även om substanserna är lagliga. Jag skippar den här helt enkelt.

Nej det syns absolut inte! O man blir inte hög!
Citera
2014-06-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koggamojjen

Dom förbjöd tabletterna som var blandade med koffein därför att det blev för kraftfull effekt. Men just ämnet synefrin finns fortfarande o köpa. O vill man ha mer effekt så e de ju bara o dricka kaffe eller köpa koffein oxå. Tar dem men märker ingen vidare effekt utan o dricka kaffe till.
Citera
2014-06-04, 02:11
Medlem
dimitritabals avatar
synefrin är rent skit, testade det och kände ingenting, DMAA och Efedrin är ju bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in