Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-04, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maybeskipper
Nej det syns absolut inte! O man blir inte hög!

Tanken jag hade var att använda det som aptitdämpande medel. Jag får se om jag överhuvudtaget beställer den i vilket fall.
Citera
2014-06-04, 13:56
Medlem
Dom funkar jättebra som aptitdämpare! Men skulle rekommendera o dricka kaffe eller något till. O dom funkar framför allt bra som extra energikick vid tex träning.
Citera
2014-06-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1123567
Inte så jätte insatt i ämnet men är det något sånt här ni söker?
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/synephrine-hardcore-120-caps

Jag beställde ett par burkar av dessa för att testa. I går tog jag 4st (160mg) + 200mg koffein en timme innan träning, kände ingenting. I dag tog jag 10st (400mg) + 200mg koffen, kände fortfarande ingenting. Ska ta 20st i morgon innan träningen. Känner jag inget då slänger jag skiten. Dessa är visserligen gjorda av syntetiskt framställt synefrin. Kanske de som är naturligt framställda fungerar?
Citera
2014-06-18, 21:32
Medlem
Jag tror man kan satsat på MPA istället..
Citera
2014-06-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Jag tror man kan satsat på MPA istället..

MPA, vad är det? Är det lagligt? Jag är inte ute efter någon drog, snarare något som piggar upp inför ett hårt träningspass.

Testade föresten 15st Synefrin-tabbar idag. Tog med 200mg koffein samt en Treo, ca en timme innan träning. Nu kände jag något i alla fall. Svettades lite mer än normalt samt hade lite stickningar/värmande känsla i huden. Fast kände ingen extra pump eller ökad motivation. Hade även lite svårt att somna även om det gick efter någon timme. Men vet inte om jag vill gå upp ännu mer i dos. Det är redan 15 gånger rekommenderade dagsdosen. Något säger mig att det inte kan vara bra för magen. Har inte känt någon hungerdämpning heller dessa dagar, jag äter på bestämda tider i och för sig, men med lika stor aptit som vanligt. Det var i alla fall värt ett försök, tabbarna är ju ganska billiga ändå. Förslag på andra lagliga uppiggande mottages gärna.
Citera
2015-05-22, 16:49
Medlem
roberrrtzs avatar
Enda jag märkt av synefrin är att jag svettas mycket så fort min puls går upp lite, väldigt lite räcker. Jag är även trött förutom när jag tränar.

Ska fortsätta i någon/några veckor till.

Enda användningen jag kan se av synefrin är om du är en elit idrottare som vill droppa massa vattenvikt fort innan en invägning eller om man är bodybuilder och vill bli torr inför en tävling.
Citera
2015-08-20, 14:24
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roberrrtz
Enda jag märkt av synefrin är att jag svettas mycket så fort min puls går upp lite, väldigt lite räcker. Jag är även trött förutom när jag tränar.

Ska fortsätta i någon/några veckor till.

Enda användningen jag kan se av synefrin är om du är en elit idrottare som vill droppa massa vattenvikt fort innan en invägning eller om man är bodybuilder och vill bli torr inför en tävling.

Nja, jag håller inte riktigt med dig. Att det skulle öka ämnesomsättningen är knappast korrekt, men det gäller för alla "fettförbrännare".
Jag tycker det är riktigt hyggligt aptitdämpande för en faktiskt riktigt billig peng. Mer kan man knappast begära av ett piller från kosttillskottförsäljare.

Varför ligger den här tråden i "droger", förresten?
Citera
2015-08-28, 20:41
Medlem
Jag tar 80mg på morgonen och 80mg innan gymmet. Tar alltid koffein samtidigt.
Effekterna jag får är:
-Hungern försvinner nästan helt. Får i princip tvinga i mig mat i bland för att få i mig tillräckligt med protein.
-Svettas sinnessjukt mycket, inte bara på gymmet utan så fort jag rör på mig lite..
-Något piggare kanske?
-Omöjligt att somna några timmar efter jag tagit det, även om jag är svintrött. Kan vara riktigt jobbigt.

Det är lag på att det måste stå en varning på burkarna om att det är farligt att ta mer än 40mg, men vad jag läst så måste man upp i högre doser och kombinera med koffein för att det ska ge effekt.
Citera
2016-03-10, 11:13
Medlem
För er som säger det är skit så har det gjort forskning i USA där dom har bevisat att synefrin också kan öka muskeluthålligheten vid styrketräning..
Citera
2016-04-30, 12:48
Medlem
synefrin värdelöst?

Jag köpte synefrin då jag gillar effedrin. Skulle ju vara samma effekt. Jag tog på slutet 10 tabs för att få någon som helst effekt men var helt värdelöst. Nån annan som har erfarenhet av detta?
Citera
2016-04-30, 12:49
Medlem
Husbilssemester1s avatar
Faktiskt inte!
Citera
2023-11-30, 15:47
Medlem
Hej. Jag har tagit 800mg och känner i stort sett ingenting. Är det min tolerans som är skyhög eller vad fan är detta? En sådan dos bör man otvivelaktigt känna av tänker jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in