Citat:
Ursprungligen postat av
nevlec
... men jag tycker att det är judarnas fel då dom själva valde att släppa på gränserna och ta in hundratusentals muslimer.
Jag antar att du med "judarna" egentligen menar "den andel av judarna i västvärldens massmediala, kulturella, akademiska och politiska sfärer som är kulturmarxister, en andel vars proportionella storlek sannolikt är samma som motsvarande andel kulturmarxistiska ickejudar i samma sfärer." Huruvida dödsoffren i detta fall hörde till den kategorin judar är mig obekant, och tills det bevisas så riktar jag inga beskyllningar mot någon annan än GM och hans eventuella sponsorer och uppviglare.
Menar du inte det så var det bara ointressant judenojande, och jag får tacka för diskussionen. Bland de europeiska folken är det väl med ditt resonemang mest av allt svenskarnas fel (alltså
svenskarna som etniskt kollektiv, inte bara de svenskar som är kulturmarxister) att vi erbjuds så mycket MENAitiskt underhållningsvåld. Vi svenskar har i så fall tillsammans och i uträknat och illvilligt samförstånd släppt in flest grottmänniskor, och om även det var "judarnas" fel så måste ju vi svenskar vara gemensamt skyldiga till att ha släppt in även dem.