Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Haha! Hade en match innan där jag var ensam i min IS-2 mot en KV-3, båda hade ca 150hp kvar. Tog en minut eller så innan jag fick läge att skjuta - "pang" så träffar jag bandet. Laddar om igen och väntar på ett läge - "pang" så går den rakt ner i gräset... Darrade som fan i händerna
Laddade om till HE och tänkte att jag skulle kunna få honom så skotten inte får för sig att studsa mot alla odds, efter en stund får jag ett läge och skjuter - kvar står KV-3:an med 10hp

. Hur som helst så fick jag kol på honom efter en 5-6min lång fight runt en mindre byggnad.
Så jag kan inte annat än säga att jag håller med dig

hahaha älskar min KV-3
men har laddat 14st apcr nu för RNG
spelade en match där mitt lag blev stompade som fan, hittade en bra plats att snipa mot tier 10 kanonerna och vi dustar 3 fiender förlorar en och jag ser på kartan att en t30 och en waffen tier 9 är på väg och hjälpa dessa men han inte i tid, våra tre överlevande rushar mot dom döda tanksen medans jag försöker komma bakom och skjuta waffen t9 och t30 i röven, dom är så klart snabbare än mig
närmar mig, kommer runt hörnan och dom är nu framme där deras kompisar dog, och där tar dom för e75 och sedan vå is8 och sedan den sista jag inte kommer ihåg, just när dom dödat den kommer jag äntligen upp bakom dom
så nu är det jag i en kv3 med 1000hp mot en full hp waffen t9 och en t30
idioterna såg inte jag var på väg upp bakom dom och höll inte bort dom utan rusha dom för att få skada(idioter)
så nu är där 6 döda tankchassin, jag kör in i mitten av dom(var som ett upp och ner vänt U) och den första som jag kan skjuta på är så klart T30 och jag hade laddat HE för waffen t9, fan tänkte jag och tryckte ett skott i rumpan på han, 505 i skada lol, han siktar på mig och ding av mitt torn, waffen t9 är kill kåt och kommer fram, blam! 500 i hans huvud, han sköt inte så jag antar att jag fucka hans kanon och han inte hade repair, t30 skjuter igen och lyckas träffa mitt chassi, ding ! haha, waffen t9 får ett 500 till
och så höll det på tills båda var döda, HE gjorde fan grym skada även på T30, i röven och fronten så gjorde jag ca 500 med varje skott och samma med waffen t9
men sedan kom ju hans andra lag, dvs icke CZ eller PL som jag hade i mitt lag och skjuter mig i den öppna delen av mitt försvar
men najs att bounca t30 top gun och waffens top gun så många gånger med en tier 7 :P