2014-05-24, 11:28
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ska du sticka så ofta är bra att variera muskel. Typ höger skinka, höger lår , vänster axel, vänster skinka, vänster lår, höger axel och så samma procedur. Då får muskeln vila lite mellan sticken.

/ Leffe

Körde vänstra skinkan idag istället för högra... Gjorde jävligt ont, blev stel i muskeln några minuter efteråt (i högra känns det knappt av). OM man sticker fel/missar muskeln, hur märker man av det?

Mvh
Citera
2014-05-24, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Körde vänstra skinkan idag istället för högra... Gjorde jävligt ont, blev stel i muskeln några minuter efteråt. OM man sticker fel/missar muskeln, hur märker man av det?

Mvh

Vad gjorde ont? Du nojjar för mycket min vän. Kör du in nålen hela vägen i skinkan missar du ingenting. Däremot kan du träffa en nerv, ven, osv. Aspirerade du?
Citera
2014-05-24, 13:09
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad gjorde ont? Du nojjar för mycket min vän. Kör du in nålen hela vägen i skinkan missar du ingenting. Däremot kan du träffa en nerv, ven, osv. Aspirerade du?

Det är lugnt nu hehe, lite morgonnoja bara. Brukar aspirera men imorse var jag stressad. Sköt bara in den jäveln
Citera
2014-05-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Om du inte brytt dig hade du inte skrivit från första början. Det är bara någon slags infantil försvarsmekanism som gör att du inte kan förlora diskussionen, enligt dig själv.

Nu när det vart lite jobbigt vill du avsluta diskussionen men inte utan att först påpeka att du har rätt och alla andra har fel!

Skaffa lite självdistans. Man måste inte alltid ha rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Pinsam är vad du är.

Pinsam? Nej det tycker jag inte. Men tack för ditt bidrag till diskussionen. Det hjälpte.

Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
ha ha tomte...jag svär på att jag såg elvis igår...så det så..

Ditt bidrag till diskussionen var också väldigt givande! Bra jobbat!

Hur som helst har det blivit pajkastning av det hela vilket visar vilken intelligensnivå det är på er.
Jag delade bara med mig av lite fakta. Sen är det upp till var och en om man vill tro på det eller inte.

Mvh
Citera
2014-05-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Pinsam? Nej det tycker jag inte. Men tack för ditt bidrag till diskussionen. Det hjälpte.

Hur som helst har det blivit pajkastning av det hela vilket visar vilken intelligensnivå det är på er.
Jag delade bara med mig av lite fakta. Sen är det upp till var och en om man vill tro på det eller inte.

Mvh

Slå upp ordet fakta är du bussig. I den bildade sfären, är fakta av sådan kontext som har vetenskapligt stöd som grund - alltså, evidensbaserad vetenskap. Istället för att kalla den stora massan för iq-befriade, kan du leta på källan som du läst detta nonsens, och delge oss.
Citera
2014-05-24, 15:50
Avslutad
Citat:

Mvh

Vilken fakta? Du har kastat ur dig ett påstående utan någon uppbackning av vare sig fakta eller vetenskap. Mår du bra?
Citera
2014-05-24, 15:58
Medlem
Citat:

Mvh

Hur mår vår lille vän? upp med källan nu...
Citera
2014-05-24, 16:08
Bannlyst
Är det lätt att suga ut 1 ml testo E från en 1 ml ampuller?? för när jag suger ut de sista 1-2 Ml från en 10 Ml vial är de riktigt svårt att komma åt de sista 1-2 Ml....
Citera
2014-05-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
Är det lätt att suga ut 1 ml testo E från en 1 ml ampuller?? för när jag suger ut de sista 1-2 Ml från en 10 Ml vial är de riktigt svårt att komma åt de sista 1-2 Ml....

Ja, ner med nålen och sug upp bara.
Citera
2014-05-24, 17:03
Medlem
PumpNs avatar
Något som är kul att stacka med Testo P? Kört 100mg eod tre veckor nu. Tänkte köra 16 veckor
Citera
2014-05-24, 17:59
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Något som är kul att stacka med Testo P? Kört 100mg eod tre veckor nu. Tänkte köra 16 veckor

NPP, Mast P, Tren A?
Citera
2014-05-24, 19:33
Medlem
Vet inte riktigt vart jag ska ställa denna fråga aja, är det möjligt att jag ger en shop mitt telefonummer som de skriver på paketet och så får jag sms avi istället för brev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in