2014-05-24, 20:28
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G4NJAM4N
Vet inte riktigt vart jag ska ställa denna fråga aja, är det möjligt att jag ger en shop mitt telefonummer som de skriver på paketet och så får jag sms avi istället för brev?

Fråga shoppen istället.
Citera
2014-05-25, 02:24
Medlem
Angående injektionssite och upptag etc. etc.

Injektionssite är en farmakokinetisk variabel vid i.m. injektioner, det är varken något nytt eller okänt om man studerat ämnet. Det är däremot inget som behövs läggas nämnvärd tid på vid det bruk som sker här då denna variabel även påverkas av tid i träning, träningsintensitet, muskeltemperatur etc. etc. "Tryck och var glad" som amatör, är du i en situation där detta måste tas i beaktande så har du oftast någon annan som sköter det åt dig.

Att gamla roidcalc nämnde att halveringstiden nästan kunde fördubblas vid deltoid injektion kommer nog ifrån tabell 4, sida 98 i denna: http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.full.pdf

Lägg ingen större vikt vid det, det är långt mer komplext än att läsa en siffra i en tabell.
Citera
2014-05-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metanephrine
Angående injektionssite och upptag etc. etc.

Injektionssite är en farmakokinetisk variabel vid i.m. injektioner, det är varken något nytt eller okänt om man studerat ämnet. Det är däremot inget som behövs läggas nämnvärd tid på vid det bruk som sker här då denna variabel även påverkas av tid i träning, träningsintensitet, muskeltemperatur etc. etc. "Tryck och var glad" som amatör, är du i en situation där detta måste tas i beaktande så har du oftast någon annan som sköter det åt dig.

Att gamla roidcalc nämnde att halveringstiden nästan kunde fördubblas vid deltoid injektion kommer nog ifrån tabell 4, sida 98 i denna: http://jpet.aspetjournals.org/content/281/1/93.full.pdf

Lägg ingen större vikt vid det, det är långt mer komplext än att läsa en siffra i en tabell.

Se här kom svaret iaf! Tack för det!

Mvh
Citera
2014-05-25, 22:10
Avslutad
Provat sätta sanningen i axlarna och det går relativt bra tror jag. Hur vet man om man prickar en nerv? Det gör lite ont när jag för in nålen men inget mer och så 1-3 dagar öm efteråt.
Citera
2014-05-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Provat sätta sanningen i axlarna och det går relativt bra tror jag. Hur vet man om man prickar en nerv? Det gör lite ont när jag för in nålen men inget mer och så 1-3 dagar öm efteråt.

Du märker om du sätter i en nerv, sprattlar på fint då
Citera
2014-05-26, 10:59
Medlem
Om man blivit tagen för doping hos snuten och man har legat på Testo E 1000mg/E7D o man vet att spårtiden är några månader. Kan jag gå på en oral winstrol kur medans testot går ur kroppen?
Citera
2014-05-26, 11:29
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobish
Om man blivit tagen för doping hos snuten och man har legat på Testo E 1000mg/E7D o man vet att spårtiden är några månader. Kan jag gå på en oral winstrol kur medans testot går ur kroppen?

Hur menar du nu?
Citera
2014-05-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Hur menar du nu?

Iochmed att jag blev tagen så måste jag vara ren för att behålla körkortet, spårtiden på testot e är 3-4månader vad jag vet. Inom den perioden bör jag väl kunna köra kurer med kortare spårtid?
Citera
2014-05-26, 17:02
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Iochmed att jag blev tagen så måste jag vara ren för att behålla körkortet, spårtiden på testot e är 3-4månader vad jag vet. Inom den perioden bör jag väl kunna köra kurer med kortare spårtid?

Tja vill du bör det nog gå.
Citera
2014-05-26, 18:40
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

Ska de inte testa dej under dessa månader?
Citera
2014-05-27, 01:36
Medlem
Jag skall använda arimidex 0.5 under min 7 veckor kur testo p. Frågan är kan jag använda bara arimidex som pct?
Citera
2014-05-27, 09:08
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twist15
Jag skall använda arimidex 0.5 under min 7 veckor kur testo p. Frågan är kan jag använda bara arimidex som pct?

Köp hem nolva istället som pct. Ska du köra adex endast som pct måste du trappa ner försiktigt och hålla på för att slippa rebound-effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in