Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-10, 20:25
Medlem
Doogless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Käkade det för nåt år sedan och tyckte det var helt värdelöst jämfört med efedrin. Typ 1/10 så potent.

Håller med om det! När dom plockade bort Efedrin produkter från sortimentet i Sverige,så köpte jag en Synefrin burk bara för att testa,för den lovades ju vara "precis likvärdig" som Efedrin. Det var den inte,och sedan dess har jag inte köpt eller använt någon mer Synerfrin produkt. Ska det vara något,så ska det vara Efedrin kombinerat med Koffein-ger det effekt!
Citera
2013-01-21, 21:07
Medlem
Seether14s avatar
Bumpar lite. Någon som testat denna? 40mg synefrin per dos känns rätt bra. Blandat med en 250mg koffeintablett kanske det kan ha en effekt trots allt?

http://www.mmsports.se/Jacked-Synephrine.html
Citera
2013-02-03, 14:34
Medlem
Uppar också, någon som vet vart det finns att köpa billiga tabs? Som de hos MMsports.
Citera
2013-02-04, 01:06
Medlem
unleash82s avatar
Synefrin är skräp.

Absolut ingen effekt förutom att magen blir fuckad.

Rekommenderar er att hålla inne eventuella rapar med

Kommer inte ihåg exakt men tror ca 200-300 mg synefrin ska motsvara ca 30 mg effedrin funkar liksom inte i längden att svälja 10-15 kapslar åt gången för att få märkbar effekt.

Mvh
Citera
2013-02-28, 23:25
Medlem
Har också provat synefrin. Jag köpte den där Lepigen X-Strong eller vad den heter. Jag märkte inte ett skit. Provade o slänga i mig tiotalet tabletter men det hände inget. Helt värdelöst preparat helt enkelt. Har beställt in lite efedrin för att prova. Vill tappa några kilon.
Citera
2013-05-31, 13:56
Medlem
WLXs avatar
Någon som känner till vilka märken av Synefrin som faktiskt fungerar?

Jag köpte "primaforce syneburn" som skall vara 10 mg/kapsel men det var helt verkningslöst även i stora doser och jag misstänker att det inte innehåller något synefrin alls.
Citera
2013-12-17, 12:24
Medlem
Jag har prövat de från MMsports. Har märkbart mindre aptit. Är annars väldigt matglad men nu får jag liksom nästan tvinga i mig käk. Sjukt. Men kan ju bero på nåt annat än tabletterna.
Citera
2013-12-17, 12:35
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellsbitches
Jag har prövat de från MMsports. Har märkbart mindre aptit. Är annars väldigt matglad men nu får jag liksom nästan tvinga i mig käk. Sjukt. Men kan ju bero på nåt annat än tabletterna.
Synefrin har en bevisad effekt vad jag vet, så det är fullt möjligt att det är synefrin som orsakar det.
Citera
2013-12-19, 18:23
Medlem
Synefrin minskar apptiten. Stackar man det med koffein får man märkbart bättre effekt och om man där lägger till phenetylamin och sväljer ner allting med grapejuice blir de bra effekt. Fortfarande inte samma effekt som efedrin, men en fullt laglig variant som duger om man ska träna/tenta plugga etc.
Citera
2014-03-09, 23:41
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekiekipartang
Synefrin minskar apptiten. Stackar man det med koffein får man märkbart bättre effekt och om man där lägger till phenetylamin och sväljer ner allting med grapejuice blir de bra effekt. Fortfarande inte samma effekt som efedrin, men en fullt laglig variant som duger om man ska träna/tenta plugga etc.

Förlåt om jag drar upp en gammal tråd men ville bara tacka för inlägget ovan!
Testade ditt alternativ nu när DMAA och liknande inte går att få tag på och visst det var inte lika bra som riktig Effe men ändå helt ok från min sida

/Mvh
Citera
2014-04-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Testade ditt alternativ nu när DMAA och liknande inte går att få tag på och visst det var inte lika bra som riktig Effe men ändå helt ok från min sida

/Mvh

Skulle vilja testa detta.
Vad använder du för fenyletylamin?
Citera
2014-04-30, 15:20
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe

/Mvh

vasrt hittar ni synefrin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in